Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Шкода 130LR- реплика от Смолян


fisherman772

Recommended Posts

  • 3 седмици по-късно...
  • Отговори 174
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • fisherman772

    90

  • Krankenstein

    24

  • fulcrum

    20

  • SKODA 105 RS

    9

Най-много писали в темата

Днес занесох предните фланци да им направят шпилки и докато станат готови и сложих 6-см-те отпред и ето резултата smile035

IMG0556A_zpsd7caf3df.jpg

IMG0559A_zps1583972a.jpg

IMG0560A_zps8fd1710c.jpg

IMG0562A_zps70ed1521.jpg

IMG0569A_zps23d86dd4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Днес сложих новите главини и фланци смених и лагерите сега всичко по предницата е ок. Смених маслото в кутията и посъбрах интериора.

SAM_2202_zps79ba7f95.jpg

SAM_2212_zpsfb495c77.jpg

SAM_2215_zps03404f9b.jpg

SAM_2220_zps73fcb506.jpg

SAM_2216_zps12427103.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
Що не тури уредите на мястото на радиото поне,или са заради навигатора там?

 

Що на мястото на радиото ще си има радио ама ако наистина държиш да са там немаш ядове ще ги преместя, все пак по- важно е не на мен дали ми харесва, а на вас така, че друг път преди да променя нещо по колата ще се допитвам и след евентуално одобрение ще предприемам действия. Моля да бъда извинен за небрежното си поведение :oops:

 

Тези дни мисля да слагам гуми 195 отпред, че тея 205-ци са малко широчки за предните джанти аз и НАВИГАТОРА мислим, че ще е добре но Sevi79 ти на какво мнение си ще ми позволиш ли да го направя а?????????? smile175 smile175 smile175

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не им се впрягай на тия с предните мотори и предно предаване, те нищо не разбират от нашите коли smile004 Мен леко ме подразни само, че са ладови уредчетата /примерно едни ВДО-та 52 мм биха паснали по-добре на идеята/, но явно такива си намерил...

 

Бе аз по принцип не им се впрягам много ама яко запалих фитила ма както и да е знам, че неможе на всички да им харесва не се и стремя към такова нещо но се издразних от заповедната форма що не го напрай така, що не го напрай иначе ма няма значение....

 

Иначе за уредите мисля, че бях споменал още като почнах да правя стоиката, че ползвам ладовите защото са за 52мм и ми вършат работа за напасването, а сега след като стоиката е готова ще вземам VDO от този тип но за сега предпочитам да вложа пари в оправянето на документите на колата, а уредите остават за малко понатам намислил съм и още работи и седалки и колани и още други но всичко с времето си.post-4326-138453460314_thumb.jpg

 

А ето и как реших закопчаването на задния капак. Започнах и полиране на цялата кола да си стане хептем лачена, а и имаше 3-4 незначителни стечки на лака който вече са история :)

 

IMG0591A_zpsfc1d6424.jpg

 

IMG0596A_zpsbfa67245.jpg

 

IMG0595A_zps06b989de.jpg

 

IMG0599A_zps067e9675.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чудесно изглежда колата.

А от вътре интериора (вкл. уредите) са много приятно направени. Изглеждат си почти заводски.

Цялата концепция за тоя автомобил много ми харесва.

Поздравления.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, наистина не се впрягай, важното е на теб да ти харесва. Мен лично цялата концепция страшно ми допада, следя проекта от началото, а и си личи, че си мераклия - продължавай в същия дух. Ще имаме ли удоволствието да я видим тая красавица на събора тая година?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Малко да раздвижа темата с няколко снимки набързо, а за другата седмица обещавам да има и по-качествени, че ще има и малко промени по колата ;)

09062013422_zpsfc7890e8.jpg

09062013418_zpsd80240cf.jpg

09062013417_zps73a519ed.jpg

09062013416_zps502d90d7.jpg

09062013414_zpsc6e2f828.jpg

09062013412_zpsdbdb7867.jpg

090620134172_zps5d361d41.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
  • 4 месеци по-късно...

Колата е продадена на колегата Киро- fulcrum  !

 

Ако прецени, (въпреки че до сега не виждам желание в него) нека пише да отключа и да продължи темата за тази "едиснтвена по рода си в БГ" кола!

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Първо да благодаря на Тони - fisherman772 за положения труд и усилия за осигурената база на проекта. :) 

 

В общи линии развитието на епизод втори до този момент е  това:

 

  http://www.classiccar-bg.com/index.php?topic=5381.0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От този детайл , който спретнах днес , започва моторния тунинг.Това е конзолата - радиатор за крепеж и охлаждне на комутатора на

запалването.Определено денят ми не бе празен. :)

g844.JPG
 

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Делкото на проекта :

 

17ay.JPG
 

Това е несбъднатата мечта за различна високоенергийна  запалителна с - ма на Миро( Хашек). На една наша среща по време на класик варненско

рали той ми го връчи с негласната заръка да завърша тази точка от моторния тунинг на задномоторна Шкода/Шкоди.

 

Беше го изкопал от някакъв чешки сайт и осигурил.Делкото се монтира на Талбот Самба/Солара/Хоризонт.

