Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 130LR- реплика от Смолян


fisherman772

Recommended Posts

Аз по - скоро се чудех, дали си решил да режеш чисто нов калник... Та сега като знам, че си решил точно това, да питам - какво те спира да използваш стария калник? Частта му към прага използва ли се?

Да, часта към прага се ползва само това се изрязва от него.post-4326-138453322244_thumb.jpg

Причината да не използвам стари калник е, че той е в трагично състояние много е раждав по ръбовете направи се чупи, а и като съм тръгнал да я правя поне да сменя всичко ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 174
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • fisherman772

    90

  • Krankenstein

    24

  • fulcrum

    20

  • SKODA 105 RS

    9

Най-много писали в темата

Според мен ще трябва да изрежеш повече от калника - да остане толкова, колкото да хванеш раздувката:

 

024411619-big.jpg?r=0

 

Другото практически не ти е нужно, а и когато сложиш още по - широки джанти с фланци и снижиш окачването, гумата и метлният калник може да се срещнат при някоя неравност. Освен това, така ще свалиш още някое кило от колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Според мен ще трябва да изрежеш повече от калника - да остане толкова, колкото да хванеш раздувката:

 

024411619-big.jpg?r=0

 

Другото практически не ти е нужно, а и когато сложиш още по - широки джанти с фланци и снижиш окачването, гумата и метлният калник може да се срещнат при някоя неравност. Освен това, така ще свалиш още някое кило от колата.

 

fisherman772, наистина ли няма да изрежеш калниците така? Имаш ли нещо на ум, та ги оставяш.

Виж как ги правят:

dsc03982.jpg

http://www.pmautosport.cz/index.php?option=com_zoom&Itemid=28&catid=19&PageNo=1

 

003.jpg

http://www.pmautosport.cz/index.php?option=com_zoom&Itemid=28&catid=49

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пакета вече е изцяло монтиран на колата smile152 за броните използвахме гредите от старите брони и ето как изглежда колата :)post-4326-138453326184_thumb.jpgpost-4326-138453326215_thumb.jpgpost-4326-138453326218_thumb.jpgpost-4326-138453326221_thumb.jpgpost-4326-138453326224_thumb.jpgpost-4326-138453326227_thumb.jpg

Номера ще се наложи да е по този начин smile049 но пек ми хареса :Dpost-4326-13845332623_thumb.jpgpost-4326-138453326233_thumb.jpgpost-4326-138453326236_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но ако си сложиш две чистачки но не от "бананите" ще е по завършено, оригинално и по практично smile159

На мен с една си ми харесва повече, по спортно е, а и чисти много по бързо от две чистачки smile049

http://vbox7.com/play:e934cd9925 ето и едно клипче да се види колата в движение но за жалост с лошо качество набързо с телефона :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Действам яко :D джантите за сега ще почакат, че нещо финансите недостигат но съм навит на нещо такова предни 8,5 задни 10 jpost-4326-138453334595_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих с бояджията и се разбрахме за след две седмици живот и здрав да влезе за боя. Още не е решено дали ще е металик или база лак но до тогава има време smile021post-4326-138453334672_thumb.jpgpost-4326-13845333469_thumb.jpgpost-4326-138453334694_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде почваите да коментирате...

Уважение към целия ти труд и проекта като цяло!!!

Но капака е меко казано не красив. Всъщност лично за мен конкретно този тип тунинг ("вежда" на предния капак) никога, на никаква кола не ми е харесвал.

За скриването на дръжките на задните врати - според мен е добре да скриеш и предните, защото така имаш половин идея... Скриване на дръжки, ама само на някои...

Проектът обаче си е супер, въпреки веждата и (не) скритите дръжки!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен капака принципно ме кефи като идея, а и никога не е фатален- капака се демонтира и се слага друг без вежда. Въпрос на вкусове.

Само ме притеснява охлаждането на радиатора, ако ще се слага по-голям и напомпан двигател ;)

На моята винаги съм искал да изкарам струята през радиатора назад..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос на вкус казало кучето и си облизало...... smile049

Идеята е за сега да е с този капак и така да мине през КАТ, а после ще правя от смола копие на оригиналния ЛР с голямата дупка и тъй като си ме кефи много и по двата начина ще си ги сменям както каза Митко.

ПОЗДРАВИ!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Напредва, намерих и четири много добри врати от една морга без ръжда и кривини, а вече е и при бояджията ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.