Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 130LR- реплика от Смолян


fisherman772

Recommended Posts

  • Отговори 174
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • fisherman772

    90

  • Krankenstein

    24

  • fulcrum

    20

  • SKODA 105 RS

    9

Най-много писали в темата

А защо избра 13", а не 14" ?!

Според традицията и гумите , Пепи.Имам 185 /60 /13 за отпред , сега ще търся и 205/60 /13 за отзад. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
  • 2 месеци по-късно...

Тиквата  и технологиите :http://fulcrum334.snimka.bg/automobiles/tuning-skoda.818851 :)

Остава само да нанижа спортните пружини , в други ден е готова за монтаж..

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 3 месеци по-късно...

Първия етап от проекта е почти завършен, ето развоя му до момента: :)

http://www.classiccar-bg.com/index.php/topic,5381.msg79157.html#new

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 година по-късно...

Напоследък започна по-съществено развитие по проекта, ето някоко синимки и клипче:

Picture045ef04f.jpg

 

Picture0461cebc.jpgPicture041616e4.jpg

Като понапреднем ще кача и повечко...

Редактирано от Krankenstein
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Яката работа! Евала и на двама ви с Кирето за постигнатите резултати!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси, напоследък включихме и трети човек от София - бивш състезател и настоящ притежател /и създател/ на няколко рали-реплики. И най-важното - не си купуваме модерни RS-ки за да ни останат време, мерак и най-вече средства за класиката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най-важното - не си купуваме модерни RS-ки за да ни останат време, мерак и най-вече средства за класиката ;)

Трябва да има  ежедневки, а и вариант за бърза доставка на части! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено, но по-специалните ежедневки /в случая РС-ки/ също поглъщат доста внимание и средства за сметка на "старата ръждива любов" :) ... но да се върна на темата - стигнахме до завършека и на този етап от проекта:
Picture076c0723.jpg
Picture079b340a.jpg
Picture083a3576.jpg
Picture085b1fd8.jpg
Picture08763de4.jpg

Колава вече работи добре на бензин и на газ, остава само фината настройка на карбовете при специалист. С ролкейджа обаче ударихме греда - на размери пасва, но ъглите към предните колонки се оказаха доста по-различни от шкодовите /оригинално клетката е от Ескорт Косуърт, карана е и на Астра ГСИ/. Преработката би била доста трудна, понеже тръбите са алуминиева сплав. Остава варианта да се изработи предната част наново от стоманени тръби, обаче това изисква предварително изхвърляне на всичко от салона до голо... 

Редактирано от Krankenstein
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтърната кутия е станала един път! А за клетката, отдавна има специалисти, които могат да заваряват алумин. Зависи обаче в каква степен се разминават ъглите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е проблемът - трябва да се напаснат точните ъгли преди да се заварява, а това според майстора, който е правил и други клетки, се прави само вътре в салона, който трябва да е съвсем оголен, за да няма щети по тапицериите и стъклата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 месеци по-късно...

Малко тренировка преди събора на Калояново... ще трябват още настройки :)

Picture4933cc25.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митака миналата година на събора раздаваше добра газ на пистата. Така че е пропуснал сега, но пък ще навакса след по-малко от три месеца. За разлика от други хора...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти точно в неделя на интересното не дойде...

Както казах все още липсват настройки, трудно се намира добър майстор за тези карбуратори... в събота бях при един пловдивски корифей, ама от най-старата школа, дето работи основно "на ухо". Надявах се, че ще са достатъчни само довършителни фини настройки на сместа, но старецът не успя да се справи без пълно разглабяне на карбовете, а за тази цел трябваше поне половин ден, с колкото не разполагахме. Така, че моторът продължава да се дави и глъхне на празен ход, а на пистата във високите да "тъпче", затова на тренировките дадохме по-слаби времена дори от тези на миналогодишния Шкода събор. Имам предвид 1-2 майстори в Сф, които могат да ми свършат работата - много са заети, ама се надявам все пак да успеем преди събора...

 

 

Митака миналата година на събора раздаваше добра газ на пистата. Така че е пропуснал сега, но пък ще навакса след по-малко от три месеца. За разлика от други хора...

Юли, не следя интригата затова да попитам кои други имаш предвид? Жалко ще е тази година конкуренцията при задномоторните да е още по-слаба от миналата...

Редактирано от Krankenstein
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мите, няма интрига бре. И ще има задномоторки на събора, споко. Подготвяй се, кефа на пистата, знаеш, е голям ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се... пък дано и адаша Ников пак дойде. Нямаше го през уикенда на ретро рейсинга - доколкото чух е със здравословни проблеми, но има време да ги преодолее до събора. Тази година ще се стремим да се доближим до неговите времена, макар шкодата му да е подготвена екстремно само за писта.

 

п.с. Тошко, сърцето ми не трае да ида на писта и само да зяпам без да карам... веднъж съм ходил на Серес само като механик, за да видя как е там и направо ми се ревеше, че не мога да изляза на пистата. Имаше вариант в неделя да карам с Пежото, ама твърде много разкарване и разходи щяха да ми се съберат - сега съм се концентрирал върху този проект и като стигна до успешен край вероятно дори ще се разделя с "французойката"...

Редактирано от Krankenstein
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Карбураторите вече са синхронизирани благодарение на този уред, приличащ на събрани 4 в 1 живачни термометъра smiley.gif

Picture0029e9d8.jpg

 

...така че вече сме готови за пистата. Ето и няколко снимки от ретро парадите в Сливен и в Дряново, който е организиран от нашия колега Стефан /SLY/ и въщност е първи за този град.

DSC0756787c0d.jpg

20160416_1639202cda1.jpg

Picture103f6d26.jpg
Picture00601ff7.jpg
Picture025_1f268.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще правим нови клипове. Този път и аз съм се подготвил с по-професионална техника!   :plate_skoda:  :running:  :banger_2:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този път схемата е аз да правя клипа, докато ме возиш с Белослава ;) Апропо, ето един клип от майсторското управление в Сливен, но за съжаление още с нерегулирани карбове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.