Jump to content

skoda-club-bulgaria.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

"Зех тъ Радкеее"...


jeko

Recommended Posts

С това заглавие,взето от позната наша театрална комедия,изразявам задоволството си,че вчера станах собственик на "Шкода" 120L.Колата е модел 1986г, без отопляемо задно стъкло,с четири скорости,без оборотомер,но пък е с газова уредба.Нарекох я Радка по лични съображения за които ще спомена друг път.Приятелят от който я купих живее в ж.к."Тракия", гр.Пловдив и единствено от преминаването с нея до ж.к."Гагарин"/където живея/ имам впечатление за качествата и като автомобил.Много добра като ускорение и с малко дълъг ход на лоста за скоростите са първите ми впечатления.От утре започвам основния и преглед за да преценя какво ще се прави по ламарини,двигател,купе,джанти,озвучаване и евентуално лек оптичен тунинг.

Снимки и мнения за състоянието на Радка - утре. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти е честита колега ! обортомер се слага скорости се слагат джама и той така че моо се напери :D Д

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и от мен!Да ти е честита новата придобивка и пусни някоя снимка да се порадваме. :smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита да ти е! Давай материала снимков, и да споделяш честичко тук за кака Радка, ние обичаме да си говорим за шкоди :D задномоторни форевър! smile092

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита Шкода колега! Добре дошъл сред шкодарите!

:smt017

Почвай Радка по-скоро, че оригинални и читави части все по-трудно се намират. :(

Желая ти успех с ремонтите и възстановяването и! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за пожеланията!Днес след работа успях да почистя само багажника на Радка.Като първоокривател се чувствах докато изваждах какви ли не ценности от препълнения багажник...гарнитури,ключове,части,спрейчета и още много неща.Утре свалям седалките и постелките за да огледам пода на купето.Следва измиване на пароструйка отдолу и едва тогава се започва с ремонти,заварки и бои.Преди това ще я наснимам и ще кача обещаните снимки. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега. Пожелавам ти да продължаваш с все такъв ентусиазъм и да не се отказваш след изненадите, които ще ти поднесе колата (винаги има такива (някои от които доста неприятни)). Хайде чакаме снимки ! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са обещаните снимки на Радка.Първите две са пред блока където се срещнахме и харесахме.Една пред нас и останалите у нас в дворчето където ще бъде купона.

post-6525-138453240575_thumb.jpg

post-6525-138453240584_thumb.jpg

post-6525-138453240591_thumb.jpg

post-6525-138453240596_thumb.jpg

post-6525-138453240601_thumb.jpg

post-6525-138453240607_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Палатка имам - двуместна,с гумиран под,тип алпийка.Виждаше ми се лека,а като изкачвах вр.Мусала ми излезе душичката докато я носех... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв поглед - доста работа ще ти се отвори. Екстрите: Дясно огледало и багажник за заден капак... :D

 

Сигурна съм, че Радка скоро ще ни смае... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че са те излъгали да си купиш тази 120ка. Ще видиш много зор с ламарините (ръжда главно под колата, не говоря за под, а за всички носещи възли по купето), както и с доста други неща (както по механиката, така и по интериора), който не са за обяснение на един млад шкодаджия като теб ;)

 

Поне подръпни малко ръчната на някой завой да се накефиш, колата се лашка доста добре (доста по - забавна е от фелиция) , бърза е и стабилна при високи скорости ако си с добре регулиран преден мост. Сложи си 105 глава и 100с карбуратор, за да усетиш истинската сила на този изгнил спортен автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че са те излъгали да си купиш тази 120ка. Ще видиш много зор с ламарините (ръжда главно под колата, не говоря за под, а за всички носещи възли по купето), както и с доста други неща (както по механиката, така и по интериора), който не са за обяснение на един млад шкодаджия като теб ;)

 

Поне подръпни малко ръчната на някой завой да се накефиш, колата се лашка доста добре (доста по - забавна е от фелиция) , бърза е и стабилна при високи скорости ако си с добре регулиран преден мост. Сложи си 105 глава и 100с карбуратор, за да усетиш истинската сила на този изгнил спортен автомобил.

