Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Марек - моят Рапид !


Ivaka

Recommended Posts

Митак, свързах се с този човек. В момента нямал заготовки, но скоро щял пак да отлива . Само, че мен малко ме притеснява тази схема - дали е надеждно да се ползват в случая такива отливки - изглеждат ми някак не много плътни , поне на снимките което се вижда. То може и да е само повърхностно, от калъпа . Ама знам ли ако и вътре има такива шупли ..... Въобще не съм на ясно с технологиите за леене на метали / имам предвид такива индивидуални , единични изпълнения/ и за това съм леко резервиран :? Той иначе ме уверява, че се получавали много добре и ползвал хубав материал :-k

Ето тези снимки е дал :

 

026809311.jpg?r=0

026809310.jpg?r=0

026809309.jpg?r=0

 

А относно предните главини - аз си имам чисто нови такива. То аз така и разбрах, че има и такъв вид - извадих ги от кашоните да ги приготвя за носене към майстора, който ще прави фланците за да мери по тях - и оо изненада :smt004 оказа се че с тях няма да имам проблеми за фланците .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 138
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Ivaka

    50

  • bega4kata

    12

  • Krankenstein

    9

  • skodko

    9

Най-много писали в темата

Ивак, до колкото си спомням беше пуснал за продажба някакви шланци от 130 на 108, ако не се лъжа. Защо просто не ги разпробиеш и навиеш резба за новите джанти?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тея лятите само за подложки стават

 

Точно. Вътре ще излязат много шупли и става ау. Вземи си кован и ги прави.

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шуплите едва ли са такъв проблем, ама по принцип преходни фланци от алумин не са много сигурни - материалът е мек и може да изпусне резбата... виж за дистанционни /проходни/ няма проблем, само дето към тях трябват дълги болтове от инструментална стомана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом си решил да слагаш алуминиеви фланци, поне си потърси алуминий лят под налягане - с по-малко шупли е и е с по-голяма здравина Освен това няма да е зле да подложиш фланците на някаква допълнителна обработка - при контакт със стомана и наличие на вода (луга, сол и т.н.) се получава т.нар. ЕЛЕКТРОХИМИЧНА КОРОЗИЯ. Тя е нещо като ръжда по алуминия - буквално го "изяжда". Предполагам, че има някаква химия (лак, боя), с която да защитиш фланците - може би такава с каквато се обработват летите джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в момента съм поръчал 2 фланеца от същия човек дето колегат Rapid ти е дал линк скоро ще са при мен и ще споделя мнение иначе за да нямаш ядове с резбата се набиват метални втулки :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фланците пристигнаха и ето как изглеждатpost-4326-138453381431_thumb.jpgpost-4326-138453381468_thumb.jpgpost-4326-138453381471_thumb.jpgpost-4326-138453381473_thumb.jpgpost-4326-138453381476_thumb.jpg

 

Всичко си доиде точно с набити метални втулки са така, че резбата няма мърдане. С дебелина 55мм и теегло само 2,2кг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после се хванах и направих нещо по колата, което исках от много време . След близо два дена борба почти успях да поправя една много голяма несправедливост , сторена някога на колата ми от предишния собственик. Хванах се да разкарам присадените по най бруталния начин опелски седалки и да сложа отново оригиналните седалки . Имам още малко донаместване, но в общи линии се получи .

 

 

026972117.jpg?r=0

026972119.jpg?r=0

026972143.jpg?r=0

026972179.jpg?r=0

026972159.jpg?r=0

026972196.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Оффф опитвам се да наредя тука един пъзел , но за сега не успявам да събера всички парчета.....

 

Специални благодарности към Анастас за съдействието за осигуряването на алуминиевия материал

027191493.jpg?r=0

 

аз все пак си държа фланците да са с шпилкиии

027191494.jpg?r=0

027191499.jpg?r=0

 

тука едни позьорски истории :)

027191500.jpg?r=0

027191502.jpg?r=0

 

всичко това все още е при стругаря , а пък аз в това времи си намерих другите мноого важни елементи.... smile048 за съжаление не нови, но са края на 2009-та при това почти не карани

027191512.jpg?r=0

027191505.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ще бъде красота! ...само 1 проблем има, доста ще го спънеш Рапида с тия валяци... пежото ми, дето е 700 кила и 105 коня пак доста му тежат 15-ките, при това с гуми 195/45, които дори не са по-високи от оригиналните 13-ки. Затова, макар че много го отварят вече съм решил да ги продавам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За спъването сигурно си прав, но не ме притеснява - аз с тази кола нямам никакви спортни амбиции :) Друго ме притеснява - че сигурно вече трудно ще събира сили да си върти задника smile048

 

п.п. фланците ми били готови и утре ще ходя да си ги взема \:D/ ........... НОоо сега пък ще трябва да правим и нови капачки на главините, че централния отвор на джантите е едва 58 и с оригиналните капачки- абсурд ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам без капачки имам си на джантите и невиждам смисъм да си правя щото нито вода нито прах може да влезне ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам без капачки имам си на джантите и невиждам смисъм да си правя щото нито вода нито прах може да влезне ;)

 

Добре де, ами греста дето е в главината - ще се омята във вътрешният отвор на фланеца и на джантата :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

\:D/

 

027240171.jpg?r=0

027240169.jpg?r=0

 

 

Фланеца ще ляга , и ще се центрова точно по шийката на главината / стругаря я е поизстъргал малко, че там отливката е леко на конус/ . Сега остава да направим едни малки капачки, които ще се набиват дефакто във фланеца

027240162.jpg?r=0

027240165.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шшш къв тоя халумин бре мноо б smile175 лести :D , да централния отвор на джантата ми е омазан с грес ма не ми пречи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Е хубава работа! К'ви са тези тийзъри? Дай малко да оплакнем окото.

 

Нещо ми се струва, задните гуми трябва малко по- навън да излязат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.