Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Какво спортно окачване


Recommended Posts

Здравейте колеги,

бих искал да запитам по-запознатите от вас какво мислят за такъв тип окачване? Разгледах проектите на колегите от Варненският карй, които очевидно са по запалени по тунинга /евала/, но не виждам да сменят друго освен пружините. Има ли сериозна причина това да не се прави? До колкото съм запознат с този тип окачване, то има възможност за регулиране на височината на автомобила, както и 12 степени на твърдост на амортисьора. В този комплект, предните са с възможност и за регулиране и на надлъжен налкон, което е добре ако някой иска да се пробва и на писта.

Та въпроса ми е, има ли смисъл според вас да се инвестира в окачване от този вид?

 

http://www.overdrive.bg/car_products_un ... y=21&cat=5

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

аз съм със спортно окачване (предни амортисьори и пружини и отзад само пружини),но возията е много твърда.

Зависи какво търсиш?

Вярно колата е много по- стабилна по завой,но аз съм семеен и колата почти винаги е с 4 човека което означава още по-твърдо возене.

Друг недостатък за градското каране е ,че стана много ниска и няколко пъти "се влача по корем" и се разминавам на косъм с картера!

Даже сега в момента съм сложил стоковите пружини от зад ,за да измисля нещо за да стане малко по-висока.

Ами това е от мен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А твоето окачване не се ли регулира отпред? Аз 95% от времето си карам сам така че нямам проблеми с товара но за картера незнам,той и сега си е много ниско. При мен проблема е че със стоковото окачване е много мека и при старт се вдига в небето, което води до сериозна загуба при ускорението. Та си мислех, че ако имаш окачване което може да се настройва, ще е най добре?

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,на моето окачване се регулира височината, но задните са много къси и сега ще правя при стугар едни втулки за да я вдигна още малко.

Със спортното окачване почнах да се чуват разни пукания по купето,имам чувството че след време купето ще се скъса някъде!

Много е твърдо,но с стоковите е като "кашкавал",може би по-скъпо окачване няма да е така.

Моето е 2-ра употреба от голф 4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алтернативата на коловерите е ейбаси :D

Сега сериозно....ако не целиш маниашка визия на много свалена кола....най добре е пружини Ейбах ....като ги комбинираш с едни нови стегнати амортисьори...

Така колата ще вози добре,ще е стабилна и леко свалена,тоест красива....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, искам да стане стабина а не както сега, вози комфортно но въртенето на гуми не спира.

По скоро се чудех, ако взема окачване което се регулира, ще мога да я вдигам и свалям както искам и

може би ефекта ще е по-добър. Засега поразпитвам, защото ми се въртят някои идеи за тази колица но

първо искам да се уверя че си стува да инвестирам в нея и след това ще заформа едно проектче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Октавия 1чка- нали?

 

Най-добре и доказано от повечето чуждестранни колеги е:

 

КОНИ FSD амортисьори + Eibach пружини. Но конито е скъпо.

 

Ако искаш койлове- вземи си Вайтек или AP- много са добри и ще ти излязат до 1000 лева.

 

Има и евтин вариянт- Кони стрийт -амортисьори за около 500-600лв комплекта ... Ама едва ли ще имат голям ефект.

 

А вече на Конитата койловете и на KW почват от 1300-1400 нагоре......

 

Зависи от финансовите възможности.

 

Поне за мен Кони ФСД са най-добрите....като амортисьори. Водят ги, че последните им версии се настройват сами спрямо пътната настилка и неравностите по нея.

 

Иначе като твърдост ( за пружините) - най-меки са Eibach, после са Koni/Weitec и към най-твърдите обикновено са моделите на HR .

 

Имаш ли кешовица- всичко става. Можеш да истискаш поне минимум 300коня без да отваряш двигателя от този мотор....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за компетентният отговор колеги.

 

Точно така, става въпрос за Octavia I 1.8 20v Turbo. Отказах се от продажбата и защото неискам да я давам за смешни пари. Исках да си взема новата, но и това ще стане по-нататък. За сега реших да инвестирам пари и време и да направя една достойна улична хулиганка. Има малки забележки по нея но ще ги оправя малко-по-малко. В момента съм свалил скоростите и съединителя за да проверя дали всичко е наред. Утре ще сменя тампоните на мотора че нещо се заклаща повече от нормалното. След това ще отида до

ХЕД 91 за да погледнат как работи и първо ще поработя по окачването и спирачките, и вече може да се заиграваме с мощността.

Така поне мисля ама да видим...

 

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.