Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia II vs. Avensis II


digitalpr

Recommended Posts

Какво ще кажете за избора между тези два автомобила: Octavia II 1.9/2.0 TDI (не facelift) и Avensis II 2006-2008 1.8VVT-i 129к.с. Освен разхода разбирасе, който несъмнено е в полза на Шкодата...

 

Ясно, че това е форума на Шкода и повечето хора ще кажат Octavia, но ще се радвам да се аргументирате с примери ако сте карали и двата автомобила. Стандартния Elegance пакет на Шкодато включва някои неща, които ги няма при аналогичния Executive пакет на Avensis - Cruise Control, парктроник. Докато пък тойотата има в плюс кожа по волана и вратите, както и автоматично прибиращи се огледала.

 

Цената им втора ръка е идентична, за що годе еднакви пакети на оборудване. Това ме кара да се замисля, дали да не се хвърля на Avensis?

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите авенсиси съм чувал, че имат някакъв фабричен дефект със сегментите и на 150-200к двигателят е за основен ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на Вкус.И двата автомобила са добри.Качи се покарай ги който по ти хареса.

Аз съм имал Авенсис проблема с двигателя е отстранен.Достатъчен за купето но не толко динамичен като TDI.Тиха комфортна и приятна кола.

От октавията познавам само двигателя.Карал съм Голф 5 с същия двигател и мога да кажа че доставя голямо удоволствие.

Изборът е твой.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата е там, че карах 5-6 Шкоди, карах и този Авенсис... много повече ми хареса Аvensis-a. Притеснява ме поддръжката. Форума на Toyota e доста неразработен и няма кой да попитам за тия неща.

Бензиновите авенсиси съм чувал, че имат някакъв фабричен дефект със сегментите и на 150-200к двигателят е за основен ремонт.

Проблема със сегментите и горенето на масло четох, че е оправен при VVT-i след 2003 година, но пък от TM-auto техниците ми казаха, че си го има до послдно (2008).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aвенсиса е малко по-висок клас автомобил и в никакъв случай не е лош. Но на мен лично са ми се оплаквали от бензиновия мотор, че е слаб. За дефекти не знам, въпрос и на късмет. Круз контрола и парктроника са супер удобни екстри, но могат да се сложат и допълнително. Обслужването на Тойотата със сигурност ще е по-скъпо, като добавим и икномията от гориво разликата не е малка в пари. Естествено, че тук ще ти кажем да вземеш Октавия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, като съм имал и двата (авенсиса 1,6 110коня)-

1. различен клас автомобили

2. бнзинката на авенсиса на извънградско можеш да го свалиш и на 6.5/100, градско със сигурност е под 10 (разбира се при нормално каране)

3. частите са на една и съща цена (говоря за официален сержиз ТМ ауто и ЕТ). Но имай предвид, че тойота само в ТМ ауто просто трудно се намират сервизи за японки.

4. Динамиката на бензинката е много добра.

6. на авенсис, както ти казаха колегите има дефект и задължително гледаш сервизната книжка - до 100-150хил км се проявява. Ако няма такава или не е попълвана стриктно бегай далеч. Ремонта започва от 1500-2000лв. Все пак да знаеш,че от производителя има 5 год гаранция специално за тоя проблем на мен ми ги смениха на 3-та година при изтекла две год гаранция

7. возията на авенсиса е много добра. Моя авенсис до 115хил и 4 год окачването не мръдна нямаше никакъв шум, шкодата на 50хил започна да плаче за бокса.

8. Аженсиса на 5-та год имаше язва с излизаща под боята ражда. Предния капак се беше огънал от затваряне (мека и тънка ламарина)

за момента това се сещам. Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. частите са на една и съща цена (говоря за официален сержиз ТМ ауто и ЕТ). Но имай предвид, че тойота само в ТМ ауто просто трудно се намират сервизи за японки.

Да разбирам, че части се намират, но няма компетентни сервизи?

