Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем със оборотите 1.9д


gogalov

Recommended Posts

Здравейте колеги , от скоро моята колица започна да ми прави проблем.Колата е 1.9д фелиция между 1500 и 1700 оборота ми прекъсва два пъти слагам добавка за прочистване на системата и ефекта е почти нулев от каде идва проблема нема да пуши пали си нормално без проблеми мотора е много тих

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей много маскирани агенти на правописната полиция са навъдиха бре ... скоро ще остана без работа .

Колега , аз не съм фен на дизелите , но първо се почва от филтрите - горивен и въздушен и после всичко останало ... и бензиностанцията може да смениш .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей много маскирани агенти на правописната полиция са навъдиха бре ... скоро ще остана без работа .

Колега , аз не съм фен на дизелите , но първо се почва от филтрите - горивен и въздушен и после всичко останало ... и бензиностанцията може да смениш .

колега това сас фитрите първо тях съм сменил а за бензиностанцията имам още една кола дизел и нея зареждам от там и нема проблеми сас нея пежо HDI които те са по капризни на гориво

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах нямам афинитет към дизела и не съм на ясно с него , но темата изглеждаше някак празна без никакво мнение по проблема ти smile049

Има и нещо друго , което съм чел в Аутодата и съм чувал от дизелджий , че тез мотори работят най - добре , когато ъгъла на предварение на помпата е 0 градуса т.е. ако си сменял ангренаж и е мръднал някой зъб много вероятно да се е разцентровал мотора , но за това трябва да се обадят специалистите ... аз съм само лаик на тема дизел .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо напиши каква ти е помпата лукас или бош

Ако е първата я хвърли и купи бош.Ако е бош първо почисти авансатора,ако разбира се не взема от някъде въздух,не ти превърта шайбата на коляновия вал и да губи центровка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо напиши каква ти е помпата лукас или бош

Ако е първата я хвърли и купи бош.Ако е бош първо почисти авансатора,ако разбира се не взема от някъде въздух,не ти превърта шайбата на коляновия вал и да губи центровка.

открих проблема семеринг на оста на гнп за 4 лв и се оправи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.