Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Моят EGR на AVF мотора на пасата беше целия в масло, толкова много е хвърляло от него че е оцапано надолу чак до окачването, най - лошото че стартера е целия в чернилка.

В неделя го измих отвън за да видя откъде хвърля. Ако продължи да излива от там какво да го правя - сваляне с почистване или нов. Нов ми оферираха за 324 кинта, но какъв не разбрах.

Ако ще е нов какъв да търся - Пиербург, Топран или.....

  • Отговори 152
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • bega4kata

    25

  • Цецо75

    19

  • BlackPearl

    8

  • Ludiq

    8

Най-много писали в темата

Публикувано

Ми зависи от къде хвърля - гарнитури, маркучи... или от самия ЕГР. Може да се окаже, че той си е здрав...Незнам как е на AVF-а, ама обикновенно от едната страна си на гарнитура към колектора, а от другата на скоба към кулера. Може там някъде да издиша...

 

Но ако е скапан, аз не бих го сменял, бих го изолирал. smile021

 

А и какво разбираш под много масло? То масло е нормално да има, ама чак да тече от там... не е.

Публикувано

Маслото е толкова много, че всичко под него е олято, има по кората под двигателя и назад.

Колата е нов внос от Италия, на компа няма грешки, направено е необходимото първоначално обслужване.

Довечера ще го погледна след 100 км. пробег дали е хвърляло и откъде.

Публикувано

Въпроса е за колко време го е изхвърлила това масло. Щото то може да си е там от години... Все пак италианец я е карал.

 

Измии я хубаво с пароструйката и я покарай да видиш от къде и колко тече. Големи количества масло в турбопътя не са добре, но по-малко е нормално.

Публикувано

Собственикът е бил италианка род. 1957 г., маслото е от отдавна, може да са сипвали повечко, може да не е сменяла редовно възд. филтър, знам ли. Измих клапана и всичко под него и около него с водоструйка, като преди това напръсках обилно с обезмаслител, всичко видимо и достъпно светна, сега наистина ми е интересно откъда ще хвърля.

Публикувано

Досега рекорда се държеше от колата на Коко-редлайн,но сега има нов smile091

За първи път ми се случва,кола да пренадува от това :lol::lol::lol:

post-2454-138453402998_thumb.jpg

post-2454-138453403003_thumb.jpg

Публикувано

А от това може ли да светне "чек енджин" - а?

Публикувано
А от това може ли да светне "чек енджин" - а?

 

Може, бре... Светва, когато не може да затвори клапата. Check Engine светва, когато един от всички датчици, свързани с мотора не сработи.

 

Поздрави

Публикувано

:smt017 мерси, брат! Начи утре разглабям.... стискайте палци да не оплескам нещо биг тайм!

Публикувано
:smt017 мерси, брат! Начи утре разглабям.... стискайте палци да не оплескам нещо биг тайм!

 

К'во ще оплескаш - няма какво... Има скобичка на маркуча, махаш я, после хващаш шестограмчетата и въртиш три болта са... Чистиш после, слагаш и готово. Проблема е, че не е ефективно цялото нещо, освен ако не почистиш и колекторите... Както пишат по-горе в темата "там е най-голямата гняс и чернилка"...

 

Успехец! :) Хвърли после 5-6-7-8 снимки, да има за бъдещите поколения... и те да се облажат със здраве, щастие и берекет.

 

Поздрави

 

ПП: Ето едно маловажно клипче...

Публикувано

Егати, то много задръстено със сажди бе.Горката колица, била е пълен асматик.

Публикувано

Верно е много. Мойте и на двете ги отворих на 200 000 и изглеждаха бая по-прилично...

Публикувано

Има ли за София някой който може софтуеърно да изолира ЕГР-а и на каква цена. О2 двигател BLS 105 hp

Публикувано

При мен отново всичко е в масло, отивам на варианта - нов.

Публикувано
Има ли за София някой който може софтуеърно да изолира ЕГР-а и на каква цена. О2 двигател BLS 105 hp

И аз питам дали има такъв, който да свърши тази работа?

Публикувано

всеки по - реномиран мапер може да го направи.

Публикувано

някой знае ли със сигурност колко е цената за нов ЕГР за О2 двигател BKC,BLS и BXE 105 кс?

Публикувано

400-450

Публикувано

Баси, 400-450 лв. за да продължи колата ти да е активен пушач :)

Публикувано

ако сами го затапи става непушач smile001 :smt017 smile159

Публикувано

Аз смених EGR - а, но маслото идва от турбото, което явно е тръгнало към вечните ловни полета. Колко време ще вървим заедно не знам.

За статистиката EGR за AVF мотора, производство Wahler струва 290 лв.

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

Опа от днес и аз ще ставам непушач. Оставих колата при Сами smile126 . Жалко че, няма да мога да видя на какво диредже е ЕГРа - на работа съм.

Надявам се да не съм новия рекордьор по задръстени дробове :)

П.С

Късметлия съм, Сами излиза в отпуска и съм последния му пациент преди отпуската !!!

Публикувано
Опа от днес и аз ще ставам непушач. Оставих колата при Сами smile126 . Жалко че, няма да мога да видя на какво диредже е ЕГРа - на работа съм.

Надявам се да не съм новия рекордьор по задръстени дробове :)

П.С

Късметлия съм, Сами излиза в отпуска и съм последния му пациент преди отпуската !!!

Трябваше да кажеш ,че искаш снимки...сега вече мога да ти ги снимам изчистени/още не съм ги сложил/както и разглобеното и все още непочистено турбо.

Публикувано

Колеги затапих днеска егр-а само незнам какво да го правя вакумното маркуче което влиза в егр-а,дали да го затапя или да си остане така без да се затапва за 2.0 става въпрос

Публикувано

Остави го да си седи върху EGR-а, да не се събират боклуци ако виси.

 

Нали го спряхте и софтуерно в ЕКУ-то? Че иначе ще светне чека.

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.