 

6. на авенсис, както ти казаха колегите има дефект и задължително гледаш сервизната книжка - до 100-150хил км се проявява. Ако няма такава или не е попълвана стриктно бегай далеч. Ремонта започва от 1500-2000лв. Все пак да знаеш,че от производителя има 5 год гаранция специално за тоя проблем на мен ми ги смениха на 3-та година при изтекла две год гаранция

Ситуацията е следанта... по километраж колата е на 35000км. Купена е от Германия, но при проверка на рама в ТМ-Ауто излиза че никога не е влизала в официален сервиз. Автоматично си мисля че има нещо гнило, че не е на толкова и т.н. НО колата е все едно излиза от автосалона. Няма драскотина вън, вътре, табло, волан, седалки, буквално все едно е в шоурума (не говоря за добре изчистен салон, а за наистина чисто нов), което ме навежда на мисълта че може да си е на толкова. В сервиза реално няма как да разберат на колко е, самите те ми го казаха. Та... ако е на 35000, да разбирам ли че едва ли ще има този проблем с маслото. Аз до 150х.км. едва ли ще я карам.

 

8. Аженсиса на 5-та год имаше язва с излизаща под боята ражда. Предния капак се беше огънал от затваряне (мека и тънка ламарина)

за момента това се сещам.

Можеби това не ме притеснява, защото съм с гараж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се сравнят две коли трябва да са от един и същ клас, а тези двете не са, но Шкодата си е по-добра

Skoda - smile152

Toyota - smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. и двете. за по-сериозни ремонти и диагностики всички вдигат рамене. Но всеки ще те вземе парите и ще ти донесе от 10 извора какви са лоши фирмените сервизи а той какъв великан е. Поне за Бургас е така.

6. този проблем може и на 5 хил км да се появи. В ТМ ауто трябва да могат да ти направят тая диагностика и да питаш дали важи 5 год гаранция. (макар, че при мен до последно не си признаваха). При мен маслото беше почерняло, оборотите играеха, нямаше мощност и гореше масло. в нета се разрови до кога е тоя проблем в американските сайтове има доста инфо за call back (не си спомням точно как се казва)

 

 

това за ръждата ти казах, че под боята. т.е. не е блъскана не е удряна и тн.

 

А щом ще даваш толкова пари гледай да знаеш историята на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да го има проблема, там няма да ми го оправят гаранционно, защото колата не е купена от тях, а от Германия. Учуди ме точно това... разрових се из нета и четох навсякъде, че проблема е оправен след 2003, но от TM-Ауто казаха че си го има на някои мотори, на други не. Те можели само да проверят дали има течове, за горенето само с каране се виждало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ще кажете за избора между тези два автомобила: Octavia II 1.9/2.0 TDI (не facelift) и Avensis II 2006-2008 1.8VVT-i 129к.с. Освен разхода разбирасе, който несъмнено е в полза на Шкодата...

 

Ясно, че това е форума на Шкода и повечето хора ще кажат Octavia, но ще се радвам да се аргументирате с примери ако сте карали и двата автомобила. Стандартния Elegance пакет на Шкодато включва някои неща, които ги няма при аналогичния Executive пакет на Avensis - Cruise Control, парктроник. Докато пък тойотата има в плюс кожа по волана и вратите, както и автоматично прибиращи се огледала.

 

Цената им втора ръка е идентична, за що годе еднакви пакети на оборудване. Това ме кара да се замисля, дали да не се хвърля на Avensis?

 

Поздрави!

 

Aми с цялото ми уважение към шкодите, които са прекрасни автомобили но лично според мен ако можеш да си позволиш да си вземеш един Авенсис D4D 150кс никак ама никак няма да сбъркаш и ще си много доволен! Имах такъв служебен просто няма такъв автомобил! Но все пак дизелова шкодичка също е много добър избор но за бензинов Аженсис аз съм леко резервиран! ;()

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да го има проблема, там няма да ми го оправят гаранционно, защото колата не е купена от тях, а от Германия. Учуди ме точно това... разрових се из нета и четох навсякъде, че проблема е оправен след 2003, но от TM-Ауто казаха че си го има на някои мотори, на други не. Те можели само да проверят дали има течове, за горенето само с каране се виждало.

 

е така и ще ти кажат... примерно сега кампанията им за смяна на педалите за газта - да не би да наритжаха хората с коли от Германия. Това е производствен дефект и се отстранява във всеки фирмен сервиз.

 

А между другото ако на два автомобила различен клас едни и същи км и год - да се продават на една и съща цена - то има защо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този "висок клас" като гледам какъв лост за скоростите са сложили - дълъг като тояга... и ми минава мерака. Много мразя коли с дълги лостове за скоростите, напомнят ми ГАЗка! Карах един меган наскоро :smt018

 

Иначе тойотите са име сред качествените коли и ако не се брои проблемът със сегментите - няма значение дали човек ще избере шкода или тойота. Аз лично бих избрал DSG и колата, която върви към него smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм карал Авенсиса на beer_schampion и един 1.8 автоматик. Както той каза, колата беше служебна, на 140к нямаше ремонтирано абсолютно нищо. Нямаше да тропне, нямаше да хлопне. Возията мека. На мен много ми допада и се старая да съм обективен. Бензиновия също вървеше прилично (ако не си състезател). Според мен Тойотата е по-добрия вариант. Като цяло е по-висок клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е следното.

