Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съвет относно покупка на Felicia


kalitko

Recommended Posts

Здравейте!

Тази марка ми е любима от доста време и сега вече имам възможността и се реших да стана собственик на skoda и в частност Felicia,но имам нужда от съвет преди покупката и реших,че тук е най-доброто място,където мога да попитам,тъй като говорих с много хора,приятели,познати и всеки си хвали неговото и не мога да получа възможно най-обективна информация.

Имам възможност да се сдобия с Skoda Felicia 1.3 GLXi 70 коня,по документи се води от декември 1995 година,въпросът ми е какви отзиви има за този модел,добър ли е и дали си залужава да я взема,пропуснах да кажа цената е 1500лв.

Благодаря предварително на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GLXI е добре оборудвана, двигателя не се нуждае от скъпа поддръжка и не е капризен, единствено ангренажната верига трябва да се сменя на всеки 70-100 хиляди защото се разтяга шуми и измества центровката. Останолото е както при всички автомобили. При пробег над около сто и нещо хиляди се разбива лостовата система на скоростният лост което води до трудно и непрецизно превключване на скоростите + голям ход на скоростния лост, проблема се решава със смяната на лостовете. Ако не е на над 200 хил. км. и не е нападната от ръжда - взимай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами води се,че е на 164000 км и доколкото знам няма ръжда или поне е добре прикрита ако има.Имам още ден два за размисъл.А относно въпросните лостове,каква е приблизителната цена за ремонта?

Искрени благодарности за бързия и изчерпателен отговор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мага да ти кажа със сигурност защото не съм се интересувал подробно моята още няма 40 000, но смятам,че ще се вместиш в стотина лева аостовете ги има във всеки магазин на шкода можеш да им видиш цената ето ти телефон на един добре известен софииски магазин за части на шкода 02/ 946 31 88 намира се на бул. В. Левски близо до колелото на сточна гара.

Все пак и други колеги които са по- наясно с ремонтите ще дадат мнение. smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж искрени благодарности за бързите и изчерпателни отговори,за цените попитах просто ориентировъчно,като му дойде времето ще отида до сервиз за профилактика и там най-точно ще ми кажат. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Купувай и не му мисли ! Едвам ще се отвозиш ;)

Аз съм на същото мнение, здрава ефтина за подръжка икономична!!! :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да му мисля повече,утре е Денят :) ... благодаря за съветите :)

 

:smt017 Нащракай я с апарата и дай да видим снимчици,след като я вземеш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...При пробег над около сто и нещо хиляди се разбива лостовата система на скоростният лост което води до трудно и непрецизно превключване на скоростите + голям ход на скоростния лост, проблема се решава със смяната на лостовете...

Лостовата система се отремонтира елементарно с помощта на маркуч от 1''. До колкото си спомням The Best Forman го беше описал в една тема, ама не я намерих. Показа ми го нагледно на моята Фела. В разхлопаното "каре" се набиват 2 малки втулки, които се отрязват от този 1'' маркуч. Те от своя страна блокират свободното движение на разбитата ос на това каре. Ето примерна схема на операциятаpost-1730-138453197366_thumb.jpgСега скоростите ми се включват кат на ново Ауди и целия масраф излиза по-малко от 10 кинта. За какво трябва да се сменя лостова система.

По темата - колега, ако си я купил вече пускай снимки да й се радваме и ние и със здраве да си я караш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново,в траур съм,при огледа се оказа,че има доста неща,на пръв поглед дребни,за които не беше споменавано по -рано и ремонта ще излезе доста като обща сума,май сделка няма да има,но продължавам усилено да търся и най-искрено се надявам,че съвсем скоро ще мога да покажа снимки на новата си придобивка,а дотогава ми стискайте палци. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако има доста неща кофти , но то по тази кола почти няма "неща", много е проста цялата кола, затова и е сравнително здрава.. Така че.. ако споделиш конкретни проблеми, може колегите да ги изкоментират. А като има "доста неща" то и цената трябва да падне, ако - не - следващата и така ... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами притеснявам се да занимавам хората тук с моите проблеми,тъй като съм още кандидат съфорумец т.е. не съм горд собственик.

Относно колата,оказа се,че е имала няколко удара,единият от които челен,но е отремонтирана уж добре,двата задни калника и около задното стъкло и заден десен стоп са погнати от ръжда и десен заден калник е като сдъвкан от удар при паркиране и облегалката на шофьорската седалка е счупена и е в крайно долно положение и не може да се вдигне.Затова имах предвид,че като за тази година и за тази цена са дребни неща,но предполагам,че общите разходи за поправката няма да са малко,отделно и данъците за тази и миналата година не са платени,спирачките и са изпуснали и така.Но пък за сметка на това купето е почти като ново и двигателя е доста добър,но мисля,че ще продължа издирването.За съжаление намирам сравнително малко обяви за този модел,но няма да се откажа толкова лесно. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както я описваш въобще не е за купуване. Изчакай и ще намериш по-добре е да дадеш примерно 500лв. повече огколкото после да обикаляш по сервизи и да ремонтираш бангия. В мобиле бг. съм виждал много добри оферти погледни ето ти например топ оферта при това 1.6 и с климатик , дори не е италианка това си е находка.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details

а ето и новата маска, но без климатик.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай за занимаването.

