Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За толерантността на пътя...


ID A

Recommended Posts

Дали сме толеранти на пътя? Като гледам накъде поеха нещата от другата тема, се чудя как не сме се избили още.

Знам от правилника и ЗДП за път без предимство, но за първи път разбрах, че има и лента без предимство. Само защо не откривам подобно нещо в правилнака или ЗДП? Знаете, че на много места има стесния, когато пътя от трилентов или двулентов става еднолентов. При няколко коли е лесно вливането на всички потоци в един. Но когато има задръствания? Пак от другата тема, цитира се правилника, че попътно движещия е с предимство. Да но и тези които се движат в другите ленти трябва да се престроят. А пак според законовата рамка, водач на изпреварвано МПС няма право да пречи на изпреварващия автомобил, пак от там има и положения, че водач избира най-удобната за движение за него лента при повече от една лента, при повече от една лента на движение в една посока, задминаването на други коли не се счита за изпреварване и т.н. Да де ама лентите свършват, значи е изпреварване и по-бавно движещите се пречат на изпреварващите ги.

Да се цитират избрани членове е лесно. Още по-лесно е собственото тълкуване, според което винаги си прав!!! Има една статия в Уикипедия road rage, която не е зле да прочетете.

Нека да вземем за пример задръстванията по южната дъга след пъта за Симеоново. В час пик задръстването започва още от моста. От петте ленти, три отгоре и две от локалното, пътя става трилентов, като според маркировката, другите са вливат в крайна дясна лента. Ако всички се престрояват да са само в тази лента, задръстването ще е сигурно до центъра за гуми Д**** (да не им правим реклама все пак!). А защо? Толкова е просто колите от отделните ленти да се подреждат една след друга. Да ама не! Оказва се че има една група от хора, които се изживяват, като съдии на пътя и директно раздават присъди. Обяснението им е много просто: "Твойта лента е без предимство"!?!?!?!?!?!?!?!?!? Това много искам някой от тях да ми го изясни. От другата тема вече знаем, че и в нашия и в другия форум има хора, които са много големи спецове по правилника. Добре е тези хора да ни просветлят и нас.

Другото къртещо миФФФки е "Не си дал мигач" или "Трябва да ми се помолиш". Написах и в другата тема, а ако се даде ляв мигач? Какво ще си помислите, че колата се кани да прелети през мантинелата? Даването на мигач, показва немерение за действие. При положение, че се вижда, че им свършва лентата, движите се с 2-3 км/ч, кола до кола сте, виждате колите пред вас да се събират, вие наистина ли се нуждаете от този мигач?

Та същите тези съдии решават, че имат правото да преследват и наказват шофьори, дали като им пречат на движението, дали като застават пред тях и умишлено намаляват или каквото друго им хрумне. Най-лошото е че тези "борци за справедливост" в жалките си опити за реванш застрашавт всички останали участници на пътя. А пък комичното е, че не смеят да го приложат на някоя маркова кола, защото тогава ще ядът бой. Мога и да продължа, но не виждам смисъла! Оставям на вас де се замислите и да решите дали ще налагате правосъдие на пътя или ще изберете да бъдете по-толерантни. Искрено се надявам да е второто!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как не ти омръзна, бе човек? Сериозно! smile175

 

Нито ще оправиш света, нито нищо. Не можеш да вмениш на никой да е толерантен, не можеш да "организираш движението пред себе си", както беше написал в друга тема. Единствения резултат ще е, че пак ще почнат да се пишат едни безкрааааайни глупости под формата на още по-безкрайни постове, както в другата тема. Какъв е смисъла, освен, че явно някой го сърбят пръстенцата.

 

И без лоши чувства, Иво, снощи на ОМВ-то ти казах какво ми е мнението. Много се впрягаш за глупости. smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как не ти омръзна, бе човек? Сериозно! smile175

 

Нито ще оправиш света, нито нищо. Пак ще почнат да се пишат едни безкрааааайни глупости под формата на още по-безкрайни постове, както в другата тема. Какъв е смисъла, освен, че явно някой го сърбят пръстенцата.

 

И без лоши чувства, Иво, вчера ти казах какво ми е мнението. Много се впрягаш за глупости. smile027

Гога, всеки ден се набутвам в подобни задръствания. Най-вече в това на околовръстното и Борис ІІІ и всеки ден виждам, как разни луди бранят колоните да не се включат други коли. Не че ме бърка особено, дали някой ще се отърка в мен, повече ме бърка, че 3 дена ще правят колата и отделно ще изгубя един ден за оглед от застрахователя.

