Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Затапване на АГР


dude_BG

Recommended Posts

Аз като ви разправях предиии още 3-4 години.... Батко си го затапи първи smile004 и за Ойл танка мишока (Сами) беше скептичен (смазвали газовете и тинтири минтири), но се вижда, че е по добре без тях.

След като го затапих преди 3 години (при Сами) , а си сложих миналата година и права тръбата, масълце не съм мернал през този период....

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 152
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    25

  • Цецо75

    19

  • BlackPearl

    8

  • Ludiq

    8

Най-много писали в темата

Много нещо ме налегнаха служебните ангажименти. Ето и обещаните снимки. Сами много те моля да направиш коментарите ти, нямам никакво време и то баш попразниците, а и ще са по компетентни коментарите. Ето и снимките:

post-4254-138453202606_thumb.jpg

post-4254-13845320261_thumb.jpg

post-4254-138453202853_thumb.jpg

post-4254-138453202863_thumb.jpg

post-4254-138453202869_thumb.jpg

post-4254-138453202874_thumb.jpg

post-4254-138453202881_thumb.jpg

post-4254-138453202887_thumb.jpg

post-4254-138453202896_thumb.jpg

post-4254-138453202904_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На горните снимки се вижда как ел клапата е пълна с масло до горе,в следствие на което електрониката отказва,както и се чупят зъбчатките,които са пластмасови.Поради факта че писеца е в масло -той не дава коректни данни за местоположението на клапата на ел мотора, който е стъпков естествено и той претоварва механизма и се чупят зъбци.Следователно колата отчита глешка и светва лампата на таблото.Тази клапа струва 701 лв.

При 20 тди двигатела има една МНОГО ГРУБА технологична грешка която е допусната!

Поставената електрическа дроселна клапа,/която е обвързана с цялостния алгоритъм за управление на двигатела и няма никаква възможнаст да се изолира както е възможно това за агр-а/,е поставена на такова място,че след спиране на двигатела маслото над нея което е в турбопътищата увлечено от картерните газове,се стича точно там!Това е маслото от началото на колектора и от агра,както и от самата клапа.Както ще видите от снимките по-долу,където съм показал моята клапа когато съм я "тунинговал" \:D/ -на оста където е самата клапичка има прорез който продължава и навътре в корпуса.След него се намира игленото лагерче ,което има вулканизирана за външната му черупка тънка семеринга,която трябва да ограничава достъпа на масло към електрониката и зъбчатките.Проблема е че всичко това -ПРОЦЕПА КОЙТО Е ПО НАВЪТРЕ ОТ КОРПУСА И ЗА ТОВА ТАМ ЩЕ СЕ СТЕЧЕ ЕСТЕСТВЕНО ВСИЧКОТО МАСЛО,МИЖАВАТА СЕМЕРИНГА КОЯТО СЕ ПОВРЕЖДА ОТ НАГАРИ И МИЗЕРИИ,ЕЛЕКТРОНИКАТА И ЗЪБЧАТКИТЕ са обърнати/позиционирани/ надолу :smt018 Предната форумна кола която скоро беше с този проблем беше на Мишо Октито-Черното/не се сещам за ника му сега/.Поне още 5-6 коли са идвали с този проблем.А този проблем започва малко по-малко от почти нова кола и рано или късно ако не се вземат необходимите мерки се стига до необходимост от нова клапа.5-6 коли от този модел е МНОГО голям процент за нашето малко гаражче,като се има в предвид че са и нови още.

Така че горещо препоръчва,или извеждане на картерните газове /със или без преминаване през ойл кеч танкче/или връщането им в интейка където са си заводско но задължително след ПРЕМИНАВАНЕТО ИМ ПРЕЗ ОЙЛ ТАНКЧЕ.

post-2454-138453203137_thumb.jpg

post-2454-138453203139_thumb.jpg

post-2454-138453203144_thumb.jpg

post-2454-138453203148_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мале ,Самуиле ! След всичките тези снимки и описания, трябва да ти кажа ,че от сега започвам да планирам няколкодневна почивка на море в св. Константин и Елена. И познай ,ти кво ше праиш ,аз докато си пека мощното тяло на пясъка. Твърдо реших и аз да проведа тази оздравителна операция. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега bega4kata, казвай какво ти е натоварването на сервиза, че към средата на април имам планирано пътуване до Варна/Балчик... А тези снимки са плашещи. smile011

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Привет колеги,

 

и аз посетих култовия Гюнтер Сервиз. Бях посрещнат сърдечно и след кратък тест-драйв метнахме Октавията в бокса.

