Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Сделано в Болгарии (моторче за парното)


maxrpm

Recommended Posts

Здравейте, искам да ви попитам, тъй като не ми е много ясно как точно влиза Жигуловото моторче в тялото на 120Л. Знам, че едно време много се правеше и моля някой който го е правил да ми каже как точно става.

 

Аз мисля че следва да се отреже място в стойката за стърчащите части на моторчето и да се натъпка и стегне с една скоба. Но не знам дали да я режа стойката отгоре или отдолу

[attachment=3]Image072.jpg[/attachment]

[attachment=2]Image073.jpg[/attachment]

[attachment=1]Image074.jpg[/attachment]

[attachment=0]Image077.jpg[/attachment]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагам защото имах едно изкормено още отпреди 2 год. Шкодовото е направено некадърно. Преди пробвах с вентилатор с турбинка от фиат типо. Резултата беше, че се върти много по - бързо, но перката върти въздуха в грешна посока. После му прецаках едната четка и го изхвърлих. Попринцип ставаше, след престъргване на оста.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някво моторче с пластмасова перка ми се подмята из вилата - не знам за коя задмоторна шкода е - като ходя ще го снимам - говорим за подарък, стига да върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече го сглобих, остава само да го монтирам ;) Имаше снимки,но ги изтрих, че да спестя място на сървъра.

 

Попринцип мисля, че в магазина едно време ми предлагаха моторче без издатъците отстрани и с доста по - дълга ост, но най - вероятно е било за квадратната лада мисля че се нарича 2107, а това което взех е от жигула класика. Изрязах стоиката за да влязат в нея издатъците. После с поялника направих един улей, в опорите за да не се свлича телта по тях и вързах парче тел за всеки случай. Попринцип става много добре и със силикон да се уплътни, но реших, че не си заслужава да си купувам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето на фелицията се развали преди няколко дни.

Определено не подлежи на ремонт, а ново продават само в комплект с перка и турбини и е скъпичко.

Някой заменял ли е успешно моторчето на парното на фелиция с моторче от друга марка или модел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не стават Сашко ( най - малко щот едното е PAL , другото Siemens ) ... за неремонтируемия електромотор може да поспорим smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да попитам на 120 какво моторче за парното може да се сложи от друга кола,че мойто го ремонтирах и си работи ама слабо духа и от зад е студено а отпред като карам духа в мен и е топло,а на астра съм се возил много силна струя духа,ама не знам дали става.Доколкото разбрах от прочетеното става от жигула ама ефекта е същия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Фиат типо 1,4 бенз, но не си спомням точно в какво се състоеше мисля че го завърташ и препилваш остта с 1-2 мм сложно беше някакво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.