И аз без лоши чувства, но можеше и да си спестиш коментара. Написаното от мен, не е в противоречие с нито едно от правилата във форума.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм и казвал, че нарушаваш правилата, Иво.

Всички, ежедневно имаме такива случки. И?

Просто дълбаеш в тема, която е безкрайна. Въпрос на манталитет, който ти, аз или бай Х няма как да променим. И накрая, освен изхабените от теб нерви и изтърканите клавиши, няма нищо друго да се случи. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото къртещо миФФФки е "Не си дал мигач" или "Трябва да ми се помолиш". Написах и в другата тема, а ако се даде ляв мигач? Какво ще си помислите, че колата се кани да прелети през мантинелата? Даването на мигач, показва немерение за действие. При положение, че се вижда, че им свършва лентата, движите се с 2-3 км/ч, кола до кола сте, виждате колите пред вас да се събират, вие наистина ли се нуждаете от този мигач?

Та същите тези съдии решават, че имат правото да преследват и наказват шофьори, дали като им пречат на движението, дали като застават пред тях и умишлено намаляват или каквото друго им хрумне. Най-лошото е че тези "борци за справедливост" в жалките си опити за реванш застрашавт всички останали участници на пътя. А пък комичното е, че не смеят да го приложат на някоя маркова кола, защото тогава ще ядът бой. Мога и да продължа, но не виждам смисъла! Оставям на вас де се замислите и да решите дали ще налагате правосъдие на пътя или ще изберете да бъдете по-толерантни. Искрено се надявам да е второто!

Ти серизно ли го мислиш това ?! smile091

Като му свършва лентата, той е длъжен да се съобразява с останалите, още повече , че са му дясно стоящи и така нататък, ако не му изнася, да си купи танк и да кара през къра ! Още повече на някви Кайени и С500 изобщо не им минава номера, ако се правят на БТР-и и си мислят, че останалите сам им длъжни, щото карат коли за 500 лева. ](*,)

Айде със здраве и малко по-реално да гледаме на нещата. smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Още по-лесно е собственото тълкуване, според което винаги си прав!!!

 

При две ленти с колони твърдиш, че едната лента е без предимство ли? Това къде го пише в закона? Няма понятие, като лента без предимство!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ква толерантност на пътя говорим, като 90% от шофьорите и българското общество като цяло са простаци и комплексари.

И не само на пътя,а и в живота!

 

Спирам да пиша и смятам, че поста ми е достатъчно изчерпателен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като, вече има тема по въпроса и аз ще си кажа мнението! Независимо, дали лентата свършва или не, щом се пристрояваш си длъжен да сигнализираш на колите около теб. Все пак не случайно се казва "пътепоказател" показваш пътя по, който искаш да поемеш, независимо дали правиш завой или лентата свършва и се пристрояваш. Все пак мигача не е за да мига всело на колите ни и да ги краси! Пускаш мигач, пристрояваш се, пускаш аварийките или махаш с ръка за да благодариш просто колегиалност и така трябва да бъде! Мое мнение!

 

И колега, ID A не го мисли толкова, ако всички бяхме на едно мнение нямаше да е интересно! smile027

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Още по-лесно е собственото тълкуване, според което винаги си прав!!!

 

При две ленти с колони твърдиш, че едната лента е без предимство ли? Това къде го пише в закона? Няма понятие, като лента без предимство!

Ето ти и отговора :

След като вече, има тема по въпроса и аз ще си кажа мнението! Не зависимо, дали лентата свършва или не, щом се пристрояваш си длъжен да сигнализираш на колите около теб. Все пак не случайно се казва "пътепоказател" показваш пътя по, който искаш да поемеш, независимо дали правиш завой или лентата свършва и се пристрояваш. Все пак мигача не е за да мига всело на колите ни и да ги краси! Пускаш мигач, пристрояваш се, пускаш аварийките или махаш с ръка за да благодариш просто колегиалност и така трябва да бъде! Мое мнение!

 

И колега, ID A не го мисли толкова, ако всички бяхме на едно мнение нямаше да е интересно! smile027

Поздрави!

smile126 smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста се чудех дали да взема отношение по темата(предишната).Тъй като не исках да засягам никой от двамата колеги(все пак не ги познавам,нито пък съм бил свидетел),реших да си премълча.Но тъй като се пуска отделна тема,за толерантноста по принцип,ще взема да си кажа мнението.

