Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бензинови помпи


txl

Recommended Posts

JIKOV MF 3407:

- монтира се на: 100/100 от 10/1976, 105/120/130 до 07/1986;

- 2 отвора за закрепване към блока;

- лостче за ръчно напомпване;

- хоризонтален входящ щуцер: 6мм;

- вертикален изходящ щуцер: 6мм;

- дебит: 30литра/час [1] при 2000 задвижвания/минута = 2000 об/мин на разпределителния вал = 4000 об/мин на коляновия вал;

- дебит: 35литра/час [2] при 2000 задвижвания/минута = 2000 об/мин на разпределителния вал = 4000 об/мин на коляновия вал;

- ексцентрицитет на задвижващата гърбица: 4мм;

- взаимозаменяема с JIKOV OD 3456 в компект с гарнитурите и изолиращата плочка.

 

 

JIKOV OD 3456:

- монтира се на 105/120/130/135/136 от 08/1986;

- 3 отвора за закрепване към блока;

- лостче за ръчно напомпване;

- хоризонтален входящ щуцер: 6мм;

- хоризонтален изходящ щуцер: 6мм;

- дебит: 30литра/час [1] при 2000 задвижвания/минута = 2000 об/мин на разпределителния вал = 4000 об/мин на коляновия вал;

- дебит: 35литра/час [2] при 2000 задвижвания/минута = 2000 об/мин на разпределителния вал = 4000 об/мин на коляновия вал;

- ексцентрицитет на задвижващата гърбица: 4мм.

 

Тези помпи не трябва да се заменят с по-долните (и обратно), заради различното налягане и дебит, както и ексцентрицитет на задвижващата гърбица.

 

JIKOV OD 3457:

- монтира се на Фаворит до 06/1991 [3] - карбураторните двигатели 135, 136, 136х [4], Фелиция - карбураторния двигател 135 [4];

- 3 отвора за закрепване към блока;

- лостче за ръчно напомпване;

- хоризонтален входящ щуцер: 8мм;

- хоризонтален изходящ щуцер: 6мм;

- дебит: 60литра/час при 2000 задвижвания/минута = 2000 об/мин на разпределителния вал = 4000 об/мин на коляновия вал;

- ексцентрицитет на задвижващата гърбица: 2мм.

 

 

JIKOV SH 3460

- монтира се на Фаворит от 07/1991 [3] - карбураторните двигатели 135, 136, 136х [4], Фелиция - карбураторния двигател 135 [4];

- 3 отвора за закрепване към блока;

- без лостче за ръчно напомпване.

- хоризонтален входящ щуцер: 8мм;

- хоризонтален изходящ щуцер: 6мм;

- дебит: 60литра/час при 2000 задвижвания/минута = 2000 об/мин на разпределителния вал = 4000 об/мин на коляновия вал;

- ексцентрицитет на задвижващата гърбица: 2мм.

 

 

[1] Cedrich, M., Aby jezdily i v roce 2000 Skoda 105, 120, 130, 135/136, Garde, Rapid, Praha, 1994.

[2] Andrt, J., Udrzba a opravy automobilu Skoda 105 120 125 130 135 156 Garde Rapid, Praha, 1996.

[3] Cedrich, M., Skoda Favorit, Forman, Pick-up, 1995

[4] Koucky, P., Technicke a serizovaci hodnosty automobilu Skoda 100, 110, 105-130, Favorit, Felicia, Felicia Combi, Octavia, Octavia Combi, 1999

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.