Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ксенон за октавия 02


klarnetko

Recommended Posts

  • 2 седмици по-късно...
Аз съм с 35вата ксенон и пак не ми отчита грешка!!!

Как става номера? С чекване на опцията във вагком?

До колкото разбирам, нямаш диоди и съпротивления и ксенона ти консумира 35W на крушка :-k

Нямам ксенон, ама съм се замислИл за такава джаджа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Чат-пат по темата

Тука стана малко, като рекламен сайт на една определена марка афтър-маркет ксенонови системи, но тъй като аз си монтирах такава и съм доволен ще си позволя да понапиша нещо.

На познатия ни рефлекторен фар на О2 сложих система H7- със slim-баласти и крушки с температура на цвета 4300К. Сам съм си я монтирал, без стоп-ерор кабели, не ми свети на таблото индикация за изгоряла крушка (системата нямаше да работи изобщо, благодарение на прехваления от всички (вкл. и от мен) Васил от VW форума - няма да казвам защо).

Всичките кабели са ми вътре във фара, отвън не може да се познае, че има някаква промяна, тия дни ще сваля фара за да ви направя снимки щото докато го монтирах, нямах желание за такава дейсност.

В този форум, а и в други съм изписал не малко думи против тези(афтър-маркет) ксенони, но мога да кажа, че това което съм сътворил, не е никак за изхвърляне.

При монтажа на ксенона ми се разцентроваха фаровете, но съм си ги наместил така, че да светят, както и преди. Единствената разлика е, че има едно малко разсейване (въпреки че все пак си има ясна граница на светлинния сноп по познатата ни схема _/_/), което някой ден ще се опитам да премахна, като си поиграя с фокуса.

Това което се набива на очи при шофиране е

1. Крушките палят мноооого бавно. Но като се въоръжи човек с търпение - докато си закопчееш колана и си наместиш задника на седалката... вече са набрали достатъчно точец. :)

2. Осветеността е действително значително по-голяма от на халогенните крушки (много скептичен бях на тази тема)

3. Светлото петно проектирано в/у вертикална повърхност изглежда неравномерно (на места по-тъмни, на други по-светли зони), но на пътя пред колата това не се забелязва

4. При практически тест (дадох на приятел да кара определена отсечка зад мен и такава срещу мен) стана ясно, че в случая с моята кола няма заслепяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ксенон на обикновен фар в София. Първо имах проблеми с изгорели крушки и непалещи ксенони заради PWM, но след като с VAG COM промених опцията че колата е с ксенон без shutter, нещата се оправиха. Не съм спирал следенето за изгоряла крушка, и когато един път ми изгоря единия баласт, индикацията го показа коректно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Здраейте колеги, аз също си сложих преди година ксенонов кит на обикновен фар на Ок.2 , вижда се страхотно. Отначало примигваха , но това беше защото нямах Stop Error кабел ,. после всичко се оправи.

Колеги моля кагато си слагате ксенон на фар без лупа, моля свалете си надолу фаровете ( понтенциометърър от ляво на волана , ако не регулираите си фаровете в някои сервиз) , защото за останалите водачи е доста неприятно.

Иначе всеки за 100 - 150 лв. може да сложи ксенонов кит и да го ..... нагоре и така до каде ще стигнем .

smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраейте колеги, аз също си сложих преди година ксенонов кит на обикновен фар на Ок.2 , вижда се страхотно. Отначало примигваха , но това беше защото нямах Stop Error кабел ,. после всичко се оправи.

Колеги моля кагато си слагате ксенон на фар без лупа, моля свалете си надолу фаровете ( понтенциометърър от ляво на волана , ако не регулираите си фаровете в някои сервиз) , защото за останалите водачи е доста неприятно.

