Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с автопилота


marcho

Recommended Posts

Здравейте,

 

Искам да попитам нещо което ме мъчи от известно време. Нов съм тук, така че ме извинета за грешките които ще допусна. Та въпроса ми такъв. От известно време имам проблем с автопилота на моята Шкода Октавия (99г, дизелова). Проблема се състои в това, че когато колата е закачена на диагностика и пусна автопилата показва, че е включен, а когато го изключа, разбираемо се изключва и на диагностиката. Супер, но в движение не се получава този ефект. При каквато и да било скорост. Ако можете помогнете. Благодаря ви предварително.

 

PRR: Следващото "творение" на маймуница заминава в Надин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а съжелявам ми проблема ми е такъв че когато колата е закачена на диагностика и пускам и спирам автопилота , същото се показва и на диагностикато от което съдя че копчето работи а проблема е другаде... а ми казаха че ажтопилота при диселите било нещо мн елементарно ...ама като не знам на кув принцип работи и незнам каде да тарся повредата... нядявам се да сте ме разбрали... сории за правописа досега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marcho , като я закачахте на VAG-COM що не погледнахте каква грешка дава ... чест проблем е бутона на педала на съединителя , ама дали е това smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като я закачихте на диагностика проверихте ли дали датчиците на спирачката и съединителя работят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми това което разбрах от майстора беше че всичко работи, бушоните били наред.... доколкото разбрах програмата му тествала вси4ки датчици :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дори сега говорих пак с него и муказах какви савети сте ми дали да проверим и ми твърди че нямало начин да е датчик на спирачката или съединителя... др предположения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен беше от датчика на съединителя. Не го плащах, защото беше гаранционна, но е не повече от 20 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темпомата е част от електрониката на двигателя. Като "екстра" е лоста за включване изключване. Дефакто ЕКУ-то следи:

1) Лоста за управление на автопилота (пишеш, че е тествано)

2) Положение на скоростния лост (има датчик за нулева)

3) Обороти на двигателя (то ако тоя датчик не работи няма да работи нищо)

4) Скоростомер

5) Положение на педала на спирачката (натиснат/отпуснат). Двустепенен е и ако има проблем обикновенно светва лампата за подгряването на таблото.

6) Положение на педала на съединителя (натиснат/отпуснат)

 

Който и да е от горните датчици ако не работи коректно няма да ти работи темпомата (по-правилно отколкото автопилот). От горните датчици при теб проблемни могат да са скоростомер и този на съединителя. Аз съвсем наскоро сменях точно на съединител и то заради неработещ датчик на съединителя. А той с VAG-COM се проверява за 30сек! А и датчика за скороста също се тества лесно с VAG-а...

 

Успех

 

PS:

при мен беше от датчика на съединителя. Не го плащах, защото беше гаранционна, но е не повече от 20 лв.

26.02лв от ЕТ smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темпомата е част от електрониката на двигателя. Като "екстра" е лоста за включване изключване. Дефакто ЕКУ-то следи:

1) Лоста за управление на автопилота (пишеш, че е тествано)

2) Положение на скоростния лост (има датчик за нулева)

3) Обороти на двигателя (то ако тоя датчик не работи няма да работи нищо)

4) Скоростомер

5) Положение на педала на спирачката (натиснат/отпуснат). Двустепенен е и ако има проблем обикновенно светва лампата за подгряването на таблото.

6) Положение на педала на съединителя (натиснат/отпуснат)

 

Който и да е от горните датчици ако не работи коректно няма да ти работи темпомата (по-правилно отколкото автопилот). От горните датчици при теб проблемни могат да са скоростомер и този на съединителя. Аз съвсем наскоро сменях точно на съединител и то заради неработещ датчик на съединителя. А той с VAG-COM се проверява за 30сек! А и датчика за скороста също се тества лесно с VAG-а...

 

Успех

 

PS:

при мен беше от датчика на съединителя. Не го плащах, защото беше гаранционна, но е не повече от 20 лв.

20.60лв от ЕТ smile049

 

 

Ех, пропуснал съм тези 0.60 лв. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Ех, пропуснал съм тези 0.60 лв. smile159

 

Моя грешка. Цената е 26.02. Мислих да пиша 26.00 ма бързите пръстета са разменили цифричките smile049 Не че това е от значение де smile048

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря в и много ще отида да ми проверят датчика на съединителя...а колкото до този на скоростомера не ли щом си от4ита скороста на таблото да работи и той ,а колкото до лампата за подгряването не ми свети.. дано да е този дат1ик на съединителя... и да се размина с 26 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой да има др предположения....утре ще ходя на майстор и ще го накарам да проверим тези датчици но ако не излезе че е от тях да се насочим кум друго място? някои идея може ли да ми даде ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се лъжа датчиците за скорост са два - един за компа, а другия за таблото.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес бях отново на диагностика и тези датчици ми работят говоря за датчика на съединителя и този на спирачката..... давайте акъл каде да тарся проблема другаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си от София ела на някоя среща на НИМ да я закачим и да я видя. Остава да не ти е активиран темпомата ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

активиран трябва да е защото като я вземах работеше и после и стана нещо и спря да работи..... понякога се включваше понякога не докато не спря окончателно да работи...луда работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом е имало период в който е работила, но е изключвала значи проблема е датчик. Някъде прекъсва. Т.е. диагностиката трябва да се прави в движение за да има тресене и да се появи прекъсването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама като заумувате понякога и се вкарвате в сигнали.... :D сложете от 1 друга лостчето-за 10 мин става

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам дали става за 10 мин , трябжало да се махне волата и ваздушната вазглавница, пук и имало някви прожинки дето можело да хврукнат като се маха.... а доколкото разбрах лостчето струва 180 лв . нали така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eрбека има 2 щипки и 1 жак,волана 1 болт,пластмасите и си готов.Какви пружинки да има :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.