Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

не иска да пали


Vandy

Recommended Posts

Здравейте. имам следния проблем. колата не иска пали. студена на бензин изобщо не пали. тия дни беше топло, но и на газ пали от н-тия път. гориво и акумулатор - всичко го има в доволни количества. колата е Фелиция 1.3 карб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери съпротивленията на бобината 0,6 -1 ом първичната и 5-6 килоома за вторичната, както и разстоянието на свещите да е 0.7мм. Бях го написал това и вчера, но не знам защо го изтрих, ако не стане провери масата на комутатора и изолацията на кабелите на тъмно дали прескачат искри помежду им. Чрез сваляне на кабелите от свещите последователно 1 по 1 виж дали при всяка една работата на мотора се влошава еднакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... Чрез сваляне на кабелите от свещите последователно 1 по 1 виж дали при всяка една работата на мотора се влошава еднакво.

А, ако не се влошава? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава трябва да влезе в сила новата емотиконка, пожелана от Гената - врачката с кристалната топка :) Много са възможните и вероятни причини, също монго са и темите в този раздел, където са изброени те, както и тяхното решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По метода на Сашо се установява кой цилиндър евентуално не работи, и като му извадиш кабела, работата на двигателя не се променя. Демек не се влошава. От 3 да започне да работи на 2 цилиндъра. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не се влошава сваля свеща, върти със свалени кабели ако има искра на електрода мери компресия. Ако е от софия, може да се обади на мен, ако не е някой друг му я мери. Ако няма компресия налива 1-2 спринцовки масло ако се появи - сегменти, ако ли не клапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хванах и цаката с паленето..... като въртя страртера колата все едно киха, един вид се чуди дали да запали или не .... ако повреме на самото кихане върна ключа от стартер към контакт - колата пали

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хванах и цаката с паленето..... като въртя страртера колата все едно киха, един вид се чуди дали да запали или не .... ако повреме на самото кихане върна ключа от стартер към контакт - колата пали

 

Бате, ти луд ли си? Това не е решение въобще!

Ако проблемът е в токовете, от контактният ключ, ще гаснат и лампите, и уредите. Направи това, което съм ти написал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

попринцип ми е кофти компресията на втори и трети цилиндър, но намерих друг двигател и тия дни го сменям. ще пиша като съм с новия как пали колата. тоя номер ми го прави от два дена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Появи се такъв проблем - върти стартера и не пали, даже не прехълцва. После може да запали, ама може и да не запали... Мислех че е от имобилайзер, карах я при алармаджията ми, но той го изключи този вариант и каза да търся причината другаде. Ще се радвам да ми дадете съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво значи "после като запали" идват и те дърпат ли? на какво палиш

аз имах същия проблем. излезе,че колата се дави сама. е, после ми казаха,че компресията ми е била ниска и май е било от това.... но сега съм с друг двигател и ще я видя моята утре как ще е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има ли ток на кабелите или не? Какво си тръгнал на алармаджия 1во викни някой да види докато не пали има ли ток или не. Ако няма ток на кабелите има ли импулси на бобината виж с една лампа 2W закачена на изводите на бобината без да я откачаш. После ако има ток премери я дали дава 0.6-1ом първична и 5-6-7 килоома вторична. Ако имаш датчик на Хол на камбаната на скоростната кутия, провери дали пък нямаш тези симптоми viewtopic.php?f=6&t=21535

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от компресия си мисля, защото бяга добре. Пали си сама колата, никой не ме дърпа. То хубаво това да премеря кабелите ама аз съм с бобинен блок или не знам как му се казва. По-добре май да ми кажете като ида на майстор когато колата си пали, той ще знае ли кво прави или ще ме окъпе и ще ми вземе парите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хванах и цаката с паленето..... като въртя страртера колата все едно киха, един вид се чуди дали да запали или не .... ако повреме на самото кихане върна ключа от стартер към контакт - колата пали

 

Точно това се случва при изместена центровка на запалването - прекалено голямо предварение.Получава се така,че цилиндъра запалва рано преди буталото да е достигнало вече към ГМТ и стартера се явява като механичен товар,което затруднява мотора.Като в даден момент се отпусне ключа да се върне на положение "контакт" стартера отцепва и двигателя се развърта!Забелязвал съм няколко коли с такъв проблем,като се направи правилна центровка на запалването проблема изчезва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ревизирахме елементите по запалването и нямаше видим проблем. Забърсахме Хол-датчика, че беше омаслен и всичко е ОК сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По вероятно е да е от задния семеринг на мотора , но и за неговата смяна се свалят скоростите smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква може да бъде причината понякога стартера да върти неравномерно и се получава едно виукане. казвам понякога,защото симо и ники го оправиха и в 95% от случаите върти нормално, но понякога виука. забелязал съм,че когато го прави е след последователни паления през малък интервал от време примерно 3-4мин.

колата е фел, 1.3 карб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква може да бъде причината понякога стартера да върти неравномерно и се получава едно виукане. казвам понякога,защото симо и ники го оправиха и в 95% от случаите върти нормално, но понякога виука. забелязал съм,че когато го прави е след последователни паления през малък интервал от време примерно 3-4мин.

колата е фел, 1.3 карб

 

Явно механично износване на втулките - там където лагерува ротора.Когато не е палена известно време акумулатора е сравнително по-зареден и успява да преодолее механичното съпротивление на ротора,който не само се върти,ами и измества леко при въртенето - играе във втулките.А не дай си боже да постъргва в статора...Когато палиш от н-ти път акумулатора е сравнително разреден от предшестващите няколко завъртания на стартера и в един момент когато стартера трябва да превърти дадено бутало през ГМТ се озорва защото съответния цилиндър създава компресия и действа спиращо докато не премине ГМТ.И на стартера му идва тежичко тогава защото не може да преодолее просто ей така тази противосила при положение че се опитва да преодолява и износените втулки и си забавя въртенето.Ако действително проблема е такъв,скоро може стратера да откаже да върти съвсем :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми щом е така,може да се създава някакво механично съпротивление по някаква причина и когато върти за първи път акумулатора е сравнително зареден и проблема не се усеща.Съответно като се върти няколко пъти,акумулатора се разрежда малко повече - напрежението му спада с части от волта,но това е достатъчно да преодолява по-трудно създаденото механично съпротивление и те така....Другия вариант - да не досига стартерен ток - акумулатора не можеда отдаде такъв с определена големина след предшестващите паления.Тогава вече са касае за лека-полека заминаващ си акумулатор.Или недозареждане естествено.Проверяваш едно по едно за да установиш колкото се може по-точно от къде е проблема,за да не се охарчваш за излишни манипулации от страна на т.нар."майстори" и резервни части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с друг читав акумулатор, за да елиминираш проблем в стартера. А иначе ако си с Gigawat така ще бъде и занапред. Бат Генчо ми е правил нагледна демонстрация с Gigawat.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.