Направи тест-драйв и на двете, виж коя ще те грабне от към удобство, вървеж, просто едната, ще те привлече повече.И двете, ще се чупят горе долу еднакво, но ако направиш компромис, с това винаги после като се счупи, ще си викаш "абе аз си харесвах повече оная, що земах този боклук", не че другата няма да се счупи.

Аз моята така си я взех с мерак, седнах вътре покарах.И след 5 мин разбрах, че това е моята кола. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Авенсиса - по-висок клас? По-дълъг е със 7 см, но предната му следа е с 3.5 см по-тясна, купето - с 1 см, легрума - един и същи... Така че, това с по-високия клас ми се вижда малко относително.

От 1992-ра само тойоти карам и преди 4 г бях изправен пред същата дилема, а английски Авенсис не ми се купуваше(то друг няма). Четох, разпитвах, мислих, чудих се и ... направих правилния избор - Октавия.

По отношение на динамиката не може да се прави сравнение, защото разликата е огромна(в полза на Окти естествено) - съдя по "съгаражника" на Октавията от японски произход. А Камрито е в топ състояние, 136 коня, 195 н/м, 1345 кг.

За разхода няма да говоря, защото има опасност темата да кривне към една друга добре позната... :D

Между другото тойотаджиите си имат доста добър форум...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал 4-5 тойоти. Авенсис съм карал от 2003-2006. за 100 000 никакви проблеми. Проблема при 1.8 със семерингите го има, но наистина гаранционно се оправя, а и след фейслифта в края на 2006 е отстранен. Класа на авенсиса е един нагоре. По-тиха и комфортна кола за дълги пътувания. В момента карам октавия 1.9 4х4. Икономична и много пъргава за 105 коня, но шумна над 140 и няма и половината от стабилността на тойотата. Шкодата има по-голям и полезен багажник. Има и по-голям клиренс. Не вози по зле от авенсиса в никакъв случай, особено със серийните 15"-ки.

И накрая - въпрос на личен избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е следното.

Направи тест-драйв и на двете, виж коя ще те грабне от към удобство, вървеж, просто едната, ще те привлече повече.

Това и направих... карах 5 Шкоди, после се качих на един Авенсиси и честно казано го усещам по доста по различен начин. Просто ме притеснява поддръжката. Това, което чувам за окачването е добре. За това, че са оправили проблема след фейслифта също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе колега, то и аз си купих една кола, щото много здрав и доказал се модел, ама сдаде багажа на 15 000км. Всичко е въпрос на късмет. Мисля, че с бензинов авенсис предпоставките за проблеми са по-малко. В крайна сметка щом те кефи повече....... действай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако говорим за Японски коли вземи си Mazda 6 класи над Avensis e ,лично за мен Skoda e по-качествения автомобил Avensis малко ми простее отвътре пък и този проблем с двг напълно би ме отказал от покупката на Toyota

според продължителния тест на Auto Bild

1.Mazda6 Sport 1.8 MZR Comfort

4.Skoda Octavia II Combi 1.6 FSI

и далеч от първите места на

12.Toyota Avensis 2.0 D-Cat-това е дизелът който е по-надежден от бензина

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм имал 4-5 тойоти. Авенсис съм карал от 2003-2006. за 100 000 никакви проблеми. Проблема при 1.8 със семерингите го има, но наистина гаранционно се оправя, а и след фейслифта в края на 2006 е отстранен. Класа на авенсиса е един нагоре. По-тиха и комфортна кола за дълги пътувания. В момента карам октавия 1.9 4х4. Икономична и много пъргава за 105 коня, но шумна над 140 и няма и половината от стабилността на тойотата. Шкодата има по-голям и полезен багажник. Има и по-голям клиренс. Не вози по зле от авенсиса в никакъв случай, особено със серийните 15"-ки.

И накрая - въпрос на личен избор.

 

Напълно подкрепям мнението на колегата :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро карах най-новия Авенсис и изобщо не ми направи добро впечатление. Според мен Окти е по-добър автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.