Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Примигване на фаровете при връткане на волана.


spgi

Recommended Posts

Добър вечер,

Шкода Fabia 1,9 SDI, колата е загрята. На паркинг, без газ забелязах, че като завъртя волана на ляво или надясно лампите на фаровете премигват, иначе си светят без този ефект в движение.

Казаха, че може да е solenoid.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама примигват ли чак наистина, или просто има понамалява силата на светене? Сервото товари двигателя принципно, и като си на място, демек на тихи обороти, и навиеш волана, най-вероятно ще забележиш че за секунда оборотите падат - следователно честотата на въртене на лтернатора пада, следователно е възможно за този кратък момент да произвежда по-малко ток и ти да виждаш цялата тая ундурма като поугасване на фаровете ... просто те са най-силно светищея елемент (естествено) и при тях се проявява най-забележимо...

Дали има нещо проблемно по ел.веригата, което принципно да трябва да възпрепятства подобни проявления - неко по-запознатите с Фабиа да кажат.

 

Моля колегите модове и колегите по-разбирачи, ако съм надрънкал глупости на човека да ми тръкнат мнението.. и да ме извинят за свободния размисъл..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си надрънкал глупости, споко :) .

Но ако всичко е наред мигане не бива да има.

Ако няма причина за по-голяма консумация от стандартната, значи акумулаторът е за смяна.

По-голяма консумация би имало при повреда в сервото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, че толкова късно след последния пост, но работа какво да се прави.

Не е акумулатора. Нов на 1 година е, а и нали за гарнцията от 2 години ги тестват. Не е от там с перфектни показатели са зареждане. Мериха ги там от дето го взех.

 

Фаровете за секунда изгасваха и пак светваха и това при въртене на волана на място в ляво и дясно положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не казвам че е от акумулатора,но тези които са ти го продали....как си мислиш че ще кажат че е от него...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същата кола, имам го тоя ефект (само когато съм на място). Доколкото си спомням, какво бях чел в старите теми, е че когато си на място сервото поради своята специфика (електромеханично) се товари повече и затова за съвсем кратко време силата на светене на фаровете намалява. Както Джо го казва :)

 

smile027 Малей кви обясения давам, все едно разбирам...а аз само цитирам по спомен какво съм чел в темите :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Начина на смяна на сензора: Цък

 

pas6-533x400.jpg

 

Само не са уточнили,че да се стигне до куплунга трябва да се свали предния ляв фар на бронята и се вижда (снимка 1).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 седмици по-късно...

Налага се да повдигна темата,тъй като проблема със смяната на датчика не се оправи. Продължава да примигва цялото осветление на колата при завъртане на волана. Пълен шах.

Колата я закачих на ваг-кома дава перфектни показатели. Включително и не набива грешка за този датчик. Отчита си ъгловите стойности за датчика и няма никакви грешки. Но проблема си е проблем.

Наложи ми се да сменя касетофона (глезотии) и се оказа, че при загасен касетофон без да е включен двигателя (на контакт) при пускане на осветлението на габарити касетофона почват даму светят светодиодите като коледна елха. Не е от касетофона.Нов е със стандартни за колата букси, на стария явно не съм го виждал, защото схемата му беше преправяна от някой.

Идеи кое реле от модула или датчик може да ми прави мизерии?

Другото,което забелязах е,чена радиостанциите над 100Mhz се чува едно гъгнене. Сложих го на друга кола няма го този проблем. Нещо,което работи в този честотин диапазон и ми бърка тотото? Електомагнитнитедатчици на ABS-а могат ли да товарят или да бъркат компютъра и от там ядовете стоковете, алтернатор?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само буксата е стандартна, разположението на проводниците по пинове е специфично за отделните марки. Това за радиото.

Мойте фарове, също леко им намалява интензитета на светлината, ама чак да изгасват :-k . Може би сервото ти черпи повече ток? Протрити кабали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само буксата е стандартна, разположението на проводниците по пинове е специфично за отделните марки. Това за радиото.

Мойте фарове, също леко им намалява интензитета на светлината, ама чак да изгасват :-k . Може би сервото ти черпи повече ток? Протрити кабали?

 

Датчика съм писал, че е сменен с нов. Касетофона е със стандарни букси за колата. Закачих го без да съм пипал нищо. На стария връзката за ключа на волана беше закачена към връзката на 12V и беше отрязана тази към волана, за това и не съм забелязал този "ефект" на фарове като се превключи.

Колата е на контакт,не е запален двигателя и следовтелно повечето модули не работят, включително и сервото или не?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете при Фабия 1 са единственото, което е директно свързано и не минава през компютъра. От акумулатора, имаше един мощен предпазител, ключа на фаровете, предпазителите на фаровете и крушките на самите фарове. Щом ти гаснат или тока не стига, защото имаш повишена консумация, или на ключа или друга връзка имаш контактно съпротивление и при падане на напрежението, не може да го преодолее. Датчиците нямат нищо общо със светенето на фаровете.

