Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

Публикувано

Май ще сменям карета. При навъртян волан и при много газ при ускорение нещо май вече се обаждат ("къркорят").

Днес питах в ЕТ за цената. Едното е 900 лв. И 2 часа на каре за смяна по 33 лв на час.

Като гледам 2000 лв е смяната.

Предложиха ми обаче рециклирани от Шкода - взимат мойте които ще си свалят (те са си оригиналните) и ми дават рециклирани за по 350 лв вече карето. И си им дават 2 години гаранция!!!!!!! Така вместо 2000, около 850-900 лв ще ми излезе.

 

Заслужава ли си? Като са рециклирани, макар и от Шкода, да не се счупят някъде по пътя. Казаха ми че за опазването на околоната среда, вече фирмите гледали да рециклират частите.

 

Да взимам ли тия по 350 лв? Дайде съвет.

Публикувано

smile091 те ще отскочат до най близкия магазин за авточасти,ще ти купят 2 карета,Мейле или кади или някаква др.марка /тези бяха примерни/,ще ти ги сложат и ще изкарат по 200 лв минимум

Публикувано

:( Има и друго: ами ако им кажа че искам нови за по 900 лв карето - как после да знам нови ли са сложили или рециклирани.То по-добре да си им кажа да сложат рециклирани че ако нещо ме преметнат да е по-малка разликата. Не искам да вярвам че могат да правят такива неща в ЕТ. Имам им някакво доверие все пак.

За рециклирани се чакало. Нямат в наличност тука. Поръчват от Шкода да изпратят такива и като дойдат, правят ремонта. Мойте ги взимат (иначе в ЕТ си ми връщат частите).

Почнали са с много части така, зашото чух че и стартера, вместо 1100 лв за нов, ако им дам моя стария, новия ще ми е само към 500 лв.

Какви цени какво чудо!

Публикувано

Човече,вътрешните карета на фабиите,се разбиха на около 250-280 000 км,купих Мейлета от магазина от който си пазаря части,не помня за колко,но бяха 5 пъти по ефтини и още си карат.На над 500 000 са вече....

А относно сервизните далаверки в големите фирмени сервизи....не ми отваряй устата.

Примерно в сеат и ауди,имаш за смяна ремъци и ролки,караш си колата в 7.30часа и си готов за 2 часа,като цената на частите и труда са на половин цени,а частите са оригинални 100% щото съм ги виждал какво са сложили......

според теб от къде са???

все пак си в българия приятелю....

такова е отношението към колите на хората,както ги юркат докато са чисто нови,както ги юркат като ги карат за боя до колора/на пълна газ по дупките/,така е и с частите и ремонтите.....

зная че четат и ще се обидят,но е крайно време да се промени това

аз никога няма да им простя и забравя,това което направиха с мойта кола

Публикувано

Изплюй камъчето Сами -какво са направили с колата ти :-k

Публикувано
Изплюй камъчето Сами -какво са направили с колата ти :-k

не,не,не,

моля ви стига

Публикувано

Абе хора, к'ви са тия цени? Аз имах преди Пасат 1,8 20V, 125 к.с. и каретата бяха 180 лв. двете - май бяха мейле и пишеше "Маде ин Джермани" (не че имам 100% вяра на тва, дето го пише smile049 ). Ама все пак 900 лв за карета е "фъкин експенсив"!

Публикувано

И аз това се чудя. Отдавна установих че Шкода Октавия е много, много скъпа кола за поддръжка ако е в оторизиран сервиз.

Публикувано

Зависи какъв агрегат правиш. Специално карета няма абсолютно никакъв смисъл да купуваш оригинални. Иначе съм на обратното мнение - поддръжката в специализиран сервиз излиза с пъти по-евтина като извадиш "цената" на скъсаните нерви, щото някой "евтин" майстор се е учил на колата ти, а разбирачите като bega4kata са единици за България.

Публикувано

Оригиналните карета на Фабиите бяха около 400лв бройката. Те в ЕТ може и по 2400 ако искат да ви вземат...Щом имае кой да ги даде...

Публикувано

На много места вече предлагат рециклирани части.Аз сложих на Фиат от АутоИталия рециклиран EGR за 400лв.Вече 4000км няма ядове.А колега защо не идеш да ти ги рециклират в някой сервиз където се занимават с тази работа.А иначе мога да ти помогна да си намериш нови с някой% отстъпка примерно на Мейле

Публикувано

O.K. Дайте съвет каква марка и откъде да ги купя, пък ще говоря с ЕТ да ги сменят те. Не ми се ходи в друг сервиз понеже после ще имам изпочупени пластмаси и незавинтени болтове по дъното на колата, както беше последния път когато реших да не отида в ЕТ а в сервиз D&N - бяха прорязали двете пластмасови кори от двете страни на двигателя защото ги е мързяло да ги свалят - взех си ги нови по 89 лв едната после, та каквото спестих от неоторизиран сервиз, после ми излезе по-скъпо с възстановяването на корите).

 

Изключено е да дам 2000 лв за карета и смяна, та за всеки съвет за по-евтино ще съм Ви благодарен.

Публикувано

аз съм много доволен от metelli,вземай няма да збъркаш.

цената беше около 70лв. за брой

Публикувано

Провери в Аутостар какво ще ти кажат(марка и цена)а после ще видим какво можем да отбием от цената.Това от мен.А за сервиз нека колегите кажат

Публикувано

Купи си отнякъде и нека в Шкода да ти ги сменят.

Публикувано

Кади също са 100% изпитани и отлични карета

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.