Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Мирис на бензин...


freeway

Recommended Posts

Здравейте и направо на проблема-маслото мирише на бензин.Нивото на пръчката не се покачва даже доливам около 200мл. на 1000км.Свалих и проверих горивната помпа-работи нормално.Карбуратора-разглобен на съставни части,почистен,сменени платно на ускорителна помпа,обогатител,иглен клапан и тампона под карб. със плочка и гарнитури.Мисля за качеството на маслото,което сложих-10w40 марка ENEOS-като от магазина казват, че маслото е много добро и проблема не може да бъде от него.Дайте съвет,притеснявам се да не съсипя двигателчето,че ми е на малко км.-76хил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от магазина казват, че маслото е много добро и проблема не може да бъде от него.Дайте съвет,притеснявам се да не съсипя двигателчето,че ми е на малко км.-76хил.

 

Много ми е интересно какво очакваш да ти кажат хората от магазина ??

 

Като цяло и аз мисля, че нямаш проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Притеснява ме това масло.Първо-много по-тънко е от аналогични масла с такъв вискозитет и това го признава и продавача.Второ-на опаковката пише само,че е синтетично масло а не полусинтетично или пълна синтетика както е на другите масла.И трето, може би най-важно,от както го сложих започна леко да ми омаслява една от гайките за притягане на главата и то точно тази над горивната помпа,а по-късно и тази за закрепване капака на главата до гърловината за наливане на масло.Мисля си за по-високо налягане в мазилната уредба поради нисък вискозитет на маслото и какви неприятности могат да дойдат от това?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oт тънко масло се получава по - слабо налягане, а не по силно.

Ако толкова те притеснява вземи си от метро едно масло 15W40 ЕSSO за 25лв, филтър с възватен клапан за още 7-8 и смени. (трябва като духнеш в средния отвор да не минава въздух в едната посока)

 

Ако пък искаш хубаво масло за спортни автомобили, каквито са всички 4 цилидрови Шкодички след 1966год, това е твоята оферта viewtopic.php?f=43&t=15494 мисля, че цената е добра

Castrol GTX 15W-40

Опаковка: 5 литра Цена: 42 лева

Опаковка: 1 литър Цена: 11 лева

 

Попринцип съм чул, че от сегментите влиза бензин и затова то се сменя на определения интервал. Мартин ми обясняваше, че по - скъпото масло понася по - голям процент бензин в него преди започне да губи свойствата си. Обясни ми с какво е обвързано това му качество, но дали беше обвързано с вискозитета не си спомням.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не е нужно да правиш друго освен да смениш бензиновата помпа.Пропуска по малко бензин докато изведнъж почне да пропуска по много.Според модела на помпата може да смениш само мембраната,но си купи новият модел неразглобяеми с три болта.После продължавай да следиш нивото на маслото.Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма логика да е помпата и на това отгоре да долива масло, ако е от помпата нивото ще е над максимума, решаваш си проблема като смениш маслото с по гъсто и качествено 15-40 например. Каквото и масло да сложиш пак ще мирише на бензин стига да не играе нивела нагоре-надолу ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам,че помпата има два малки отвора на дъното.Ако пропуска макар и малко би трябвало първо там да се забележи или не е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, във връзка с темата, онзи ден целия ми гараж миришеше на бензин от количката ми, но няма никакви признаци, че нещо не е наред.../идеи от какво може да е? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно време имах 1 лаф, като се качи някой при мен и почва "Еееее тука мноо смърди на бензин бе !!!" и аз ми естествено, няма да смърди на нафта... smile035 smile035 smile035

 

По темата - смяната на бенз помпа с неразглобяема си е жив мазохизъм. сложи си 120 кова с палче за напомпване.

 

По - лесното е просто да я тестваш Откачи кабела от бобината да няма искра, някой после върти ма стартер, а твоят пръст седи на изхода на помпата. След като е напомпан бензина седиш половин мин като не позволяваш теч. След това го махаш и ако все още е имало налягане, няма проблем

 

@Ilianka Здравей, добре дошла в уеб пространството посветено на най - бързите и най - красиви коли!

 

Като за начало може да преместиш колата и да видиш има ли петно (теч) отдолу

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сещам,че помпата има два малки отвора на дъното.Ако пропуска макар и малко би трябвало първо там да се забележи или не е така?

 

Нищо не се забелязва,оттам протича масло,а не бензин.Четири пъти съм го гледал тоя филм,даже допреди 10 дена пак бях в джаза, та вече за старите помпи не ми се чува-на чистак нова такава ми изплю щуцера на изхода право към алтернатора......та затова сложи новия модел с дебела ! бакелитова плочка с гарнитурките -общо към 40 лв да излезе-и си карай колата,бензинът се изпарява от маслото сравнително бързо-за седмица долях 800 г масло и работата е окей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ENEOS e масло, с което се карат Маздите в Япония, така че по отношение на марката е топ-масло. По отношение на качеството му в момента в България също имам добри отзиви(едва ли е ментосано вече, маслото е от около година в БГ като марка). Незнам защо си взел чак синтетика за Шкодака, полусинтетиката от всяка марка ще му легне перфектно. Но и така - не би трябвало да е проблем, даже мотора трябва да се радва!

За мен или ти тече карбуратора(иглата не затваря) или трябва да сложиш хубави свещи и кабели(защото не изгаря добре), някаква центровка евентуално(реглаж на клапани и сие с цел да пали по-лесно сутрин).

Също така, сега зимата се върти доста на стартер сутрин и съответно се набива бензин в цилиндрите, така че донякъде е нормално.

В никакъв случай не слагай 15/40 масло и т.н. , просто прегледай добре другите неща по запалването(изгарянето).

 

Много е важно да кажеш също дали пали лесно сутрин по 10-балната система, като 1 = от четвърт оборот. ;)

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин пали от половин оборот даже и при -15градуса.Свеще,кабели,дистрибуторна капачка,палец,комутатор са на около 10000км.,иглата на поплавака споменах,че е сменена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Развитието стигна до там,че ми протече масло от уплътнението на картера.Чакам да се стопли малко и да го сменя заедно с нов картер,че този е леко подбит,като през това време следя нивото на маслото-ако не спадне отивам на нова помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не е от уплътнението на картера,а от семерингите на кол.вал-като се разреди маслото,протича! Изчакай да се сгъсти та тогава виж дали още тече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах по-внимателно и може би си прав да ти кажа.Ще падне голямо разглобяване само малко да се стопли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.