По същество. Мисля, че е висока цената за кола в това състояние, предвид тенекиджийска работа. Иначе за задна врата и седалки не се притеснявай. И двете ги имам в излишък и ще се споразумеем нещо. Ако е добра като ходова част, двигател, а продавачаът ти направи и най-малко 300 лв. отбив в цената (500 лв. е най-добре) мисля, че има смисъл. Това го казвам при положение, че ти се занимава с тенекии, боя и докарване на колата в такъв вид, че да ти е кеф да я караш. Веждите са около 20 лв. бройката, праговете (щото и тях трябва да смениш) са по около 30 - 35 лв. / брой и вече тенекиджията колко ще ти вземе за подмяната и боядисване е другия момент.

Иначе ако искаш хубава кола - ето тази форумна се продава и наистина е мноооого хубава - viewtopic.php?f=14&t=12012&start=0

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да,продължавам да търся,както се вижда не съм много на "ти" с нещата и ми е сравнително трудно да свърша сам каквото и да било,а нямам финансовата възможност за по сериозни ремонти,а относно "Черната кралица",проявявам интерес,дори много голям.Дано не е продадена още.След мъничко ще опитам да звънна на оставения там телефон и се надявам да имаме сделка :).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, тая наистина не си заслужава както я описваш. Дори 1000лв са и много.. Един колега продаваше за 1000 лв една бяла с проблем в скоростите. То и аз да се набутам между шамарите, че ми се търкаля скоростна кутия smile091 smile091 .

Ама не - по принцип за 1000 ако намериш с някакъв дефект който бързо да се отстрании да я пускаш да се търкаля - най-добре. Все пак не е кой знае каква кола.., а пък вози по-приятно от "Уегендарния гоУф 2-ка" така че гледай други бройки..На mimi.b съм сигурен че е много добра колата и как така никой не я взима още се чудя направо, то бива криза ама./.., ама той не е с шкодовия мотор, а с VW.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тази синята е много готина, поне на снимките а и цената и е добра. http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново,нямах възможността да видя "черната кралица",тъй като имах известни пререкания с половинката с главна тема "за или против газовата уредба в колата" и не можах да я убедя защо точно съм против,продължавам да търся моята кола по обявите,та исках да попитам какво ви е мнението за тази кола и дали си залужава да я огледам на място http://www.cars.bg/u122019 ,досега не съм имал дизелова кола и не съм и карал,освен един служебен бус,но служебните коли са малко по-особен вид превозни средства :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега научих за пререканията. Много е важно какво точно искаш (или искате). Също така какъв ти е дневния пробег за да ти кажа дали има смисъл от автомобил на газ (аз лично съм на газ и имам поглед върху нещата). Не знам какъв точно разход очакваш, но на газ в града (Пловдив като движение не е по-различен от София) разход под 11 е нереален. Ако имаш пробег по 50 км на ден градско - да, има смисъл от газ. Но ако пробега ти е не повече от 20 км на ден, сметката излиза така:

30 дни Х 20 км = 600 км;

600 км = 60 л бензин Х 2.10 лв./л = 126 лв./месец за гориво

или

66 л газ Х 1.10 лв./л = 73 лв. без малко на месец за гориво.

126 - 73 = 53 лв. на месец разлика в горивото.

За мен лично има смисъл да се занимавам с газ ако разликата в горивото е над 100 лв. на месец (както е в моя случай). Другият момент е, че ако колата не е карбураторна се слага газов инжекцион - 700 лв. най-евтино. Или ако е монтиран вече бъди сигурен, че няма да е толкова евтина (т.е. ще ти го продадат този газов инжекцион, вдигайки цената на колата с поне 400 - 500 лв., но после главоболията ще са за твоя сметка, а има такива, повярвай ми).

Показаната от теб кола в cars.bg изглежда ужасно. Не го казвам по друга причина, ами защото съм виждал на живо другата, която ти предлагах.

1. На първата снимка - бронята е ожулена (прилича на моята), т.е. удряна е колата.

2. На третата снимка - калника няма да коментирам. Личи си, че е изчукван в домашни условия. За сметка на това голямото ръждиво петно на прага е предпоставка за подмяна на целия праг (или по-скоро и на двата).

Разгледай тези снимки и сам прецени:

Felicia_004.jpg

Felicia_011.jpg

Felicia_006.jpg

00315.jpg

14_11_2006_023.jpg

14_11_2006_024.jpg

04-06-2006_more-tankowo_004.jpg

post-1730-138453199351_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да,и аз това исках да кажа,че предпочитам да си карам на бензин и много се радвам,когато попадна на кола,която няма газ,защото принципно понеделник-петък изминавам грубо 10-тина до 20 километра и да кажем веднъж или два пъти в месеца излизаме извън града на разходка,която рядко е над 100 км в посока.

Пресилено е да кажа ,че съм влюбен в тази кола,но определено доста ми хареса,защото забелязвам,че не е много лесно да се намери толкова запазена кола от този модел,а както се забелязва от постовете ми тук, не мога да отделя много като финанси за покупката,а и освен оттук,няма откъде да получа информация "от първа ръка" както се казва и затова толкова се двоумя и разводнявам темата тук вече втора седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.