Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Акумулатор 62Ah при Fabia 1.9 TDI


tosholini

Recommended Posts

Колеги не съм в час с тоците и да попитам.

Купух наскоро моето возило и на него е монтиран някакъв акумулатор - 65 Ah. Старата ми кола е В4-ка бензинка и преди месец си купих чисто нов БАНЕР - 62 Ah.

По книжка видях, че за моя мотор - 1.9 tdi препоръката е 70Ah.

Та въпроса ми е дали ще е проблем да си сложа стария /нов/ акумулатор от аудито на шкодичката и да карам с 62 ампера и какво може да стане, ако акумулатора е малко по-слаб от предписаното??? smile012

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

принципно имат различен стартов консуматор дезел/бензин

Като гледам 62/70 ,нямаш много шансове,но пробвай :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да стане кой знае какво,най-много да не запали някой по студен ден,ама то взе да се затопля ](*,)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може би не съм напълно прав, но разликата между 65 и 62 е само 3Аh, което от една друга гледна точка са две малки дребни батерийки, нали? А пък поне знам, че 62-ката е НОВ и БАНЕР, докато 65-цата е не знам си колко стар и не знам си каква марка! Иначе сега и в най-студените дни палеше с 65-цата!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На TDI не му трябва кой знае какъв ток за да запали. Помпа-дюза технологията позволява доста лесно палене, стига акумулатора ти да може да направи поне един оборот.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Амперчас (A·h) дава представа за електрическия заряд, който акумулаторът е способен да съхрани и след това отдаде.

Стартерен ток (CA), е токът, който акумулаторът може да отдаде за 30 секунди при 0 °C като запази 1.2 волта/клетка (7.2 волта за 12 волтов акумулатор).

Стартерен ток на студено (CCA) е токът, който акумулаторът може да отдаде за 30 секунди при -18 °C като запази 1.2 волта/клетка (7.2 волта за 12 волтов акумулатор).

Стартерен ток на топло (HCA) е токът, който акумулаторът може да отдаде за 30 секунди при 26.7 °C като запази 1.2 волта/клетка (7.2 волта за 12 волтов акумулатор).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, със същия мотор съм.

Мога да спомена че преди два месеца олекнах с 200 лева, защот предишният ми акумулатор беше 65 ампер часа ако не се бъркам. Вярно че донякъде беше издухан, ама като паднаха температурите ставаше само за осветление на купето. Съгласен съм се че на този мотор не му трябват много обороти за да запали, ама първия е мнооооого важен.

Сегашният е Бош, пет звезди, сух и най важното е че почти мога да тръгна само на стартер.... smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз що ли си мисля отново че стартовия ток играе по голямата роля при дизелчето .. :roll:

Така де,и аз това исках да кажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз що ли си мисля отново че стартовия ток играе по голямата роля при дизелчето .. :roll:

Така де,и аз това исках да кажа

Тъй, тъй! Ама е добре всички свещички да и работят на колицата иначе и 80 Ah да и сложиш пак няма да запали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, тъй! Ама е добре всички свещички да и работят на колицата иначе и 80 Ah да и сложиш пак няма да запали.

Грешиш. [-X И без тях ще запали, само че ще тресе в началото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.