Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Здравейте,

имам един въпрос , дето ме тормози от известно време.Винаги си следя нивото на охладителната течност да е посредата между min и max. Направи ми впечатление , че нивото пада периодично. Прегледах цялата кола отдолу за течове , но уви всичко е сухо. Всички съединения здрави.

Коментирах с баща ми този проблем и се оказа,че и при него ситуацията е същата.

Искам ако някой е имал подобен проблем да сподели как го е разрешил. Според мен това не е редно при условие , че системата работи под налягане да губи нивото. [-X

Публикувано

Губи през ауспуха. Махни капачката за маслото и виж дали има пяна по нея.

Публикувано

При мен също имаше загуба на течност, но при мен беше от капачката на разширителния съд, беше се прецакала нещо!!!

Публикувано

ако всичко е сухо и не губи отникъде бъди сигурен че е от главата,или гарнитура или полупропаднали ризи като при мен,губеше ми течност ,все доливах а май отникъде не е текло,сега не се губи но имам малко бяло на капачката ,ама да се разглабя целия двг за тия смотани ризи .....не знам колко ще изкара и при положеие че са развалени резбите на картера smile096

Публикувано

Има пяна по капачката отвътре. Това лошо ли е или е нормално? :-k

Публикувано

Е за Фелиция е нормално- тоест сваляй главата от там губи течност.

Публикувано

Сваляй смело докато е време... ще се разминеш с някой лев за гарнитура. Огледай и ризите да нямаш някоя пропаднала... ако има проблеми свиркай майна... smile027

 

пс.: в раздел литература има полезно инфо как се обезглавява такъв мотор. Най-важното е при свалена глава да не се превърти коляновия вал (като го отвориш ще разбереш защо) :)

Публикувано
Най-важното е при свалена глава да не се превърти коляновия вал (като го отвориш ще разбереш защо) :)
Защо??? :o
Публикувано

щото ще разместиш /извадиш ризите ;)

Публикувано

Що пък трябва да има загуба на течност непременно ... при -10 охладителната течност в казанчето на Формана беше малко над минимума , а сега при + 10 е малко под максимума без да съм доливал и капка - температурно свиване и разширяване на течностите (еУементарна физика) ;)

Публикувано
...

И аз се сетих за разширението и свиването на течностите,а и на сбирката в Пловдив колегите дадоха мнение,че като се кара рядко и на студено в комбинация с газовата било нормално.А за пяната след по-продължително време се оправяло от самосебеси. Мненията на много хора съвпаднаха и засега ще изчакам да видя след като се затопли и тръгна на по-далечни дистанции как ще се променят нещата.

Публикувано

Здравейте!

Периодичната загуба на охладителна течност е нещо досадно и неприятно. При мен тече от спукано радиаторче на парното, но не е толкова силно. Сега,като се сетя,когато съм отварял тази капачка-понякога наистина има нещо,като слузеста пяна наподобяваща каймак от прясно сварено мляко. Какво означава това и признак за какво е?

Публикувано

Пяната по капачката не е сигурен признак, на ладата не доливам вода по година и повече, а пяна зимата си има. Според мен пяната е от конденз.

Публикувано
Пяната по капачката не е сигурен признак, на ладата не доливам вода по година и повече, а пяна зимата си има. Според мен пяната е от конденз.

 

:smt017

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.