Иначе всеки за 100 - 150 лв. може да сложи ксенонов кит и да го ..... нагоре и така до каде ще стигнем .

smile159

 

Ето я причината, защо аз мразя такива доработки. Нека разкажа една случка. Кара си срещу мен някакъв такъв измислен шит, който светеше с турбо бяло-синья светлина и то прекалено силна! Реших, че е на дълги и му присветнах - това ми беше грешката... Оня извади още по-зловещи дълги и аз отбих колата, за да ми се оправят очите - на практика ослепях за няколко секунди :) Затова мразя такива цигански истории и доработки. А в нашенци има много малко като теб, колега... Всеки си казва "Защо да ги свалям? Тоя ли ще ми каже? Така ме кефи повече, защото съм ултра як! Ааа... чакай да си пусна и халогените за мъглата, особено в дъждовно време е много готино, направо всички се плашат от мене, а колата ми става 900 коня, че и отгоре... "

Общо взето... Боза! :)

 

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпроса,че като си с ксенон без лупа и си наведеш фаровте за да не заслепяваш....се вижда по-лошо отколкото с нормални регулирани правилно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпроса,че като си с ксенон без лупа и си наведеш фаровте за да не заслепяваш....се вижда по-лошо отколкото с нормални регулирани правилно.

 

А съвсем друг е въпроса, че навеждането от врътката на таблото не замества регулирането в сервиз по никакъв начин smile049 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпроса,че като си с ксенон без лупа и си наведеш фаровте за да не заслепяваш....се вижда по-лошо отколкото с нормални регулирани правилно.

 

А съвсем друг е въпроса, че навеждането от врътката на таблото не замества регулирането в сервиз по никакъв начин smile049 smile027

Ти пак ли ходи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз си ги регулирах в Друмник и отделно след това си ги наведох малко. А определено мога да кажа, че виждам пъти по-добре, отколкото с халогенните крушки (въпреки че бях сложил Nightbreaker на Осрам).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди да си монтирам афтър маркет ксенона в рефлекторния фар, се допитах до фирмата, от която възнамерявах да си купя комплектът, дали имат крушки H7R, при което те ми отговориха, че са приятно изненадани от това, че съм първия който се интересува от това, как ще светят моите фарове в очите на насрещно-движещите се шофьори и че за съжаление фирмата, с която работят не предлага такива.

М/у другото случайно докато търсех картинка за този си пост, открих, че все пак се предлагат такива крушки на нашия пазар. Така че ако някой е мераклия, мисля че съвсем спокойно може да си сложи ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здраейте колеги, аз също си сложих преди година ксенонов кит на обикновен фар на Ок.2 , вижда се страхотно. Отначало примигваха , но това беше защото нямах Stop Error кабел ,. после всичко се оправи.

Колеги моля кагато си слагате ксенон на фар без лупа, моля свалете си надолу фаровете ( понтенциометърър от ляво на волана , ако не регулираите си фаровете в някои сервиз) , защото за останалите водачи е доста неприятно.

Иначе всеки за 100 - 150 лв. може да сложи ксенонов кит и да го ..... нагоре и така до каде ще стигнем .

smile159

 

Ето я причината, защо аз мразя такива доработки. Нека разкажа една случка. Кара си срещу мен някакъв такъв измислен шит, който светеше с турбо бяло-синья светлина и то прекалено силна! Реших, че е на дълги и му присветнах - това ми беше грешката... Оня извади още по-зловещи дълги и аз отбих колата, за да ми се оправят очите - на практика ослепях за няколко секунди :) Затова мразя такива цигански истории и доработки. А в нашенци има много малко като теб, колега... Всеки си казва "Защо да ги свалям? Тоя ли ще ми каже? Така ме кефи повече, защото съм ултра як! Ааа... чакай да си пусна и халогените за мъглата, особено в дъждовно време е много готино, направо всички се плашат от мене, а колата ми става 900 коня, че и отгоре... "

Общо взето... Боза! :)

 

 

 

Поздрави

 

Бе те тези гърарчета със син ксенонец не са излизали срещу някой ТИР (еле пък Холандски), да им светне лекичко с 10-12 фара...... Тогава да отбиват ли , да спират ли ще се чудят...

 

П.С: Аз на Ивекото вечер (понеже е с много яки ЗАВОДСКИ фарове) си джиткам регулацията на 0 (тя е 0,1,2) и фаровете ми (късите) са все едно дълги. Та прибирам се от Русе аз вечер и си карам с настроени макс дълги, че няма коли на пътя и срещу мен един ТИР..... гледам аз 2 фара(ама старо жълто) и 2 халогена(горе), но фаровете направо ден... Аз не пресвяткам на такива, нямам проблем със зрението(свикнал съм), но реших и аз малко да му дам да види, що е ден. Бухнах си дългите заедно с халогените (които са на фара) и осветих яката.....