 

Това е каталожния му Bosch номер:

 

9xd3.jpg
 

Способа за ашладация/адаптация е чрез разстъргване корпуса на струг. Необходимо е какво да е делко от задномоторка от 1000 МБ до Фелиция

, за да се следят базовите размери.Необходимо е привода да се удължи с 1 см.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:)

wmub.jpg

 Това е , преди да довърша сглобяването

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това по-голям аванс във високите обороти ли ще ти даде ?

Разбира се , докторе.При такава спортна интервенция винаги се подбира делко с крива с по голяма граница на високи обороти , демек и двигателя

от който се взема тунинг делкото да е малко по високооборотен. Но това е игра и експерименти , за да се свърже с теорията. :)

 

Ето и другия способ за тунинг делко ,,от две едно''  , тук се използува ,,кожата'' от това:

Делкото е от VW Transporter 3

 

4qi6.jpg

 

Митко Кранка достави още едно Талботово делко , прехвърлих му ваккуумния( пружините с тежестите) и центробежния реглер.на транспортеровото

То е с максимално близка конструкция до каквото и да е от задномоторка.

Корпуса на транспортеровото се остъргва на струг 6 мм откъм горната част на шията , да се получи размера за ,,потъването'' и зацепването  за привода.

 

Ето и серийния номер на транспортеровото делко:

 

owal.jpg

 

Необходимо е на привода да се разпробият още 2 отвора на 90 градуса , за да не се налага коригиране на реда на работа на бошовото спрямо шкода делкото , там отвора на оста му за щифта е на 90 градуса . Демек  да станат абсолютно еднакви на позицониране.

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високо волтова бобина намери ли си , щото много добре се отразява на тоз мотор .

Ай свърши със запалването та да почваш карантията .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Високо волтова бобина намери ли си , щото много добре се отразява на тоз мотор .

Ай свърши със запалването та да почваш карантията .

Бобина и комутатор от Голф 2 - транзисторна запалителна система TZ 1.Много добра енергия на искрата , здрава , проста , надеждна.

И много евтина , най вече втора ръка. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обективната критика на Настас е другата причина и аз да бъда различен.При някои RS и LR бегачки за подобряване на характеристиките на

запалването им са използувани Bosch делка. Ето критиката:

 

http://skodaclub-bg.org/forum/index.php?/topic/30515-100ss-13-%D0%B6%D1%83%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%B0%D1%87%D0%B0/page-7

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

...Необходимо е на привода да се разпробият още 2 отвора на 90 градуса , за да не се налага коригиране на реда на работа на бошовото спрямо шкода делкото , там отвора на оста му за щифта е на 90 градуса . Демек  да станат абсолютно еднакви на позицониране.

 

Не съм догледал ситуацията , притесненията са неоснователни.Всичко съвпада поразитено ,  привода няма да се разпробива. :)

Ето за него идеше реч.

 

wba4.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така очаквани и мечтани: :)

 

LR таблото/кокпита:

 

pyu5.jpg
 

,,Спортния'' 280/265 градуса разпределителен  вал с  пружините към него , ново 190 мм феродо съединител , нови тампони за предните носачи

и нещо което е отрязано от оригиналната конструкция ,  но ще бъде дискретно прибавено/върнато.

 

Без него не си представям проекта

 

hypb.jpg
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки на красоти от Родопите , около Смолянските езера. :)

Отново мих  със препарат охладителната система , все по - бистро става , преди бе кафе, сега е кола :D

 

xze.JPG
 

8jgd.jpg
 

a3nf.jpg

 

y3ij.JPG

 

njtp.jpg

ezvr.jpg





 

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поуморих се , но съм много удовлеторен. :)

Ето репортаж от Класик форума как се развиват до момента нещата:

http://www.classiccar-bg.com/index.php?topic=5381.msg65311#new

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Посъбирах елементи по новата бензинова горивна система:

 

Изработих плочката за ,, затапване'' на привода на механичната бензинова помпа:

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/471x353q90/208/a2ik.jpg

 

С такава еднобарова помпа ще бъде проекта:

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/471x353q90/855/tzo0.jpg

 

Без тази дждажа не може;

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/471x353q90/34/dw6q.jpg

 

Новия алтернатор - Alfa Romeo by Bosch power - 65A:

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/471x353q90/607/xr7u.jpg

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/471x353q90/713/q88a.jpg

 

Изпитах още една безконтактна ЗС с магнитоелектрически сензор , много мазен и разтеглив аванс , ама вакуум реглера приключи , веднага се

усети изчезването на аванса на високите обороти:

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/650x488q90/819/4qop.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Teжката част от проекта поне  според мен. Донорите са шкодови - от Фаворит и Фелиция , между тях попаднаха и две от рядко срещаните 5 J

 Отпред ширината ще е 6 J , отзад 6,5 .Може да се варира по ринга, ще се уточни допълнително

 

Технологията е класика - от две една , от осем - четири. Няма мръсната дума фланци. :)

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/649x487q90/14/nw3z.jpg

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/649x487q90/31/xmer.jpg

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/649x487q90/40/jr1l.jpg

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/649x487q90/690/b2cd.jpg

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/649x487q90/132/29ig.jpg

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/649x487q90/41/lwm9.jpg

 

https://imagizer.imageshack.us/v2/649x487q90/837/vrm6.jpg

Редактирано от fulcrum
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.