Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

На момчето МВ то


anastas

Recommended Posts

  • Отговори 339
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • anastas

    103

  • Krankenstein

    49

  • Skoda_Estelle

    44

  • maxrpm

    14

Най-много писали в темата

Да, освен ако не му пилнеш зъбите :lol: ама няма сми, то на задното не му трябва ръчна, за да дрифти ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

smile092 дано да не бръмчи кото всичките ми брички че ще го удря у земята smile092

ам чи уйо не бръмчи ли не върви. пак сдухах гарнитура с тва елри. то да го еба е за до 3000обр. да го ....... на 6000/8000 хич го нема. такава спънка да е, ма за ралито ше се сменя че е спънка :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, слагай оригиналдЪ - дават заводски максимум на пауъра при 6200 об, предполагам ще има аванс поне до 7х.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерацията е готова , спирачките и те остават жиците малко ще си поиграя с компа доста поорязах и остана само тва на снимката smile035

022069863.jpg?r=0

022069866.jpg?r=0

022069859.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt017 Само така! Комповете са да ти стоят на бюрото, а не в колата :lol: Я снимай моля и тия тръбички, дето излизат от помпата за ръчната де влизат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя ще си е с комп няма начин да се върна вече към карбове !!! тръбичките нама как да ти ги снимам помпата е последователно вързана главния спирачен цилиндар от горе на помпата идва отпред а отстрани към барабаните :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за да удължиш лоста за шорт шифтъра, заварявал ли си го, или как си го удължил отдолу?

Повдигната е цялата конзола за да минават тръбите за водата няма шорт , премахнал съм всички луфтове до пръта и хода е много малак основно луфта е отзад в гуменото каре което фабрично е направено да хлопа щот незнам що да се самонаглася сигорно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя ще си е с комп няма начин да се върна вече към карбове !!! тръбичките нама как да ти ги снимам помпата е последователно вързана главния спирачен цилиндар от горе на помпата идва отпред а отстрани към барабаните :D

 

Идеята беше да се види как е системата при барабаните - нали там има само по 1 цилиндърче с 1 щуцер, та тръбичките с някакъв тройник 2 в 1 ли влизат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е спирачната течност ти идва отпред за цилиндъра на ръчната. Явно единствения минус на тази схема е че при натискане на спирачка ще бута ръчната- но пък какво от това :)

Ще имаш още едно звено за обезвъздушаване ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак сега и аз стоплих - ако съм разбрал правилно тръбичката за крачната минава последователно и през цилиндъра на ръчната. Интересно ще е наистина как ще действа в реални условия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да поразсъждавам малко. ;)

В случая имаме два главни спирачни цилиндъра. При задействането, на който и да е от тях на другия буталото връща назад, но не излиза, щото е ограничено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак сега и аз стоплих - ако съм разбрал правилно тръбичката за крачната минава последователно и през цилиндъра на ръчната. Интересно ще е наистина как ще действа в реални условия.

e 99% от бегачките са така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хитро наистина - това би решило проблема и при използване предни на дискове отзад, за които не е предвидено отделно задействане на ръчна. Ей това му харесвам на форума - винаги може да се научи нещо ново и полезно :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Тихо малтретирам асвалта . Незнам що правих ония архичен мотор на 100еса , баси влизаш въртиш и насекундата пали :D няма смукач няма глъхнене даваш гас ходи на 8000 9000 оборота махаш пада кове на 800 да живее електрониката разхода с 3 4 литра надолу пък два пъти повече коне smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тихо малтретирам асвалта . Незнам що правих ония архичен мотор на 100еса , баси влизаш въртиш и насекундата пали :D няма смукач няма глъхнене даваш гас ходи на 8000 9000 оборота махаш пада кове на 800 да живее електрониката разхода с 3 4 литра надолу пък два пъти повече коне smile126

 

... [-X малко си грубичък за старите мотори, какво си очаквал от има ,няма 1литър мотор...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.3 по-скоро ;) Но пък се кефеше като дърпаше на разните му сеати турбинирани... :P

На мен ще ми е интересно положението със скоростната кутия... :?

Тъй да се каже- "вече много хора плакаха" :lol:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Плачем тия, дето ни е трудна смяната и нямаме много резервни, за Наско едва ли ще е проблем :)

Иначе хот-род концепциите са интересни сами по себе си, но на мен ми харесва и карантията да е оригиналдЪ - както казва адаша, кефът е по-голям като биеш с такава модерните "бегачки".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.