Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лампа за диагностика и EPC едновременно?


spalding

Recommended Posts

Нещо странно се случва с фабианата от една седмица. Първата сутрин в задръстване ми светна лампата за диагностика. Загасих и запалих няколко пъти - оставаше си светната постоянно. Същата вечер след работа като я запалих отново светеше, а при второто запалване вече изгасна. Цяла седмица ни следа от проблема, докато не я запалих днес - първоначално нищо не светеше, но като включих на втора светнаха едновременно EPC и лампата за диагностика. Отново рестартирах двигателя, при което остана да свети само лампата за диагностика.

Имате ли някаква идея от какво се получава така? Може ли да се кара колата известно време, тъй като в понеделник заминавам на море и няма да ми остане време за диагностика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То за можене, можеш да караш така. Но не е желателно. Колата е в авариен режим и двигателя няма да работи оптимално (по-висок разход, по-лоша динамика). Би било добре да я закачиш на VAG-COM за да видиш какъв точно е проблема преди пътуването. Иначе аз тая седмица съм на Кранево, та ако минеш можем да я преслушаме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за предложението smile027 , но ще съм доста далече - в Приморско :D . Жалко, че не стана през седмицата, та да ида до Еуратек да я правят. Последно ми светеше EPC заради дроселовата клапа и се съмнявам, че сега ще е за смяна.

Но, то май се е видяло, че така ще се кара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Разбра се проблема:

- замърсена дроселова клапа

- изпуснала гарнитура на разпределителния вал????, заради която хвърляла масло в буталата

 

Симптоми:

- висок разход на гориво - около 12-13 градско

- загуба на мощност

- неравномерни обороти при ниски предавки, два пъти ми се случи и да загасне на светофар

 

Цена на почистването на клапата, смяна на гарнитурата и нови свещи + труд в Еуратек СФ: 277.63лв

Най - много излезе труда по свалянето на ангренажния ремък - около 100лв. Мързи ме да опиша фактурата за подробности по детайлите :)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Според мен не е точно гарнитура, защото на практика представлява една тънка ромбоидна метална пластинка с един отвор по средата. Тя била причината за зацапване на свещите с масло.

Мисля си, че тя не е имала нищо общо с играенето на оборотите, но просто са я видели и са решили да я сменят. Даже и 0.5л масло доляхме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.