Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дроселова клапа


Mirolo

Recommended Posts

Здравейте Колеги!Преди два дена ходих на диагностика и ми казаха да мисля за смяна на дроселова клапа.Двигателя е 1,6 AKL

Поразтърсих се из магазините и намерих клапи на Hofner и Siemens за около 400лв.Въпроса ми е имат ли тези клапи проблеми и недостатъци.Да търся ли оригинална и каква марка е?Благодаря Ви предварително.Безаварийни километри на всички.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо ще трябва да я сменяш обясниха ли ти? Имай в предвид че ако не са твои хора в сервиза може да те пързалят. Аз съм със същия мотор и преди година имах разни проблеми с газовата и в един сервиз ми заявиха че дросела бил мръсен, щели да пробват да го спасят , но почистването щяло да струва 170лв..... Аз отидох прибрах си колата, теглих една дълга на тези "майстори" и едва преди месец се сетих купих препарат за почистване на карбуратори и за около 15 мин направих дросела като нов. Затова съвет от мен, преди да го сменяваш, ако този сервиз не ти е доверен обърни се за второ мнение преди да дадеш тези не малко пари.

Поздрави smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката ми я направиха познати.Проблема идва от износване на пистите на дросела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката ми я направиха познати.Проблема идва от износване на пистите на дросела.

 

 

И е редовно явление при тези мотори на Октавия след 250-300к км...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На предишната ми кола Голф 3 имах проблем с износени писти на дросела. В руски сайт прочетох как може да се спаси положението:

1. като се измести дросела леко нагоре или надолу, за да могат металните четки в дросела да вземат информация от здравия слой. След това се подаваше напрежение от 6 V на 1 и 5 пин /като 3 пин отсъства, т.е имаш 1,2 4,5/ и се замерваше напрежението между тях, но вече съм забравил на кои пинове точно става, беше отдавна.

2. маркираш положението на ТПС - сваляш го и разкрачваш леко металните четки.

 

Има теми в форума на Фоксваген-потърси там. Аз така карах доста време докато си намерих читав 2 ръка. Знам, че продават и само плочки на ТПС и могат да се сменят като предварително се настроят за твоята клапа.

 

Забележка: Понеже не зная какъв ти е дросела всичко написано съм го правил на Г3 мотор АБС 1.8 моно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.