Почти винаги(95%) пропускам колеги,които:

-искат да ми пресекат пътя,за да направят ляв завой(да влязат в някоя пресечка)

-искат да излязат от пресечка(да се включи в движението)

-желаят да сменят лентата,защото са решили да продължат пътя си в друга посока(аз също понякога късно се сещам,че имам ходене и на друго място)

-и др.подобни

Почти никога(99%) не пропускам "колеги" ,които знаят,че следва някакво стеснение и вместо да се наредят в лентата,която продължава(както повечето нормални хора правят),решават да се правят на по-хитри или по-бързащи или...(всеки тук може да сложи подходящия според него епитет),да изрежат 5-10 коли и после да се опитат да се вмъкнат където им мине номера.

Един път(признавам,че не беше никак умно от моя страна)разделих кортежа на ТИМ-аджиите.Просто не реагирах достатъчно бързо и 2 от колите успяха да минат.Но другите не ги пуснах впродължение на 2 светофара,колкото и да ме натискаха към разделителния остров.На третия светофар единия от охраната отвори вратата и недвосмислено ми показа,че трябва да ги пусна.

Така де,да си дойда на думата.Мразя такива тарикатчета и не ги пускам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За толерантността на пътя е виновна само и единствено "Безнаказаността"! Докато не спрат КАТ да пускат грешниците ще бъде все така даже и по-зле ще стане...

Иначе и Аз действам като PRESIAN

...

Почти винаги(95%) пропускам колеги...

Почти никога(99%) не пропускам "колеги"... Мразя такива тарикатчета и не ги пускам.

smile027
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо се хванахте за мигача. По интересно ми е, защо никой не обясни, как така се получава, че едната лента е с предимство, а другата не. Не ви говоря за движение. Тогава винаги можете да се престроите.

Имам предвид задръстванията с по няколко колони които трябва да се слеят. Където колите в колоните са спрели или пълзят с няколко км/ч преди сливането. И какво излиза, дотук писалите са на мнение че едната колана е с предимство. Ама не е ясно защо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кривата ракета, космоса й пречи ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Другото къртещо миФФФки е "Не си дал мигач" или "Трябва да ми се помолиш". Написах и в другата тема, а ако се даде ляв мигач?

..., вие наистина ли се нуждаете от този мигач?

...

 

Иво,

 

тази тема беше абсолютно безмислена и единствения ефект от нея е допълнително заяждане и конфликти във форума. Пък и още 50 такива да пуснеш пак ще си толкова прав и пак толкова хора ще се съгласят с теб. А това "толкова" е точно толкова колкото в другата тема!

 

Относно мигача - освен, че е задължителен по закон, той е и уважение към останалите участници в движението. А който не ме уважава, не заслужава и моето уважение, съответно толерантност smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо се хванахте за мигача. По интересно ми е, защо никой не обясни, как така се получава, че едната лента е с предимство, а другата не. Не ви говоря за движение. Тогава винаги можете да се престроите.

Имам предвид задръстванията с по няколко колони които трябва да се слеят. Където колите в колоните са спрели или пълзят с няколко км/ч преди сливането. И какво излиза, дотук писалите са на мнение че едната колана е с предимство. Ама не е ясно защо.

 

Иво,

 

Дали стоя на място, движа се с 1км/h, движа се със 120km/h или с 300km/h все дясностоящия е с предимство, освен в случаите в които извършва маневра и/или платното му свършва (което пак е маневра). Закон! И всички щяхме да караме доста по-спокойно (и нямаше да има такива теми), ако този закон се спазваше, а не се тълкуваше както ни е удобно в конкретния случай!

 

Айде стига. Чудя си се на акъла защо изобщо се занимавам да пиша по темата. Може би защото ме е яд някой да ми обяснява как трябва да толерирам нарушаващите законите ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепи, ти да си ме виждал, да не подавам мигач? Дори веднъж?

 

А за темата, все още никой не е обяснил, защо при задръстване се оказва че едната лента няма предимство.

Дали стоя на място, движа се с 1км/h, движа се със 120km/h или с 300km/h все дясностоящия е с предимство, освен в случаите в които извършва маневра и/или платното му свършва (което пак е маневра). Закон! И всички щяхме да караме доста по-спокойно (и нямаше да има такива теми), ако този закон се спазваше, а не се тълкуваше както ни е удобно в конкретния случай!

 

Айде стига. Чудя си се на акъла защо изобщо се занимавам да пиша по темата. Може би защото ме е яд някой да ми обяснява как трябва да толерирам нарушаващите законите ...

