Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със 105 на бензин


daniel105

Recommended Posts

Проблема е следния: Наскоро купих колата от един човек, който я е държал в гаража към 2 години без да се кара. Каза, че не е карана на бензин от 15 години(той е първи собственик). Колата я карах към една сезмица само на газ. Източих стария бензин от резервоара, сипах друг. Бензиновата помпа не качваше бензин, но това беше от маркуча до резервоара - смених го. И въпреки, че не беше карана на бензин колата вървеше доста добре. Но аз реших да нося карбуратора при един шкодаджия да го почисти. След тази процедура качих карбуратора на колата, но беше 100 пъти по - зле от преди. След 2 дни му закарах колата на място и я оставих при него. Имах малко работа и като се върнах ми каза, че всичко е готово. Платих и си тръгнах, но след 20 км. колата дори не палеше. Не искаше да завърти изобщо. С бутане пали, но не работи изобщо дебре. Като я прехвърля на газ все едно е друга кола. Моля, дайте ми съвет какво да правя!

post-7895-138453279428_thumb.jpg

post-7895-138453279435_thumb.jpg

post-7895-138453279437_thumb.jpg

post-7895-138453279441_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега! Така както описваш проблема ме съмнява майстора да е сглобил карба както трябва, или някой жигльор да не е сложен, има и една сачмичка в карба, която ако я няма пак става проблем, за всеки случай провери все пак отново дали бензиновата помпа работи нормално, ако да-едно качествено почистване и сглабяне на карба и няма как да не работи перфектно; хубаво е да уточниш и при какви режими работи зле-на свободен ход, или при настъпване, моят карб преди последното почистване беше толкова задръстен, че бачкаше само на смукач, иначе като натисках газта и буквално спираше колата, а на празен ход нямаше проблем.

Иначе колицата ти изглежда доста запазена, желая ти да се оправи проблема и със здраве да си я караш безаварийно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами значи колега пак става дума вероятно за недобре почистен карбуратор, като натиснеш газта бензинът не може да премине както трябва и сместа се обеднява, мен ми го обясниха с това, че има някаква втора степен, която трябва да отвори и ако тогава бензинът не преминава колата забива муцуната при подаване на газ. Другият вариант е ускорителната помпичка, но е малко вероятно да се е прецакала. Така или иначе без повторна ревизия на крабуратора едва ли ще минеш.

п.п. моята като беше задръстен карба осезаемо си вървеше добре при дръпнат смукач (явно от там си обогатяваше сместа), но разбира се това не си е оферта да се кара за постоянно така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи най - важно е да смениш незабавно ускорителната помпичка и платното на бензиновата помпа. След продължителен престой се разсъхват и се прокъсва. Ако се прокъсат последствията са пожар в 1вия случай или основен ремонт във втория

 

Съчмите са пластмасови и са 2, едната е под разпръсквача, другата е под месинговия болт, който е под капака на карбуратора, над ускорителната помпа.

 

Моят съвет е да си изтеглиш книгите от раздел литература за 120 и да видиш да оправиш жигльорите, попринцип може и да ти е ниско нивото на бензина в поплавъковата камера,(поне на мен такива съвети ми дават) 1во виж обаче жигльорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше подобен проблем, оказа се от клапана на бензина, като го махнах и си я карах само на бензин нямах никакви проблеми, като го сложа и карам на бензин като натисна газта и колата забива нос замисля се и тогава тръгва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съчмите са пластмасови и са 2, едната е под разпръсквача,

Тая е метална.

 

Edit: Наистина, в каталога дават и двете пластмасови, странно защо аз все попадам на метална там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с първа регистрация февруари 1984 година. Майстора каза, че е правил и центровката, защото не била наред, обаче преди палеше само с едно натискане на бутона, а сега не пали изобщо - само с бутане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е с първа регистрация февруари 1984 година. Майстора каза, че е правил и центровката, защото не била наред, обаче преди палеше само с едно натискане на бутона, а сега не пали изобщо - само с бутане.

Провери стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, подай направо бензин към карбуратора от помпата, като прескочиш бензиновия клапан. Ако пак забива нос при опит за ускоряване - не работи ускорителната помпа. Най елементарната проверка се прави визуално след сваляне кутията на възд. филтър. Когато натиснеш рязко лостчето на карбуратора от човката на ускорителната помпа трябва да пръсне плътна и добре насочена струйка бензин. Ако не е силна и плътна или пръска накриво, почваш да преглеждаш едно по едно - човката за запушване, наличието на споменатите по-горе сачми и понеже карбуратора трябва да се отвори т. е. да се свали капака, проверяваш и нивото на бензина в поплавъковата камера. Ниското ниво също е причина за лоша работа на уск. помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Хасково има добър майстор за Шкода. Кольо Никовски живее до бившия пионерски дом.

Затова още карам старата Шкода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не работи добре докато загрее до към 60 градуса, после всичко е нормално. Взех я за работа, но двигателя и е малко слабичък за нуждите ми - тормози се като закача ремаркето. Затова реших да я продам на някой друг да й се радва, а аз да търся нещо по - мощно за нуждите ми. Намира се близо до Пазарджик. Някой ако желае може да звънне и да я види. 0897 711 960 - Стефан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената на колата е 800 лв. Няма и месец откакто я купих. Колата стоеше завита в гаража на един пенсионер и като я видях веднага ми хареса. Каза, че не я е карал от 2 години. Изкарахме я навън, сложихме и акумулатор, но не искаше да запали. Дърпахме я с друга кола, но пак не палеше. Накрая се оказа, че няма газ, а на бензин не беше карана от най - малко 10 години (каза, че вътре може да има от стария бензин 86). Сипахме й газ и колата веднага запали. Пробвахме я. Още тогава усетих, че е малко слабичка, но за 1000 кубиковия двигател е добре. Обаче като закача ремарке и й е трудно. Обаче в студеното време не палеше на газ та реших да изчистя карбуратора - по - горе съм описал. Сега колата работи на бензин само малко неравномерно докато позагрее. На газ работи много добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,здравей!Вие в Пазарджишкия край по традиция използвате Москвич това го знам от личен опит.Автомобила Шкода е предназначен за градски условия, пътувания на средни и не много дълги растояния и товар с общо тегло на автомобила не повече от 400 кг.Жалко,че тоя дядо не ти е дал книжката "Аз управлявям Шкода".Извинявам се,ако с написаното съм засегнал някой,но просто реших да изразя мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
Н. Взех я за работа, но двигателя и е малко слабичък за нуждите ми - тормози се като закача ремаркето. Затова реших да я продам на някой друг да й се радва, а аз да търся нещо по - мощно за нуждите ми.

Колега правилно си решил, колата е добра, но ако ти трябва влекач за натоварени ремаркета наистина 105-цата не е подходяща, не е такъв тип автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.