Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Съвет за покупка


Recommended Posts

Привет колеги, имам нужда от чисто практичен съвет за покупката на турбина. В раздел "Купувам" съм публикувал обява за актуатор за моята Octavia. Цената на чисто нов е около 300 лева. В момента във форума на VW има обява за продажба на турбина 1749VA, доколкото видях на снимките е в комплект с актуатора и колекторите. Цената е около 400. Не съм убеден, че състоянието е добро, защото самата обява стои отдавна и само се "повдига" от продавача. Имам и трети вариант - от aukro.cz има доста обяви както за турбина 81 kW, така и за 96 kW. В повечето случаи става въпрос за нови турбини (на снимките виждам това), понякога са със, понякога без тази окомплектовка. Цените са около 7600 крони, което е 580 лева. Та питането ми е ... на коя схема да заложа? Надявам се на няколко съвета от хора, които няма да изхождат само от финансовата част на дилемата, а и от чисто практичната.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най-добре е да си намериш здрав акутатор от счупена турбина пусни обява тук http://www.diesel-club.com/forum/viewforum.php?f=8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменял съм веднъж турбина с актуатор и тогава ми предлагаха "перфектни рециклирани", "като нови" и на "уникална цена". Аз си купих нова и не съм имал грижи от тогава. По същото време един френд си купи "като нова" - 2 пъти му дава фира, веднъж е смениха с друга и след около 6 месеца си купи и той нова.

Моят съвет е ако имаш финансова възможност, не се замисляй въобще за да не стане двойна и тройна покупка. Пък и при турбините има много "специалисти" и всеки бара там където не му е работата.

Успех!

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята турбина е здрава...засега. Но цената на нов актуатор е почти толкова, колкото турбина в комплект с такъв. Затова се и изкушавам. ЦЕната на новата турбина определено ми е висока (визирам нова, гаранционна и от "бял" магазин). Не знам дали някой от вас е гледал турбините в Чехия, които са в посочения от мен сайт, но изглеждат напълно нови. А и както често колеги споменават "Power-а никога не е достатъчен" и по тази причина се заглеждам по 131 коньови турбинки. Регистрирах се в сайта на diesel club или нещо подобно. Там се срещат обяви за актуатори, но като видях няколко снимки на изтъргувани... направо се отказах. Не знам дали така изглежда един читав механизъм, но това просто ме отчая съвсем. Иначе вашите мнения са точно по темата и съм благодарен. Ако има регистриран колега във форума на vw може да погледне офертата с турбината 1749VA.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata е твоя човек,пиши му едно лично за съвет,а и турбина може да ти намери!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

bega4kata е твоя човек,пиши му едно лично за съвет,а и турбина може да ти намери!

Предполагам, че бегачката е хвърлил едно око на темата, но щом не се е включил, явно има причина за това. А че е компетентен и "може", това е ясно.

Аз все още чакам включване от някой колега...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво точно искаш да отговоря?

-дали да купиш само актуатор-да купи си само актуатор

-дали да купиш цяло турбо- пишеш че искаш повече мощност....и се оглеждаш за такова от 131 коня-ами купи си тогава

 

относно рециклираните турбини -слагат им не толкова качествени елементи.... :smt018

 

третия ти вариант е да ми пратиш твоята ,да я проверим и сложим актуатор,а ако искаш повече мощност да ти я направим по добра от тази на 131коня като по този начин ще имаш 2 в 1 .

Прави се хибрид 1752 слагат се спртни усилени лагерни втулки,опорен аксиален усилен лагер на 360 градуса,сегменти,маслоотражатели и т.н.да не ги изброявам всичките.....,капак и компресорно колело 52-всичко това чисто ново.Студения охлюв го подбирам втора употреба защото е много скъп нов да се поръчва,но е перфектен подбран естествено.

Турбината ти ще е балансирана тристепенно,регулирана,с почистена геометрия и с гаранция.Няма да има никакъв лаг и ще ти осигури мощност до към 180 коня.

при интерес се обърни на лични към мен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.