Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Škoda обяви


rsk

Recommended Posts

  • 4 седмици по-късно...

Това е опит да спестя на някой колега загубата на време и (понеже такива коли, общо взето, се купуват от мераклии) разочарованието.

След като продадох моята кола вниманието ми привлече тази:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11440615247390537&slink=ahik9q

 

2 години по-нова от моята, с доста повече екстри. Казах си, че си струва да бъде разгледана. Онзи ден направих един бърз оглед и с изключение на боядисвания преден десен калник, всичко изглеждаше ОК на първо четене. Собственикът заяви, че калникът е недобре боядисан, защото е правена в Еуратек, а "Те са некадърници, знаеш". СВ-номера пък обясни с пререгистрация след лизинг.

 

Дотук добре. Днес направих справка по VIN в Еуратек и... изненада. Колата не е купувана тук (въпреки, че собственикът твърдеше обратното), германка е. Калникът не просто не е правен тук, в Еуратек дори не са чували за тази Шкода. Пробег - ще кажа само, че според видяното на монитора в центъра в Надежда, колата е влизала за последно в сервиз в Германия през ноември 2014г., на "скромните" 217 000 км.

 

Застраховките й са от началото на май 2015г. Вероятно човекът е купил колата преди 2-3 месеца, сега нещо е излязло (нищо чудно отпред да е имало сериозен удар с оглед пребоядисания калник и, като се замисля, една липсваща пластмаса пред радиатора именно от тази страна) и се опитва да се отърве от нея, на премиум цена. 

 

Та, ако някой се е насочил към тази кола, моят съвет е да я подмине. Надявам се да съм бил полезен. :)

Редактирано от FCB4Life
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен прикритият много сериозен пробег е проблем, защото кола на 250 000 км (предполагам, че вече са толкова) е много силно амортизирана. Докато автомобил на около 100 000 км може да струва исканите от собственика пари, то цената на смлян от каране такъв трябва да бъде много, много надолу.

 

Наред с това, цялата зле скалъпена история около миналото на колата, навежда на мисълта, че бъдещият собственик го чака някоя голяма "изненада", а може би дори няколко "изненади" - механични, структурни (след удар/и).

 

Хората са го казали - кьорав карти не играе, и покупката на кола втора ръка винаги е руска рулетка, но стискам палци на този продавач да не му се получи. Крайно некоректен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11432910973429255&slink=ahtt51

 

Добър салон с екстри.

Редактирано от maisuda
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е опит да спестя на някой колега загубата на време и (понеже такива коли, общо взето, се купуват от мераклии) разочарованието.

 

След като продадох моята кола вниманието ми привлече тази:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11440615247390537&slink=ahik9q

 

2 години по-нова от моята, с доста повече екстри. Казах си, че си струва да бъде разгледана. Онзи ден направих един бърз оглед и с изключение на боядисвания преден десен калник, всичко изглеждаше ОК на първо четене. Собственикът заяви, че калникът е недобре боядисан, защото е правена в Еуратек, а "Те са некадърници, знаеш". СВ-номера пък обясни с пререгистрация след лизинг.

 

Дотук добре. Днес направих справка по VIN в Еуратек и... изненада. Колата не е купувана тук (въпреки, че собственикът твърдеше обратното), германка е. Калникът не просто не е правен тук, в Еуратек дори не са чували за тази Шкода. Пробег - ще кажа само, че според видяното на монитора в центъра в Надежда, колата е влизала за последно в сервиз в Германия през ноември 2014г., на "скромните" 217 000 км.

 

Застраховките й са от началото на май 2015г. Вероятно човекът е купил колата преди 2-3 месеца, сега нещо е излязло (нищо чудно отпред да е имало сериозен удар с оглед пребоядисания калник и, като се замисля, една липсваща пластмаса пред радиатора именно от тази страна) и се опитва да се отърве от нея, на премиум цена. 

 

Та, ако някой се е насочил към тази кола, моят съвет е да я подмине. Надявам се да съм бил полезен. :)

Колега ти като продаде твойта кола дали каза на бъдещия собственик че колата е била тотална щета или му го спести?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей. Вероятно става въпрос за друга кола. Аз купих моята от първи собственик, с пълна история. Карах я близо 2 години, с 0 проблеми - не знам как би могло да се случи с "тоталка". Всяко нещо по колата е правено в Еуратек, все някой щеше да ми обърне внимание, че има нещо много нередно.

 

При проджбата позволих абсолютно всякакви проверки на всички заинтересовани купувачи. Човекът, който в крайна сметка я купи, я гледа 2 пъти, кара я, доведе механик да я диагностицира и огледа щателно, механикът също я кара.