 

Процедури:

 

Масло Мотул - по препоръка на Сами

 

Смяна на предни тампони на предните носачи (всичко чува тоз Сами брей :D )

 

Почистване на АГР, колектор и околности... снимките по-долу показват защо...

 

Почистване и раздвижване на турбо-то... щото много кротко съм бил карал... smile049

 

Малко софтуерни подобрения... smile021

 

Тръгнах си доволен, с много препоръки и съвети... със страхотна покупка... но за нея по-нататък...

 

Ще има продължение...

 

post-1836-138453209865_thumb.jpg

 

post-1836-138453209922_thumb.jpg

 

post-1836-138453209925_thumb.jpg

 

post-1836-138453209929_thumb.jpg

 

post-1836-138453210048_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе хора ,тези снимки са плашещи.аз миналата година почиствах АГР на корсата на жената,ама не беше чак толкова мръсен като тези на снимките.може би защото корсата е бензинова.мойта е октавия 02 1,9 тди-пд в момента съм на

66 000 км.да смятам ли че и аз трябва да извърша тази процедура?какви са признаците за запушен АГР? или да нечакам да се запуши?а на колко хиляди е колата чиито снимки разглеждаме>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А когато се почисти АГР-а, ще спре ли да цапа (така и не разбрах)?

И някой колега, ако се навие, да ми помогне за цялата процедура (почистване на АГР и колектори) или да ми каже къде да отида, по възможност в и около София, където да ми го направят, щото си ме е шубе да пипам, пък и време и условия няма много... :?

 

Бирата ( и к'вото още трябва) е от мен! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...
А когато се почисти АГР-а, ще спре ли да цапа (така и не разбрах)?

И някой колега, ако се навие, да ми помогне за цялата процедура (почистване на АГР и колектори) или да ми каже къде да отида, по възможност в и около София, където да ми го направят, щото си ме е шубе да пипам, пък и време и условия няма много... :?

 

Бирата ( и к'вото още трябва) е от мен! smile159

 

Отново ще се зацапа

 

Здължително трябва да се прекъсне достъпа на изгорелите газове към всмукателния колектор.НЯМАТ РАБОТА ТАМ.

Освен това гледам някой чисти АГР-клапана,други по-напред с материала почистват и колектора, но това не достатъчно........

Саждите полепват в колектора и намаляват сериозно проходимостта му( понякога до 50 процента), но не спират до там а зацапват и портовете на главата чак до всмуателните клапани.

Така че перфектното почистване включва и сваляне и почистване на главата с пароструйка и подходящи препарати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих желал да си "затапя" AGR-а , ама така и не разбрах за 1,9 ТДИ 105 к.с. как е най-здравословно...

Има ли някой вече изработен алгоритъм за този мотор , така че хем да не работи клапана , хем да не дава грешка компа ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих желал да си "затапя" AGR-а , ама така и не разбрах за 1,9 ТДИ 105 к.с. как е най-здравословно...

Има ли някой вече изработен алгоритъм за този мотор , така че хем да не работи клапана , хем да не дава грешка компа ?

както е и за другите

виж моята тема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги нов съм, но веднага забелязах темата и се включвам, защото това е проблем и при мен, който бе решен с закупуване на нов EGR с една година гаранция 700 + лева излезе, казаха ми че само при 2.0 TDI-PD мотора в Добрич много такива са сменени, моя предаде богу дух на 54 000 километра като и след чистене и тем подобни магарии пак контролната лампа светваше! Прилагам снимки на старата част!

post-6729-138453247233_thumb.jpg

post-6729-138453247241_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я, още един колега от Добрич!

 

Да беше дошъл зад Арнорадс , нямаше да се изръсиш толкова..... smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега като погледнах Фабията 1.9 TDI 131 к.с. от Добрич с белите джанти и се сетих, кой я кара Искрен! Ти ли си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.