Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Гори малсо при висока скорост?


thecrimsonidol

Recommended Posts

Здравейте, коледи

 

Тази събота и неделя за пръв път карах фабията на по-дълго разстояние от 50 км на един пробег и ми се случи нещо, което много ме озадачи.

 

Историята - пътуване Варна - Русе - Варна, по магистралата до Шумен и от там по Е70, средна скорост малко над 70 км/ч. Преди тръгването от Варна естествено проверих всички течности, включително и маслото (сменено преди 500 км преди тръгването за Русе). Не бях карал колата преди това с повече от 100 км/ч за повече от 30 сек. Пристигнах в Русе и след кратка почивка (за колата :) ) се качих отново, но карах само в града и то малко. Колата чукна на един "заспал полицай" отдоло (след оглед се оказа, че е на защитната кора), след което минах още 500 м. и я паркирах. При качването след това ми светнаха и двата сервизни интервала - за масло и за преглед. Веднага отворих предния капак да видя какво става и забелязах, че маслото малко е паднало, нямаше течове, нямаше омасляване. Долях масло, нулирах интервалите. На следващия ден проверих отново нивото на маслото - нормално - и на път обратно към Варна. Стигам в града, оставям колата за два часа, слизам да видя отново какво става (светването на сервизните интервали не ми хареса и реших да направя по-обстоен преглед) - НЯМА масло по щеката?! Долях още малко, запалих, сложих пръст на отвора на щеката - не въздиша.

 

Четох тук една тема, в която колеги обясняват, че при по-висока скорост им гори масло (или нещо не съм дочел). Ако не е така ще помоля за идеи какъв може да е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е нормално. При 1.2/12в мотор и високи скорости от смяна до смяна не доливам. Погледни за омазняване около филтъра,ако при смяна 0-пръстена е миндил от там пуска.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма омасляване от О-пръстена. Никъде няма омасляване. На канал още не съм я гледал, но от никъде не тече видимо. Маслото което сложих е SAE 5W40 BMW SuperPower Oil, възможно ли е да не е подходящо?

 

Едит: марката масло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В старата ми работа имах WV CADDY 7броя и WV TOURAN 3бр. При ръчкане на колите в началото преди разработен двигател /първите 5000 км / започват да си хърчат масло. Даже и при нормално по-късно. Имах 2 еднакви Кадита при едното още от началото служителя си я ръчкаше и почна да си харчи масло. Другото се пазеше от шофьора и даже при сериозни натоварвания по-късно маслото не мърдаше. Моето мнение е, че ако водача преди тебе я ръчкал ще си харчи масло и нищо не можеш да направиш. smile009

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е там, че колата преди това по-дълго пътуване не гореше масло, а сега ми изгори повече от литър за 400 км. Преди това аз имам навъртяни с нея двойно. Както казах и по-горе за първи път я карам с повече от 100 км/ч (малко над 120 км/ч на хубавите участъци на магистралата) и на повече от 4000 оборота и преди това не съм наблюдавал подобно горене на масло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.