Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Някой да е карал кола с двигател 1.2 ТСИ?


mitko66

Recommended Posts

Интересуват ме мнения за 1.2 ТСИ (105 кс)- нито в ЕТ нито в Порше изток имат автомобил с такъв двигател...

Интересува ме най вече за фабия, но ми е също и любопитно кък се справя в йети само с предно?

Също 1.2 ТСИ който е 85 кс, как е като вървеж в сравнение с 1.4 мпи - 86 кс?

Знам, че двигателите са много нови и няма продадени (доставени) фабии с него но все пак ако някой е шофирал ще съм благодарен за мнението и впечатленията му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На сайта на ЕТ с наличните нови автомобили за продажба, има две Йетита със 1,2 двигател:

 

Йети Актив 1,2 / 77 kW / 105 k.c., 6M Брилянтено сив металик 28 796 лв.

Допълнително оборудване включено в цената

Радио CD MP3 Skoda Blues - 1 DIN

"CLIMATIC" - klimatizace s automatickou regulací a kombifiltrem

 

Йети Актив 1,2 / 77 kW / 105 k.c., 6M 28 796 лв.

Допълнително оборудване включено в цената

Радио CD MP3 Skoda Blues - 1 DIN

"CLIMATIC" - klimatizace s automatickou regulací a kombifiltrem

 

http://abs.euratec-auto.eu/Public/home.aspx

 

Друг е въпроса дали тия две коли са в ЕТ София или някъде из страната.

 

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм 1.2 TSI само веднъж, и то на Yeti, пътуването беше от Iофия до Белоградчик (към 200 км), от които съм карал към половината разстояние. Честно казано, първоначално бях страшно скептичен към този мотор в комбинация с толкова тежък автомобил с не особено благоприятни аеродинамични показатели. Не съм и очаквал в Йети двигателят да се държи като малък спортен звяр, както вероятно е във Фолксваген Поло примерно, но съвсем сериозно бях силно впечатлен от следните две неща: първо, моторът никога не звучи твърде претоварен и няма момент, в който да бръмчи, сякаш всеки момент нещо ще спре да функционира завинаги (а едва ли някой не си е поставял въпроса дали Йети + 1.2 мотор няма да доведе до ужасяващи последствия); второ, повече от сериозно, дори по крайно неприятното за изпреварване трасе Ботевград-Мездра нямаше нито едно изпреварване "на косъм" - моторът тегли учудващо добре, въпреки килцата на автомобила. Казано с две думи - фантастичен мотор според моите лични виждания, който се справя добре дори с масивно возило като Йети (без да бъде ориентиран към хора със спортни амбиции, естествено), а в лек и малък модел като Поло или Фабия съм сигурен, че ще бъде истински змей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно такова мнение очаквах :smt017

За съжаление, дори да имат налични в сф, ЕТ не ги предоставят за тест-драйв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.2 TSI с 86кс малко ми го... обратното на хвалиха. 105кс става, но 86 - не бил нещо особено. Сигурно заради малкото турбо и 160NM въртящ момент в по-малък диапазон, докато 105кс си имат повече NM при по-широки обороти. За Йети 105кс е здравословен минимум, но за Фабия например ще е друго нещо - в крайна сметка повече от 200кг ги делят, както и голямата челна площ на Йети.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не се чудите много много, може да приемете, че 1.2TSI 105 к.с. е равен на 1.9TDI 105 к.с.

Което още значи, че е доста по-добър от 1.6MPI 101/102/105 к.с., че в някои отношения и от 1.6FSI 115 к.с.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата параметъра са горе-долу равностойни за ползване, ако се анализират правилно.

И в двата случая не бива да се правят никакви изводи от максималните стойностти!

Мощността се получава от въртящия момент по формулата:

 

post-2459-138453211985_thumb.jpg

 

Въртящият момент е натиск, който умножен по разстоянието (оборотите) води до мощност.

Мощността върши работа, а натиска - не.

Така или иначе, при готови данни за мощността, въртящият момент вече не носи никаква информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сравним два двигателя с еднаква мощност, но различен по големина максимален въртящ момент, то този с по-големия торк в почти целия оборотен диапазон има и по-голяма мощност и мощностите се изравняват едва при обороти близки до максималните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, аз имам следния въпрос - ако имаме два автомобила с еднаква мощност, да речем бензин със 125 к.с. и 200 нм., и един дизел със 125 к.с, но с 280 нм, като и двата са със турбо, бензина или дизела ще върви повече? :-k smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, аз имам следния въпрос - ако имаме два автомобила с еднаква мощност, да речем бензин със 125 к.с. и 200 нм., и един дизел със 125 к.с, но с 280 нм, като и двата са със турбо, бензина или дизела ще върви повече? :-k smile021

 

Ами на Междене ще вървят еднако... При нормално каране дизела, ще е далеч по-приятен! Само се загледайте в оборотомера си и преценете сами кой колко време каран на максимален въртящ момент и колко на максимална мощност! При мен разпределението е 99:1 smile049 А не е да съм от кротките smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При абсолютно еднакви криви на мощността бензина ще върви повече, заради по-директната трансмисия при дизела.

Другият важен извод от това е, че за еднакъв вървеж, на бензина е необходим по-малък въртящ момент отколкото на дизела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно подкрепям последното... Точно така е на практика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мощноста /конските сили/ са съвкупноста на въртящи моменти от вс. цил.по обороти

Важно е конските сили да са в максимално широк диапазон ,а не въртящия момент

при 2 коли със 125коня едната дизер другата бензин-ще вървят наравно....като дизела естествено щом е 125 коня ще има по-голям въртящ момент-поради факта че тези 125коня са при по ниски обороти постигнати

п.п. те трансмисиите им и предавките ще са сметнати от завода според характеристиките на дв.-не се притеснявайте ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.