Ами можеше да прочетеш правилника, кой с предимство и кой не. Защото това което си написал, противоречи на закона!

http://www.kat.mvr.bg/

Раздел I.

Престрояване

 

Чл. 81. (1) Престрояването е преминаване от една пътна лента в друга, за да се продължи движението направо, да се завие или да се излезе от платното за движение.

 

(2) Преди престрояване водачът е длъжен да пропусне пътните превозни средства, движещи се в лентата, в която той навлиза. Когато се извършва едновременно престрояване на пътни превозни средства от две съседни пътни ленти, сигнализирани с пътен знак Д1, първи се престроява водачът, който се намира в дясната пътна лента.

И точно заради това свободно тълкуване, включително и от теб сме на този хал по пътищата! Щом навлизаш в нечия лента отляво или отдясно си без предимство!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво,

 

Ясно съм го написал: С предимсто е дясно стоящия ОСВЕН когато извършва маневра!

 

Накратко ЧЕТИ! Ама като четеш се опитай да прочетеш какво са написали другите, а не какво ти се иска да прочетеш!

 

За да не стане грешка се цитирам и подчертявам с червено:

... дясностоящия е с предимство, освен в случаите в които извършва маневра и/или платното му свършва (което пак е маневра)

 

И точно заради това свободно тълкуване, включително и от теб сме на този хал по пътищата! Щом навлизаш в нечия лента отляво или отдясно си без предимство!!!

С оглед на горното това ми беше достатъчно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С предимство е този който е в дадена лента! А ти си написъл, че с предимство е дясностоящия! Това не е вярно. И това е при движение. А темата беше за толерантност, за колоните при задръствания, а вместо това има поучения, за неизползването на мигачите, как не съм прав, но един не е написъл защо. От постовете излиза, че има ленти с предимство и ленти без. А такова нещо, аз никъде не съм срещал из закона. Не съм юрист и мога и да бъркам.

 

И ако наистина не съм прочел правилно, заявявам че ще ти се извиня и във форума и публично на среща!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На участниците в тази тема предлагам да ходим да си мием краката, да пием по 2 аспирина и беж в леглото! smile012

article_13266_thema61.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, предполагам, че си по-добър и опитен шофьор от мен, но ще говоря затова как аз виждам нещата.

Аз съм на мнението, че всеки водач трябва да се съобразява с другите около него, защото само тогава ще се появи и толерантността по българските пътища.

Ако се поставя в ситуацията от другата тема, щом свършва платното и се налага да правя маневра към дясното, което в момента е заето, значи трябва да подам мигач и да чакам, докато автомобилите от дясното платно ме пропуснат. Никой не е длъжен да ме пусне, камо ли ако не съм подал сигнал за съответната маневра ( т.е. аз нямам предимство ), който е задължителен независимо, че съм в края на платно и няма къде да вървя. Мигача е с тази цел да се уведомят останалите водачи за намеренията ми. А щом съм подал съответния знак, водачите по-назад имат достатъчна възможност да видят, че очаквам някой от тях да ме пусне и все някой ще го направи.

На всеки се случва да е изнервен и да не издържа в задръстването, но никой друг участник в движението не е крив за проблемите на друг. И един добър водач според мен, трябва да знае това и да се съобразява с другите на пътя. Много от изнервените водачи правят опасни маневри и са виновни за доста от катастрофите по пътищата, защото изведнъж решават да правят каквото им е удобно.

В заключение мисля, че ако не си толерантен към другите, не можеш да очакваш толерантност и от тях. И точно това е един от проблемите в манталитета на българските водачи, защото за някои от тях всичко е зъб за зъб.

Така мисля и това е всичко, което ще споделя.

Поздрави! smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Знам от правилника и ЗДП за път без предимство, но за първи път разбрах, че има и лента без предимство. Само защо не откривам подобно нещо в правилнака или ЗДП? Знаете, че на много места има стесния, когато пътя от трилентов или двулентов става еднолентов. При няколко коли е лесно вливането на всички потоци в един. Но когато има задръствания? Пак от другата тема, цитира се правилника, че попътно движещия е с предимство. Да но и тези които се движат в другите ленти трябва да се престроят. А пак според законовата рамка, водач на изпреварвано МПС няма право да пречи на изпреварващия автомобил, пак от там има и положения, че водач избира най-удобната за движение за него лента при повече от една лента, при повече от една лента на движение в една посока, задминаването на други коли не се счита за изпреварване и т.н. Да де ама лентите свършват, значи е изпреварване и по-бавно движещите се пречат на изпреварващите ги....