 

Не така песимистично, де! Моята, като я взех беше бижу! Изкара една софийска зима и мамата й се ***. Ако човек има желание - ще намери начин... Аз например спрях да си купувам парцалки. За сметка на това почнах да складирам като Плюшкин тръби, ламарини и др. глупости, които дори не съм си и помисляла, че ще събирам някога...

 

"Важното е ние да сме живи и здрави. Железото се оправя", както обича да казва татко... smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за препоръките,но вече едва ли има нещо,което да ме уплаши щом стане дума за автомобил.Имам някакъв опит все пак.

В далечната вече 1993г си купих два Фолксваген-костенурка.Преди това имах Москвич,но явно беше правен в понеделник,защото ми създаде много проблеми.От двата фолксвагена направих един и не можах даже да го покарам,защото го купиха от ръцете ми за доста сериозна сума тогава,но и беше станал добре .След това купих Шкода 100s,която покарах близо година и като ми изпадна купе от 105 за нула време прехвърлих предния и задния мост с двигателя на новото купе.Понеже можех да избирам от няколко други шкоди части и интериор,тази колица също стана добре...и нея ми я купиха предварително.

След това смених няколко автомобила,но тях само ги карах.Последната си кола /Мазда/ продадох преди две години и миналото лято не чувствах нужда от занимавка с купета и мотори,но това лято нещо ми стана /от жегите ли-не знам/ та купих шкодичката и живот и здраве до края на месеца трябва да е кукла.

Не се имам за спец,но това което знам от практиката и излишните ми части съм готов винаги да споделя с ближния "болен" на тема Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не така песимистично, де! Моята, като я взех беше бижу!

 

Не, по - скоро беше добре боядисана с боя за 9лв литъра която на 1вата зима естествено не издържа на ръждата smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за препоръките,но вече едва ли има нещо,което да ме уплаши щом стане дума за автомобил.Имам някакъв опит все пак.

В далечната вече 1993г си купих два Фолксваген-костенурка.Преди това имах Москвич,но явно беше правен в понеделник,защото ми създаде много проблеми.От двата фолксвагена направих един и не можах даже да го покарам,защото го купиха от ръцете ми за доста сериозна сума тогава,но и беше станал добре .След това купих Шкода 100s,която покарах близо година и като ми изпадна купе от 105 за нула време прехвърлих предния и задния мост с двигателя на новото купе.Понеже можех да избирам от няколко други шкоди части и интериор,тази колица също стана добре...и нея ми я купиха предварително.

След това смених няколко автомобила,но тях само ги карах.Последната си кола /Мазда/ продадох преди две години и миналото лято не чувствах нужда от занимавка с купета и мотори,но това лято нещо ми стана /от жегите ли-не знам/ та купих шкодичката и живот и здраве до края на месеца трябва да е кукла.

Не се имам за спец,но това което знам от практиката и излишните ми части съм готов винаги да споделя с ближния "болен" на тема Шкода.

абсолютно извратен сектант! Да знаеш че вече очакваме да видим много от теб smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току-що приключих с Радка за днес...в Пловдив е задуха и горещина,но амбицията не признава пречки.Махнати са коланите,седалките и постелките на Радка.Утре следва мезмилостна проба на ламарината на пода с чук и отверка.Ще бъде подготвена за пароструйка в понеделник, включваща преден и заден мост,двигател,багажник и купе..Утре ще има снимки на купето и двигателното отделение.На пръв поглед има малко за закърпване,но не се знае...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току-що приключих с Радка за днес...в Пловдив е задуха и горещина,но амбицията не признава пречки.Махнати са коланите,седалките и постелките на Радка.Утре следва мезмилостна проба на ламарината на пода с чук и отверка.Ще бъде подготвена за пароструйка в понеделник, включваща преден и заден мост,двигател,багажник и купе..Утре ще има снимки на купето и двигателното отделение.На пръв поглед има малко за закърпване,но не се знае...

 

Щом пода не изглежда така...

 

27842_1393412847249_1590006055_30940936_4126270_n.jpg

 

Значи имаш малко работа :) Чакаме снимки! :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.