Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Хенди измама! Една сага в 2 части или никога повече Handy!


vasstop

Recommended Posts

Една случка на наш колега от форума, който някои от вас сигурно също познават лично:

 

Сядам да ви опиша една адски странна и безочлива случка. Дано някой все пак да има полза от това ми описание и НИКОГА да не прибягва до магазини „ХЕНДИ”. НИКОГА, по НИКАКЪВ слуачй! Сметките не си плащайте там-рискувате много!

Какво всъщност се случва през изтеклите 3 дни.

На 15.02 жена ми се прибира по витошка, чуваме се и аз й казвам че имам сметка за плащане в мтел-да мине отнякъде да плати.

За зла участ тя се намира много близо до ХЕНДИ на витоша 2. Влиза. Плаща. Фъфлещия насеща и задник, под заглавие М.Христов й съобщава, че моят втори номер (който, бай дъ уей, е в тъща ми и понастоящем е в германия-демек проверката е трудна в момента) е изтеглен от томбола и печели карта с промо условия. :roll: Жена ми разгледала промо плана и й харесал за заместване на съществуващия номер на баща й-него ще го спреме и ще му дадеме тоя. Фъфлещия също така изфъфля че след 6 месеца тя ще има право да се откаже от всичко, ако не й хареса нещо. Всичко ОК, ама патката не гледа къде се подписва и подписва двугодишен договор...!?! Веднага след като е подписала, фъфльо я уведомява че таксата ще е такава само за 6 месеца-после става х2 scare ... малко късно... дотука всичко си е наша (нейна ) вина. :banghead:

Ениуей, прежалихме го, станало-станало.

Фъфльо също й подарява апарат (чуден... mhihi ). Заредихме картата в апарата и всичко тръгна. Видяхме номера, обсъдихме всичко, имаше конско имаше от всичко по малко. Мина.

На утре-ден обаче хоп, изненадкааааа... на екрана на „чудния” подарък пише „ограничена мрежа” и нищо не става. Даже *88 не става... :shock

Учудващо...

Вечерта се прибирам аз и взимам нещата „присърце”. *88. Добър вечер. Така и така. Що тъй ве миме?

Мацата вика-дайте номера на договора?

Аз почвам да разлиствам... разлиствам...разлиствам... няма!?! :shock

Пише там на едно единствено място „ данни на потребителя към договор №...” и това е. :banghead:

Брех макя му и трън?

Кажете на кой на името се води? Ми на мойта патка. Ми не... :036:

Е как така "не" ве моме...?

Да не е на мое име?

Ми...не... :shock

Я дайте номера на СИМ. Те го...

Ми...на съвсем друг човек се води. Кой-ааа не можеме да кажеме (логично-щом не си ти).

Милион шок топки...!!! :shock

Справки насам-натам на *88, 30 мин. висене на телефона.

Господине, прдлагам ви да идете утре до магазина и там да оправите.

Аз, бесен: предлагам ви да се свържете с фъфльо и да му обясните всичко, за да си избере адекватен модел на поведение за утре, защото няма да е много весело! :dummy:

Лека нощ.

Епизод 2-нова надежда:

Вече е утре (днес 17.02). Грабваме се с жената и в ХЕНДИ. Събрали се тримка там и кибичат-една мома, управителя (келеш) и фъфльо. Викам е точно ти ми трябваш! Фъфльо почна да гледа в тавана и да заеква...

След известно количество разправии в които управителя (за кратко по натам ще се зове келешът) ми обясни, че договора няма номер, защото, видите ли всички нови договори нямали номера...!?! и ми показва даже някакъв екран на компютъра да съм видел... :shock :banghead: :screwy

Бре! Погледнах се в огледалото-не приличам чак на толкова тъп, не ми пише гадости по фанелката-тоя защо реши че може да се заебава толкова евтинко...?

Малко телефони, насам натам и келеша почва да ме убеждава: Виж сега, дай да напишеме една жалба до мтел и аз ще пиша че жена ти не е разбрала че ще има нов номер и затова и ще стане да се развали договора. Или другия вариант е да напишеме че не е догледала че таксите се удвояват и така... само 2 варианта са и трябва да избереш какво да бъде...