 

Написаното от теб е абсурдно. Ако споделяйки информация за (предполагам) твоята кола, съм те засегнал, съжалявам, но Да реагираш с подобни обвинения ми се струва прекалено. Или първият собственик е преметнал мен и още куп хора, гледали колата ми, или грешиш. Вярвам, че е второто. Със здраве! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,някой има ли мнение за тази кола.http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11439027745197112&slink=aj7ieaНеможах да намеря мнения за въпросния двигател ВММ освен за проблеми с топлия старт.Може ли някой да сподели нещо повече и евентуално за скоростната каква е ,и дали има някакви пробле и с нея защото не съм запознат с автоматите в Шкода.Благодаря предварително.

Редактирано от iliqn_d
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На пръв поглед,волана не е от тази кола.Мисля че е РС-ков,което навежда на мисълта,че е сменян или след удар или собственика е "маняк"(което ме съмнява).Скоростите са 6 степенно DSG.Аз лично бих я пропуснал тази кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че не е РС-ов волана, ако беше на долния лъч трябва да има сива/бляскава емблема VRS. Мисля че се слага и на други нива този волан. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така си е волана. Стандартен е при поръчка на спортен салон, като този. На практика вРС седалки и волан без вРС-те разцветки. вРС волан е с перфорирана кожа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Толкова ли е зле тоя автоматик DSG та всички бягат от него?Или си е добър но не се знае кой как се е грижил за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си я карал от нова - супер е... докато не остарее. :)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си я карал от нова - супер е... докато не остарее. :)

 

Поздрави

То с кое не е така?
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То с кое не е така?

Това искам да кажа и аз... Никога не се знае на какво ще попадне човек, но автомат на старо с неясни километри и поддръжка, който ако има нещо за ремонтиране не е никак евтино... си е малко... страшно. Но със всичко е така, така че... Това е положението.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може би стана въпрос за DSG по-напред в тази тема, а е възможно да беше и в друга, но преди няколко месеца с Боре в последователни мнения споменахме, че ремонтите на тази кутия вече далеч не са толкова болезнени (чисто финансово), колкото митовете твърдят. Дори най-сериозните интервенции са на поносими цени, при това в Еуратек.

 

Ако са полагани нужните грижи, 6-степенното DSG е бетон. Наличието му не е минус - кутията е отлична. Ако общото състояние на колата говори за добра поддръжка през годините и има пълна сервизна история, рискът остава в рамките на нормалния такъв при покупка на кола втора ръка. Ако пък не е съвсем ясно какъв е пробегът на колата, как и къде е поддържана... и с DSG, и без DSG, шансът да има драми нараства значително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ти да видиш какво се продава :) Ако си я запазим в клуба, ще ми е много густо да си я виждам.
Не се смейте на антената от тел, тя е лично мое творение :blush: Ако я купи наш човек от мен има антена подарък! http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11441028689715002&slink=an8ylm
 

Редактирано от maxrpm
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Орльо от Q-check. Жалко, че така и не я докара на някоя среща. В хуидрайд форума беше активен чат-пат:D
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак - не е ли висока цената?

 

"За ценители на автомобилите Шкода. Може да се каже, че Фабия от същата година в такава конфигурация няма в България, а са много малко и в ЕС." - обявата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е опит да спестя на някой колега загубата на време и (понеже такива коли, общо взето, се купуват от мераклии) разочарованието.

 

След като продадох моята кола вниманието ми привлече тази:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11440615247390537&slink=ahik9q

 

2 години по-нова от моята, с доста повече екстри. Казах си, че си струва да бъде разгледана. Онзи ден направих един бърз оглед и с изключение на боядисвания преден десен калник, всичко изглеждаше ОК на първо четене. Собственикът заяви, че калникът е недобре боядисан, защото е правена в Еуратек, а "Те са некадърници, знаеш". СВ-номера пък обясни с пререгистрация след лизинг.

 

Дотук добре. Днес направих справка по VIN в Еуратек и... изненада. Колата не е купувана тук (въпреки, че собственикът твърдеше обратното), германка е. Калникът не просто не е правен тук, в Еуратек дори не са чували за тази Шкода. Пробег - ще кажа само, че според видяното на монитора в центъра в Надежда, колата е влизала за последно в сервиз в Германия през ноември 2014г., на "скромните" 217 000 км.

 

Застраховките й са от началото на май 2015г. Вероятно човекът е купил колата преди 2-3 месеца, сега нещо е излязло (нищо чудно отпред да е имало сериозен удар с оглед пребоядисания калник и, като се замисля, една липсваща пластмаса пред радиатора именно от тази страна) и се опитва да се отърве от нея, на премиум цена. 

 

Та, ако някой се е насочил към тази кола, моят съвет е да я подмине. Надявам се да съм бил полезен. :)

Приятелю за тази кола ли говориш http://www.mobile.bg/11443465144802907

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю за тази кола ли говориш http://www.mobile.bg/11443465144802907

 

Абсолютно.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.