 

...Оказва се че има една група от хора, които се изживяват, като съдии на пътя и директно раздават присъди. Обяснението им е много просто: "Твойта лента е без предимство"!?!?!?!?!?!?!?!?!? Това много искам някой от тях да ми го изясни. От другата тема вече знаем, че и в нашия и в другия форум има хора, които са много големи спецове по правилника. Добре е тези хора да ни просветлят и нас.

 

Другото къртещо миФФФки е "Не си дал мигач".... Написах и в другата тема, а ако се даде ляв мигач? Какво ще си помислите, че колата се кани да прелети през мантинелата? Даването на мигач, показва немерение за действие. При положение, че се вижда, че им свършва лентата, движите се с 2-3 км/ч, кола до кола сте, виждате колите пред вас да се събират, вие наистина ли се нуждаете от този мигач?...

 

Ивчо, без да се сърдиш - хавани и прочети "Правилник за прилагане на закона за движение по пътищата". Ясно е, че във връзка с дискутираната ситуация в него никъде няма лента с и без предимство. Но има водачи с и без предимство - той е категоричен относно престрояването, както и за начина, по който то може да бъде извършено и важи в пълната си сила дори за стесняващи се пътни участъци. А относно подаването на мигач - не става въпрос за нуждата от него, както пишеш, а за задължението на водача да го подаде преди извършване на маневра. И както някои тълкуват свободно несъществуващото понятие "лента с предимство, не започвай и ти да тълкуваш свободно има или няма нужда от мигач. И не разбирам защо разглеждаш движението в задръстване като изпреварване, при положение, че става въпрос за маневра. Ето по-важните извадки от Правилника, които са отговор на всичките ти въпроси в тази тема:

 

Престрояване

Чл. 81. (1) Престрояването е преминаване от една пътна лента в друга, за да се продължи движението направо, да се завие или да се излезе от платното за движение.

(2) Преди престрояване водачът е длъжен да пропусне пътните превозни средства, движещи се в лентата, в която той навлиза. Когато се извършва едновременно престрояване на пътни превозни средства от две съседни пътни ленти, сигнализирани с пътен знак Д1, първи се престроява водачът, който се намира в дясната пътна лента.

 

Чл. 76. "Маневра" е изменение на положението на пътното превозно средство спрямо пътя и останалите участници в движението, като: потегляне, преминаване в съседна пътна лента, завиване и други подобни.

Чл. 77. (1) Водач, който има намерение да извърши маневра, е длъжен да се убеди, че няма забрана за маневрата, че няма да застраши останалите участници в движението и преди да започне маневрата - да подаде своевременно ясен и достатъчен за възприемане сигнал.

(2) Сигналът за извършване на маневра се подава със светлинни пътепоказатели, а за превозните средства, които нямат светлинни пътепоказатели или те са повредени - с ръка.

 

Чл. 79. Подаденият от водача сигнал за маневра не му предоставя предимство и не го освобождава от задължението да предприеме всички необходими мерки за безопасност, преди да започне нейното изпълнение.

 

Като оставим настрана толерантността на пътя, Правилника е категоричен, че в задръстването, което разглеждаш, водача от свършващата лента е без предимство. Макара и напълно грешно формулирано, което го отдавам на разговорното тълкуване на Правилника, ако някой ти каже, че свършващата лента в задръстване е без предимство, е прав по простата причина, че водача в нея е длъжен да се престрои, съобразявайки се с Чл.81(2) и Чл.77(1).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като, вече има тема по въпроса и аз ще си кажа мнението! Независимо, дали лентата свършва или не, щом се пристрояваш си длъжен да сигнализираш на колите около теб. Все пак не случайно се казва "пътепоказател" показваш пътя по, който искаш да поемеш, независимо дали правиш завой или лентата свършва и се пристрояваш. Все пак мигача не е за да мига всело на колите ни и да ги краси! Пускаш мигач, пристрояваш се, пускаш аварийките или махаш с ръка за да благодариш просто колегиалност и така трябва да бъде! Мое мнение!

 

И колега, ID A не го мисли толкова, ако всички бяхме на едно мнение нямаше да е интересно! smile027

Поздрави!

