Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със запалване


niko_fen

Recommended Posts

Привет на всички,въпроса ми е за Шкода 1.4МПИ 75 к.с. Сутрин при първоначално стартиране винаги ми гасне,налага се да повтарям с повече газ.Доста е неприятно,а после започва и неравномерна работа на двигателя и забиване при потегляне.Свещите са проверени,дроселовата клапа е идеално почистена.Споделете къде да се насоча за решашане на проблема.

И друг въпрос в последствие, как и дали е възможно за се вдигнат конете на този двигател без да сменям колата :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш на газ не е лошо да почистиш дюзите на ултразвук. Иначе проблемът ще е някъде по запалването според мен. Какво имаш предвид, че свещите са проверени? Кабелите също може да са проблемни (ако има такива), капачка, палец (може да пиша глупости, не съм запознат с този мотор).

 

Относно конете - трудна работа. Изисква се силов тунинг. Като за начало може да проучиш възможността за повишаване степента на сгъстяване (т.е. да шлайфаш главата).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Икономе какъв е този мотор-мпи пък 75 коня??? smile091

ако е шкодовия е мпи,но ако е 75 коня е фолсвагеновия....така ,че колегата да напише кода

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такъв. Не го предлагаха за България, но го има. 16 клапанов MPI. Отвън се познават по табелката 16V в черно под FABIA. Моята е в червено. Като код за 55 kW е AUA или BBY. За 74 е AUB или BBZ.

 

За повишаване на мощността, можеш да си вдигнеш конете с около 15 с чип тунинг или пауър бокс, ама едва ли ще ги усетиш. Двигателите 55 и 74kW нямат нищо общо по между си освен обема и броя клапани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охооо, той ако може да вдигне 15 коня ще скочи до Марс. Надали ще може повече от 8-9 в действителност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такъв. Не го предлагаха за България, но го има. 16 клапанов MPI. Отвън се познават по табелката 16V в черно под FABIA. Моята е в червено. Като код за 55 kW е AUA или BBY. За 74 е AUB или BBZ.

 

За повишаване на мощността, можеш да си вдигнеш конете с около 15 с чип тунинг или пауър бокс, ама едва ли ще ги усетиш. Двигателите 55 и 74kW нямат нищо общо по между си освен обема и броя клапани.

НЯМА ТАБЕЛКА 16v MPI !!!!!!покажи ми не съм виждал smile049

или е мпи или пише 16в в черно или червено

но мпи 16в няма такава Фабия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имат ли табелка мпи 16в питам

аз зная какъв тип е инжекциона и какво означава съкращинеито

не мисля че колегата знае....просто е написъл това което си пише на табелката 1.4мпи и мотора му е с цифрата Z вкода на мотора-тоест чешкия с долния вал

поне така помислих че е видял и написъл,ако е по-образован ,че да знае мпи се извинявам

п.п. дори при Ок 2 го има този тип инж. и си го пише 1.6 мпи ,другата е 1.6фси-115 -те коня,но на Фабия мпи пише само на шкодовия мотор май.На другите пише 16в само -с черно 75 коня и с червено 101,но може и да греша

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такъв. Не го предлагаха за България, но го има. 16 клапанов MPI. Отвън се познават по табелката 16V в черно под FABIA. Моята е в червено. Като код за 55 kW е AUA или BBY. За 74 е AUB или BBZ.

 

За повишаване на мощността, можеш да си вдигнеш конете с около 15 с чип тунинг или пауър бокс, ама едва ли ще ги усетиш. Двигателите 55 и 74kW нямат нищо общо по между си освен обема и броя клапани.

НЯМА ТАБЕЛКА 16v MPI !!!!!!покажи ми не съм виждал smile049

или е мпи или пише 16в в черно или червено

но мпи 16в няма такава Фабия

Аз не съм написал, че има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателите 55 и 74kW нямат нищо общо по между си освен обема и броя клапани.

 

:-k Чак пък нищо общо: Това е за 74 кв:

The mechanical components

Based on the 1.4-ltr./55 kW engine

– Differs from this in terms of

higher-strength pistons

cylinder head with larger inlet and exhaust

ports, inlet module matched

valve timing matched to camshafts

modified exhaust system

aluminium oil pan offers enhanced

stiffness for higher-output power train

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.