Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Докъде стига лудостта? ZF извади 9-степенен автоматик.


Recommended Posts

че не е лудост .. не е .. със старата 8 степенна БМВ 520 получава най добри оценки в предпоследния брой на Автобилд .. на фона на непрекъснатите разработки на роботизирани механични .. DSG-та и т.н. .. производителите на "традиционни" автомати са принудени да си дават зор

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе ако са японски, значи са български. Щото до колкото ми споделиха от ОРЕЛ тяхната нова кутия била японска, ма създателя и бил българин дето си продал патента .......

Хм що пъ японски?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дсж-тата са си японски кутии
?!?!

Точно японски са, фирмата, на която ФВ са дали поръчката е японска. От човек, който работи във ФВ го знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се вижда лудост... 9 степени...

Не е ли по-добре над 6-7 степени направо безстепенна (CVT) :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се вижда лудост... 9 степени...

Не е ли по-добре над 6-7 степени направо безстепенна (CVT) :?:

Като тролей :lol: Ако има чалъм и волан да няма, та докато си "караш" да си четеш вестника!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитват се да конкурират роботизирана ръчна ск.кутия с автоматична с хидротрансформатор. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обяснете в какво се изразява ужасът на CVT?

Мога да дам мнение за Мицубиши Лансер 1,8 CVT мисля 143 к.с.

Миналата година правихме много дълъг тестдрайв в Пловдив - искахме да купуваме, а имам приятел в Балканстар, та ни уважиха по-обстойно :lol: (после си взехме Фабия щото ни хареса доста повече като динамика!!!)

Та колата тръгва много мудно, все едно хем е претоварена, хем приплъзва съединителя. При по-яко подаване на газ при тръгване вдига моментално оборотите и започва да бучи страшно, но не ускорява значително по-добре. При кик-даун положението е същото. Аз се опитах да изпреваря един камион на околовръснтното и се отказах. Вдига оборотите, бучи и нищо не се случва. За каране в града според мене е кошмарно, за извънградско става, ако се движиш в колоната и не изпреварваш. Имаше перца на волана, сменя мигновенно - голям кеф. Обаче нищо не се случва. Имам чувството че на която и предавка да си (тя има няколко фиксирани предавателни числа за по-лесна ориентация при ръчна смяна), все тая. Само че на ниските предавки бучи. Няма лаг, но няма и ряз. Като плужак.

После карах същата кола с ръчни скорости и се държи значително по-добре. Всички от форума, дори най-големите "ръчкари" знаят, че ДСГ-то няма такива проблем, особено при ускоряване.

Карал съм и петнадесет годишно Рено Клио 1,4 автоматик, конвенционален, с три скорости и отговорно мога да заявя че се държи по-адекватно.

А за "надеждността" и разхода на гориво на мултитроник има легенди, но аз нямам преки впечатления, нека друг сподели.

И пак за Мицубишито - на един познат се наложило да кара такава няколко дена и се оплаква цяла вечер. Идвало му да слезе и да бута. А той не знаеше че съм правил тест драйв на същата кола.

Колкото до автоматика на ZF - доколкото зная той е класически автоматик, така че с оглед на горното сравнение между Реното и Мицубишито, бих му се доверил. Ако е достъпен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.