 

Подкрепям напълно колегата. Много хора забравят да покажат чрез подаване на светлинен сигнал какво искат да направят. Аз като участник в движението не съм длъжен да имам и гадателски способности. Винаги когато видя друг участник пред мен, който е указал каква маневра иска да извърши го изчаквам и всичко е точно - проблеми няма. Проблемите идват от самонадеяни, нагли или заплеснати водачи, които не използват т.нар. мигачи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, кое е странно? Че като ти свършва лентата и искаш да дойдеш в моята и не те пусна...щото си без мигач ли? Ами няма да те пусна, защото ако нямаш мигач си мисля, че си седиш и чакаш някой да спре, да ти светне с фаровете и да те подкани да минеш пред него. Т.е. - не нахалстваш ами просто си изчакваш да те пропусне някой без да се създава опасна ситуация! А дали си с предимство пред мен пък дори и в задръстване... Може и да го няма в закона дословно, но в крайна сметка ТИ искаш да влезеш пред МЕН, в ленатата в която АЗ се движа... Логично ли да се обесняваме? Все едно да те пусна, ако твоята лента завива на ляво/дясно, но ти продължаваш направо и аз да взема да спра, че да може ти да минеш...

Винаги гледам да избягвам създаването на опасни ситуации, защото е много вероятно да се случи нещо опасно от тях, но ако не е толкова напечена ситуацията - без мигач...няма да пусна човека пред мен! Защото този мигач, както всички останали пишат е за да покаже на къде имаш желание да продължиш. Е, стеснява се - ясно е, че искаш да минеш в съседната лента - няма нужда да съм гадател, за да го разбера дори и без мигач, но утре за друго ще трябва да се пуска тоя мигач, а човек като няма навик да го ползва...за какво изобщо говорим тук??? Далеч съм от мисълта, че тоя дето го пусна като е подал мигач ще го подаде и следващият път, когато поиска да смени лентите, но си мисля, че ако малко ползва главата си за мислене, може и да му проблесне, че именно заради това, че ме е предупредил на къде иска да мине с мигач - го пускам. Но да съм толерантен към тези, които не са към мен??? Защо??? И понеже става дума за това - дали е с предимство или не съседната лента в задръстване бих си позволил да ти дам пример. В щатите знака за пресичане на път с предимство липсва в 99% от случаите при влизане на магистрала и изобщо навсякъде! Когато има стеснения, независимо коля лента е затворена, всеки един има включен мигач просто, за да напомни на този до/зад него, какво смята да прави! Независимо движим ли се или сме спряли, мигача мига докато не се престрои човека! Сега - дали заради мигача или заради друго, но там всяка кола изчаква по една кола от съседната лента!

И като цяло карам по начина по който по-горе са писали колегите:

Почти винаги(95%) пропускам колеги...

Почти никога(99%) не пропускам "колеги"... Мразя такива тарикатчета и не ги пускам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато кормувах, понеже бях карал почти всичко, инструктора ми ме пита, дали мога да паля колата. Казах му шегувито, че със затворени очи ще я паркирам "френски/софийски гараж" без да ударя нищо. И той се изсмя. Каза ми да карам щом съм бил толкова духовит. После ме питаше теория, докато карах, понякога ми натискаше спирачка на знак стоп, защото по закон било така "спираш на знак стоп, най-малкооо метър и петдесет преди него!". Та... Правилника съм чел докато седя в тоалетната, защото нямаше какво да правя.

 

Листовки КАТ 2010 B категория.

 

Тези листовки ги реших преди малко без грешка. Да започнем от там, а? :) Пишете колко грешки имате и тогава ще видим кой знае повече, защото тук ми заприлича на "мерене на пи6ки"... Преди съм ги решавал пак, но бях с по две грешки на листовка. На изпита по теория имам една грешка, защото не знаех дали банкета е от платното за движение или от пътното платно (някакъв до мен ме караше да му кажа до колко тона е категория B)...

 

Поздрави

 

ПП: Колкото до толерантността... Няма такова нещо у всеки. Трябва себеуважение, после уважение и талант за това нещо :)

 

ПП2: Мразя лигльовци на пътя, които си мислят, че "черен джиб е с предимство". Не се плаша от мерцедеси, които са с тъмни стъкла, защото и те са хора, не са недосегаеми, нито са безсмъртни, нито пък са нещо повече от другите. Мразя лигльовци на мама и тате, които имат R8-ца и могат да си връткат ту лява, ту дясна лента, без мигач и да мислят, че са с предимство...

 

ПП3: Пропускам всеки, който заслужава (99% от тези на пътя, които не се показват, че са хванали дядА Поп за брадата!)

 

 

ПП4: Дуде, прав си... Не съм го догледал нещо. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.