Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем с лампата на маслото.


trendafilov3

Recommended Posts

Здравейте колеги. имам следния проблем.

Става въпрос за октавия 1.9.тди.

Светва ми лампата за маслото а масло има. Като изгася се оправя и като подам газ пак светва.

От какво може да е?

Моля ви помагайте благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем . Оказа се ,че проблема е в масления филтър и визкозитета на маслото.

Замерих налягането на маслото - имаше 2,5 атм. , проверих нивото - всичко беше ОК. Колата обаче тракаше и светеше лампата на маслото. Оказа се , че филтъра е съвсем прост само корпус и хартиен елемент , а новия има три клапи и дори сух /преди монтаж/ е по-тежък от стария /син мисля SCT или нещо такова/ сложен от сервиз ЛЮСИ Пловдив. Маслото също приличаше на М10 Д въпреки твърденията на сервиза , че е 10w40 /на 2000км. от смяната прилича на соев сос на цвят , а е гъсто като боза/.

След смяната на филтъра колата утихна - спря тракането и лампата на маслото угасна.

Дано да съм бил полезен smile159

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,да използвам темата на колегата.Преди време бях пуснал тема за лампата на маслото.Та ставаше въпрос,че при мен тази лампа угасва заедно със другите при подаване на контакт,а не след като запаля.Много от колегите тогава за пръв път обърнаха внимание,че и при тях е така,и съответно моите съмнения за изправноста на тази система за предупреждение се разсеяха.Обаче преди два дни се опитах да надкрача един камък,който не беше особено голям,но се оказа достатъчен за да пробие картера.И така,погледнах след удъра,че отдолу шурна маслото и понеже бях наблизо до сервиза на един колега,веднага запалих и я закарах до там.Разтоянието е около 300-400м. и може би съм го изминал за не повече от 1-2минути.Не знам със какъв дебит е текло маслото,но докъто стигна до там и преди да загася двигателя не светна никаква лампа,нито се чу звук от зумера.Та въпроса ми е къде се намира датчика за налягане на маслото и може ли да се провери дали е изправен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,да използвам темата на колегата.Преди време бях пуснал тема за лампата на маслото.Та ставаше въпрос,че при мен тази лампа угасва заедно със другите при подаване на контакт,а не след като запаля.Много от колегите тогава за пръв път обърнаха внимание,че и при тях е така,и съответно моите съмнения за изправноста на тази система за предупреждение се разсеяха.Обаче преди два дни се опитах да надкрача един камък,който не беше особено голям,но се оказа достатъчен за да пробие картера.И така,погледнах след удъра,че отдолу шурна маслото и понеже бях наблизо до сервиза на един колега,веднага запалих и я закарах до там.Разтоянието е около 300-400м. и може би съм го изминал за не повече от 1-2минути.Не знам със какъв дебит е текло маслото,но докъто стигна до там и преди да загася двигателя не светна никаква лампа,нито се чу звук от зумера.Та въпроса ми е къде се намира датчика за налягане на маслото и може ли да се провери дали е изправен?

На главата,може да се провери,а може за да си по сигурен да го замериш с външен уред

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,ще го потърся.А как да го проверя.Не зная каква му е буксата,но предполагам че,ако окася кабелите,би трябвало да светне лампата.Не се сетих преди да налея маслото да дам контакт за да видя дали ще остане да свети тази лампа.Дано не съм прецакал двигателя докъто я придвижвах със спукания картер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега,ще го потърся.А как да го проверя.Не зная каква му е буксата,но предполагам че,ако окася кабелите,би трябвало да светне лампата.Не се сетих преди да налея маслото да дам контакт за да видя дали ще остане да свети тази лампа.Дано не съм прецакал двигателя докъто я придвижвах със спукания картер.
Може да го провериш с пробна лампа,но ако се съмняваш купи нов,не е толкова скъп,трябва да е от дясната страна на главта откъм скоростите
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то малко не е ясно каква е точно колата,може и на конзолата на масл.филтър да е датчика

а ламБата светва около 30-40 секунди след като колата остане без масло

преди да прецакаш мотора,първо ще прецакаш турбото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Октавия1 1.9ТДИ AGR,и може ли за толкова кратко време да се повреди нещо.Между другото колата вече е направена и двигателя си работи съвсем нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.