Викам как ти се струва да напишеш че сме били измамени, м?

Аз това няма да го напиша!

Викам ОК-аз ще го напиша!

Посъветвах се с кол-центъра на мтел и те ми казаха да подам жалба в магазина и оттам ще се придвижи. Може да подам жалбата и в център на мтел. Докато говорехме, аз се допитах до мацата за 2та варианта на келеша, забравих как беше втория и го попитах (всички разговори се провеждат пред него-лично) и о, чудо-някак и той беше забравил вече втория си вариант... все пак бяха минали цели 3 минути и половина откакто го измисли... mhihi

Седнахме и написахме жалбата. Келеша ми издаде касов бон, с който да ми се възстановят парите след като се разреши казуса, върнах му апарата и картата и си тръгнах. След 5 мин. следва обаждане от келешко на жена ми да се върнела да вземе все пак апарата и картата, докато не дойде ред да се върнат. Тя отива (аз вече не исках да ги виждам никога през живота си) и ми донася апарата с...чисто различна карта!

Е полудях!

Пратих я обратно да й дадат оригиналната карта, която е вписана във всичките (невалидни за мене) бумаги, които имам. След 2 мин. тя ми звъни и ми казва-ми няма я... не могат да я намерят, казват че си е у нас...

Ауууууу...§%№*€%№*$@§%@%§№%@№ death

Отивам в магазина и вече се разкрещях! Фъфльо се смота зад някакви щандове, келеша с половин уста ми обясняваше да съм държал приличен тон, докато аз му крещях че нервичките ми са на свършване и ще остане доволен ако не ми намери картата!

Не я намериха-набутват ми другата. Аз им я хвърлих да си я завират къде слънце не огрява и си излезох.

От там-право в най близкия център на мтел.

Почнах да обяснявам на една маца-тя позеленя и извика управители и който се сети. Всеки се улови за кой колкото глави имаше!

След кратка проверка се оказа че малоумната шайка негодници в ХЕНДИ, в жалък опит да си избършат лайняните задници са...регистрирали още една карта на жена ми на името!

Оная, дето им я хвърлих... като тоя СИМ не е вписан в нищо, което носи името или подписа на жена ми!

Не се връщах повече, защото това означаваше да ги взривя вече, пуснахме си жалбите в мтел, пуснахме и едно допълнение със събитията от последнитв 15 мин. , блокирахме номера, който е издаден на името на жена ми, без документи (картата си остана в тях-може да имат рода на марс и аз да плащам после) и сега се чака резултат от мтел.

А, и най добрата част:

Жалбата, която подадохме в ХЕНДИ беше вписана с входящ номер в една книга, която после в мтел вече се разбра че е книгата за...сервизни рекламации на телефоните... :deal

Тия са повече от малоумни олигофрени!

От мтел ни казаха че това не е най лошото, което са видели от тях. Звънят на стари хора и им казват да дойдат да си приберат „подаръка”, защото ако не го направят следват глоби! И старците се връзват... :012: :dummy: death

Та така-който е има търпението да прочете до тук всичко-имайте едно на ум.

Който е прехвърлил фермана направо накрая:

НИКОГА ЗА НИЩО НА СВЕТА НЕ СТЪПВАЙТЕ В ХЕНДИ!!! Има реална опасност да ви измамят!!!

Ето и линк към оригиналната тема:

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=60&t=250040

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много кофти е, но в текста има уникалните изразчета. Мтел ци са ми ясни още откакто ми смениха номера без да ме уведомяват. Триковете на продавачите са ми ясни също - познавам една

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много, долни боклуци, всичките трябва да ги запалят! Мръсни мобилни оператори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, като човек работил в Хенди мога да кажа две неща:

Първо като работник там или лъжеш или умираш от глад (аз умирах от глад и затова се махнах), такава им е системата.

Второ: Днес разговарях с приятел който работи в Хенди и той ми каза, че са получили специална заповед днес, да не лъжат хората и че който от персонала измами човек ще си лови пътеката. Явно всеобщия бунт постигна нещо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.