Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Известното тропане


Adrian

Recommended Posts

Както съм чел досега и ми изглежда ясно, че при доста фабии има тропане отпред. Кои са тропащите тампони? До колкото съм разбрал - амортисьори или носач(предни). И също се интересувам колко струва горе долу поправката им. И малко повече информация за запалителните свещи ако може(смяна, симптоми, издръжливост) :))) Колата е - Фабия, 1.4 MPI 2002 year

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои са тропащите тампони :D Голям въпрос колега. Ами които се разбият те са тропащите. По нашите пътища всички са потенциални заподозрени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно колегата говори за задните тампони на преден носач?

Гумените с 2те ушички?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се объркал, мислех че едни и същи тампони правят проблем при всички коли но днес я закарах в сервиз и се смениха тези два тампона с нови. Също така и лява биалетка(предна-не знам дали има задна). Надявам се сега всичко да е ок. smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,колеги и при мен се чува леко тропане но не мога да разбера по скоро отзад го чувам,колата е Фабия 2 на 11000км......може ли някой да помогне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EDIT: Blackpearl: Колега, подобни силни твърдения е подходящо да се подкрепят с факти. Ако нямаш такива..... подобни мнения са подбуда към дискусия и спор извън темата, което е в разрез с правилата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dimonio - Колега, тук в тоя форум всички се правят на отворени и 2/3 от тея дето разглеждат форума са скучаещи "специалисти" от сервизите на ЕТ (то и форума е техен) и гледат да те вкарат в сервизите им, а там едни секири раздават не ти е работа. А от свършената работа обикновенно не е на нужното ниво за заплащането което взимат. Изпитано на личния ми гръб.

 

Това пък как го реши незнам. Докажи си тези думи с факти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@dimonio - Колега, тук в тоя форум всички се правят на отворени и 2/3 от тея дето разглеждат форума са скучаещи "специалисти" от сервизите на ЕТ (то и форума е техен)

 

Я сподели кой те е взел за канарче, като ти ги е наприказвал тия бабини деветини ? Форума бил на ЕТ... smile045

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели по-подробно как се стигна до тези тампони че ми стана интересно? А биалети защо? Къде ти диагностицираха колата?

Тук има доста хора чакащи решение на този "ПРОБЛЕМ"... ще се радваме да споделиш.

 

А за ЕураТек мога само да кажа че там няма да стъпя повече... ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я сподели по-подробно как се стигна до тези тампони че ми стана интересно? А биалети защо? Къде ти диагностицираха колата?

Емпирично, колега, емпирично. Вдигнах предни ляво и дясно колело на крик и с побутване във всички посоки си показа кой тампони са зле.

А този на реактивната (стабилизиращата) щанга се вижда буквално пред теб, като завъртиш кормилото в крайно ляво или дясно положение (ама не по-вече от 15 секунди, че ще берете ядове) при мен напрво имаше хлабина между тампона и реактивната щанга ( е не точното наименование), а биалетката с побутване на макферсъна си тропаше.

post-2119-138453240713_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.