При което настъпи изненада.....

Пича след 2 секунди пусна още 6 халогена (горните 2 останали и 4 на предна решетка)......

Както казваше Ал Бънди: Ослепяяяяххххх (в преносен смисъл)- върнах си аз късите, но Тираджията явно за да си покаже силата на камиона, пусна още 4 халогена ( в бронята на Скания са по 2 малки) и точно преди да се разминем пусна и още 2 :) на горната му слюда : .........

Във какво се забърках!!!

post-161-138453254442_thumb.jpg

 

 

Поне не беше с ксенонки и прочие, а със старо жълто......

Да не говорим, че холандците си магирят много камионите и тн.....

А новите ДАФове с какви ксенони са, а тези с ХАЙ оборудване, дето горе над кабината имат още по 1 фар със ксенони.....

post-161-138453254704_thumb.jpg

 

МАЛИИИИИИ! smile168

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Е, добре де... Ти как не се сети да му засилиш некоя стъклена бутилка фронтално в панорамното стъкло. При липса на бърза реакция и точност и страничното върши добра работа. (Принципно никога не съм го правил, няма и да го направя, ама така както го разказваш звучи супер нагло.) Демек: "На - 'ЗЕМИ тия дълги", после (не му стигна) та " ' ЗЕМИ и тия допълнителни", а накрая - "охооооооо-о-о-о-о-о - имам и още"

Е, като е така пък - ние да не сме по-назад. " 'ЗЕМИ това шише..."

Ше ми се да видя тогава как щеше да зяпне smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХЕ хе хе , Бобка, правил съм го този номер.....

Карам си аз Ямбол- Сливен с 90, стигам камион, няма насреща никой, пускам мигача, изпреварвам, оня настъпва- 100-110-115, качвам вече баира, нямам видимост , а отсреща се зададе бус. Не питай как сме се събрали 2 камиона и 1 бус на нормален двулентов път......Тъй ли , майка ти. Засилих се хубаво и като го изпреварвах отворих пасажерски джам-бой с бутилките които имах. Пълна кола-кутия , 1 айран (е не направи нищо) и минерална вода.Познай после какво се случи- падна голяма гонка.Оня пътуваше за Бургас.... (поне такава му беше регистрацията) хванах петолъчка/селата/Лозарево (оня на 20м зад мен), чак на Ришки проход се откъснах с бая , онзи обърна на дългото спускане преди разклона за Върбица. (Сунгурларе със 80 през центъра минавам, оня след мен...... (а там е забранено над 3.5), Славянци легналите 2 полицая с 40-50, оня и той ......)

Обаче бях с камиона, който е ограничен с копче и няма проблеми да вдигне 125км. С буса и неговата електроника до 90 (въпреки 180коня)- мерси! Те тез ненормално карат.....

На прав път с камиона вечер съм карал 120....настига ме нещо (мяза на камион), минава ме все едно съм спрял..... то прицеп ЦИСТЕРНА........

 

(сега ми припомни моите камионджийски истории..... ако почна да ги разправям, край нямат)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко се изместила темата, ма да потвърдя - ТИР-аджийте за големи изроди smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва черното ограничава светлината отгоре ли?

 

Това черното, до колкото разбрах от разни "разбирачи", дето са чували и те от ненам си къде, е нещо си, което би трябвало да "отрязва" разсейките, които се получават в светлото петно на рефлекторния фар в следствие на геометричните разлики на ксеноновата спрямо халогенната крушка, което предполага, че границата на светлото петно ще бъде по-ясна (както е при лупите).

Относно реглажа на фаровете...

По закон до колкото си спомням късите светлини трябва да светят на 50м.

Моите съм ги нагласил (с ксенона) да светят на 50 крачки (което ще е около 40м) и то на ниво "0" от търкалцето за регулиране, като гледам и при най-малкото натоварване на колата (багаж и/или спътници) да ги свалям на "1" да речем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.