А за буксата за радиото, имаш 2 проводника + 12V, +12V от контактния ключ, 2 проводника + 12 V КОИТО СА САМО ЗА КОМУНИКАЦИЯ на оригиналните системи с ЕКУ-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за буксата за радиото, имаш 2 проводника + 12V, +12V от контактния ключ, 2 проводника + 12 V КОИТО СА САМО ЗА КОМУНИКАЦИЯ на оригиналните системи с ЕКУ-то.

Точна така е на новия, на стария двете връзки бяха на едно към касетофона.

Възможно ли е да се получи това съпротивление от слаба връзка на "-" клемата на акумулатора, защото нещо ме съмнява там. Днес като затягах клемата и се въртеше леко на ръка не обира май плътно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно. Защо не пробваш с лампа свързана на + и - на акумулатора да въртиш. Нормално е леко да понамалее светенето ако въртиш на място. Ако лампата намалява светлината си само, а фаровете гаснат, търси къде е разхлабената връзка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно. Защо не пробваш с лампа свързана на + и - на акумулатора да въртиш. Нормално е леко да понамалее светенето ако въртиш на място. Ако лампата намалява светлината си само, а фаровете гаснат, търси къде е разхлабената връзка.

 

Бро, точно клемата на "-" на акумулатора се оказа. Държах я запалена на светлини и врътках волана 10 мин. не е мръднало осветлението.Довечера ще повръткам за да съм сигурен. Мама му стара за малко да разглобя цялата кола, заради фалшива клема. Като идваш към Бургас се обади. Бирата от мен. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лесна работа. Сега се разходи, до тези продали ти акумулатора и им вдигни един скандал, защото е абсурдно при незатегната клема да са определили зареждането на акумулатора за правилно. Или ако някой ти е монтирал радиото и си е оставил пръстите, като е откачал акумулатора, него трябва да насолиш. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези, на които, им се налага да монтират касетофон в колата различен от оригиналните за VW групата да внимават!

1. Кабела за автоматична антена трябва задължително да се изолира, Причина: пуска обратно 12V и изтощава акумулатора или може да повреди касетофона.

2. Както на мен ми се случи. Примигване на светодиодите при загасен касетофон - Оказа се, че заради това, че съм намалил осветлението на таблото пуска по-слаб ток - 3V, при вдигане на потенциометъра (долу до копчето на фаровете) си дойдоха нормално 12V и си светна касетофона без трептене.

 

Остава само един проблем, защо ми дава грешка на:

 

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-B.lbl

Part No: 6Q1 937 049

Component: BORDNETZ-SG. 1S30

Coding: 09234

Shop #: WSC 13765

 

3 Faults Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317)

28-00 - Short to PlusVAG-KOM-a изписва, че не може да се свърже с имобилайзера и програма

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN 1S30

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

 

1 Fault Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките ги изчистих след като смених фалшивата клема,но и така и не могa да вида имобилайзера и част от комфорт модула.

Възможно ли е тайванската аларма при поставянето да са объркали жиците. Ходих 2-пъти.Сложиха едно реле и казаха, че колата пускала някакви тест кодове.... Не ми се вярва, ама да питам.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи с какво го гледаш. Колега от форума два пъти ми е закачал Ваг-кома и двата пъти, не разпознава имобилайзера. По-точно, колата въобще отказва достъп до информация за имобилазера. Май сатндартните кабели за чистене на грешки, въобше не го виждат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май открих отговора на питането ми:

Тоже появилась ошибка

01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317)

28-00 - кз на плюс.

 

Что такое 28-00 ???

И чего с этим делать???

У меня появилась эта ошибка после установки сигнализации. После срабатывания через 30 мин) установщик добавил реле, а надо диоды...Надо смотреть связь блок комфорт-сигнализация-концевик дверей. Удачи всем.

Появилась до холодов...

01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317)

- прeрывaющийcя кoнтaкт

- кoррoзия в штeкeрныx coeдинитeляx

- кoрoткoe зaмыкaниe в кабельной проводке для фонаря внутреннего освещения кузова

 

- проверить прoвoдa

- Проверить штекерные соединители

- Заменить реле

 

То трябвало диоди, а не да слагат реле, ама наш'ти майстори на аларми..... като не четат.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Мамк* й мръсна шкода вече ми писна. Пак започна любимото примигване на фаровете, вече съм пълен пас.

Появиха се следните грешки в компа тази сутрин, даже серво-помпата не работеше и се ядосах и я затворих, защото, когато най ми трябваше (лапето се разболя) не работи като хората. Егати немското качество, егати чудото. След обед врътнах ключа сервото тръгна, но в компа са останали следните грешки и сега търся първопричината. Май ще се окаже, че по-добре да си взема някоя кола преди 2000 година, щото тея компютри за никакъв чеп не стават. не стига че всичко е скъпо ( а уж с комп би трябвало да излиза по-евтино) ами когато ти трябва и се скапва....

 

===================================================

Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.lbl

Part No: 6Q0 423 156 E

Component: Lenkhilfe 0001

Coding: 00110

Shop #: WSC 00000

 

2 Faults Found:

00566 - Steering Assistance Operation

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

01288 - Terminal 30; Steering Assist

07-00 - Signal too Low

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.