Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ovtavia 1 грешки в компа. - разкодиране ?


alajem

Recommended Posts

Привет на всички,

 

Нов собственик съм на Skoda Octavia 1.6 AVU 2001. След като направихме смяна на всички необходими комоненети (водна помпа,агр.ремък,съединител и т.н) се появи следният проблем.

Днес светна датчик на таблото "check engine" и проверихме за грешки компа и резултата е следният.

 

Притеснва ме грешката за датчик за температурата G2, (двата вентирлатора си вътят при пуснат/спрян климатик (102 градуса на Група 001 VAG-COM)).

Възможно ли е да се измери този датчик или да се провери дали работи коректно. Дали тази грешка не е в резултат

че сменихме и антифриза.

 

По първите грешки четох по руските форуми но нишо. Едни казват че може да проблем в вакума , бенз. помпа, проблемен G70 датчик.

Грешките съм ги изтрил и ще порверя след 1/2 дена какви са новите.

 

Какво изобщо да гледам отнстно тази грешка: (16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean)

 

Благодаря предварително.

 

VCDS Version: Release 10.6.0

Data version: 20100630

 

Wednesday,21,July,2010,14:20:31:63170

 

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76

 

VIN: TMBHX41U112443948 Mileage: 112640km/69991miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-AVU.lbl

Part No: 06A 906 033 K

Component: SIMOS33 1,6l 2V 00HS3553

Coding: 00031

Shop #: WSC 31480

VCID: 27578A1C651

TMBHX41U112443948 SKZ7Z0Y0625991

 

9 Faults Found:

17811 - EGR System: Regulation Deviation

P1403 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 35-10 - - - Intermittent

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

 

 

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1U0-920-xxx-17.lbl

Part No: 1U0 920 810 B

Component: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V04

Coding: 03113

Shop #: WSC 00001

VCID: 2C5D75307C7

TMBHX41U112443948 SKZ7Z0Y0625991

 

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора. Грешките съм ги изтрил и ще проверя за нови след 2 дена.

 

Предполагам че трябва да се провери/почисти с контактен спрей MAF датчика и проверка вакум за "Fuel Trim"

 

VW DTC 16555 (P0171) - Fuel Trim, Bank1 System too Lean

The ECU is seeing a fuel trim that's much too lean even with the ECU making adjustments.

That means either the MAF is dead again (can be verified with VAG-COM),

or there's a problem with the pre-cat O2 sensor, or there's a significant vacuum leak.

Should be an easy fix if you have access to a VAG-COM (diagnostic scan tool).

You need to confirm / deny working parts with a 2nd gear pull data-logging measuring blocks 002, + 032.

 

А за "16687 - Cylinder x: Misfire Detected" ще огледам свещите (не са сменени), кабели като за начало.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази е най вероятно следствие от мафа/дебитомера/,в твоя случай-но ще се изчисти

за темп.-виж в живи данни кво показва като стойности и ги сравни с реалните с лазерен термометър или на 90 градуса 200-290 ома

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за съвета.

 

Днес след оглед на двигателният отсек открихме че има изключен вакумен кабел след МАФ сензора. Този каблел се намира след МАФ

сензора и влиза с инжектрорния отсек (предполагам че е отгораря за вакум). Включихме го , изтрихме грешките и за тестовиат пробег вече не се появяваш грешката "Fuel trim". (пред тази операция грешката се появи веднага със стартирането на двигателя.)

 

Темп. датчика ще го гледам другата седмица като си намеря лазарен (инграред) тернометър.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.