Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia '99 20V Turbo Laurin&Klement - Masterone


masterOne

Recommended Posts

  • Отговори 414
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    206

  • bega4kata

    37

  • BlackPearl

    12

  • The Best Forman

    12

Най-много писали в темата

  • 3 седмици по-късно...

Днес ми пристигна клапата и тези дни, ще пристъпя към подмяна на генерацията от 63мм към 76мм. Обаче имам дилема и незнам какво да правя?!? Понеже даун-пайпа ми е на 63мм и прави два завоя преди да тръгне към правата тръба. Единият завой е 180 градуса а другият е 90 градуса.

post-3305-0-17430300-1398351506_thumb.jpgpost-3305-0-63192100-1398351582_thumb.jpg

Та дилемата ми е, дали има смисъл да правя нав даун-пайп на 76мм, който едвам ще се събере там или да си оставя този на 63мм и след него да продължи на 76мм. 

Чудя се дали даун-пайпа, ще пречи на по-бързото освобождаване?  :eusa_think:

 

 

Който разбира, да дава акъл, пък после гегата ше трие  ;)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не е лошо да е по-голям.Но трябва да предвидиш това,дали като е по-голям,няма да прави по-остър завой заради мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немога да кажа как ще се отрази на колата, но мога да ти кажа какво се получава от динамиката на газовете.

Ако имаш участък 70-60-70. Имаш ограничаване на дебира в 60, заради това газовете там развиват по-голяма скорост и получаваш диференциално налягане, т.е. на изхода ти е 0,а на входа ще е 0,1 (примерно!!! ). Това важи за целият участък преди 60, т.е. преди това и да имаш тръба 100мм. пак спрямо изхода ще имаш разлика 0,1.

 

Другият проблем е всеки завой, поради завихрянето на газовете. Това променя потока на движение и създава съпротивителен момент при предвижването на газа. При преноса на изгорели газове един завои от 45 градуса се развнява на 1 метър загуби в прав тръгобровод с идентичен диаметър.

 

Но при теб има и други фактори, като охлаждане на газовете и динамиче дебит, там не знам какво става реално в практиката :(

 

Успех !

Ще има лична награда от мен за победителя на събора на 400м.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип даун-пайпа е една от най-важните части на изпускателната система, защото там газовете са най-горещи и най-разширени, след това те изстиват назад и се свиват. Този пайп, който сега имам не е чак толкова малък, но знам ли??!? 

Може би за сега, ще остане с този пайп на 63 мм, да видя разликата, а ако се наложи мога винаги да го подменя с 76мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
Публикувано (Редактирано)

Днес монтирахме новата генерация с клапата и стоково гърне за повече комфорт при нормално каране :)

post-3305-0-64978000-1400605324_thumb.jpg

Клапата с фланците

post-3305-0-61063600-1400605464_thumb.jpg

Нов резонатор на 76мм 

post-3305-0-93735700-1400605544_thumb.jpgpost-3305-0-25607500-1400605740_thumb.jpgpost-3305-0-22311100-1400605784_thumb.jpg

Стоково гърне втора ръка

post-3305-0-03747300-1400605684_thumb.jpg

И те така...

post-3305-0-22985400-1400605870_thumb.jpgpost-3305-0-67505400-1400605935_thumb.jpgpost-3305-0-40070900-1400606065_thumb.jpgpost-3305-0-11398500-1400606130_thumb.jpgpost-3305-0-73809100-1400606174_thumb.jpgpost-3305-0-06918800-1400606220_thumb.jpgpost-3305-0-31496800-1400606283_thumb.jpg

 

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като отворя клапата, газовете ще излизат ето тук :)

post-3305-0-71379800-1400606645_thumb.jpg

 

А иначе през другото време ще съм в режим "стелт" и тихичко ще си пръцкам през стоковото гърне  ;)

post-3305-0-69879400-1400606699_thumb.jpg

 

 

Остана да прекарам кабелите, да сложа управлението на клапата и да видя какво се случва като е отворена :wacko_2:

 За сега съм много доволен, колко е тиха и започнах да чувам други шумове   :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, хубaвa рaботa, кaжи кaк се получи де :D Нaдявaм се резултaтa те зaдоволявa и покривa очaквaниятa и в двaтa "режимa" нa рaботa :) Нямaм търпение дa я чуя нa живо :P

 

Поздрaви!

 

Сегa видях, че си ме изпревaрил с отговорa :D Aми довършвaй монтaжa...и демонстрaция нa ОМВ ;)

Редактирано от sharpshooter_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер решение за комфорт и динамика.Искрен ще дърпа кабели усещам, в двора на Хитър Петър,вечерта преди деня за Междене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, гега!

 

Много добре е станало! Ще пукаш яко!

 

Айде, чакам развитие!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес прекарахме и управлението на клапата. Общо взето, като е отворена е страх и ужас и много по-изнервена стана, направо лудница...

Много съм доволен от двете позиции на клапата, реших си проблема с шума при дълго пътуване, а като я отворя се отпушва брутално.........а как гърми при превключване  :wacko_2:

 

Трябва да сложа и "oil catch can" за картерните пари, защото са доста повече от преди и доста омасляват търбо пътищата вътре. 

 

Искам да благодаря на Крафт за изравотването на всички тръби, както и на ТРАНСЕКСПЕРТ за всички останали неща, както обикновенно всичко на високо ниво :)

 

п.п. 

........и да идва събора, аз съм готов!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

А защо стават повече картерните газове, когато е "отпушена"?

 

 

Газовете не са повече в в следствие на генерацията а още както сложих тази турбина и просто вече трявба да взема мерки :)

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво , гачо!

 

Айде де, не се стискай, пусни някоя и друга снимка, къде е управлението, от къде освобождаваш клапата!

Пусни и клипче, не ни карай да чакаме до събора!

 

Сподели, има ли съществена разлика. А като си със затворена клапа? Все едно е както преди ли?

 

Дай острооооо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

 

Пусни и клипче, не ни карай да чакаме до събора!

 

 

 

То не остана до събора бе, пък там ще ти осигуря най-доброто място за гледане! 

Като е затворена клапата е като стокова /на звук/ но е към 250 кс, пък като е отворена клапата не е като стокова, нито на звук, нито на коне  ;)

 

 

 

 

 

п.п.

ето една интересна гледна точка, как контактуват различните гуми с пътя....

post-3305-0-98266200-1400705710_thumb.jpg

 

Редактирано от masterOne
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еваля Младелинчо! С такава мощна кола, как да не ти дам да ме опнеш на реставрирания кожен салон! :D :D :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газовете не са повече в в следствие на генерацията а още както сложих тази турбина и просто вече трявба да взема мерки :)

Аха, ясно.

 

Евалата за нововъедението. Много практично решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи я чухме на живо колата. Ефекта е, както се казваше в една реклама, УАУ!   :wacko_2:  :banger_1:  :doubleup:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гога , не УаУ , УАУУУУУУУУУУ ... Маджо , ща помоля само да не минаваш нощем по Н.Мушанов с това гърне , дет не е гърне , щот вече знам как звучиш :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маджо , евала отново за мерака и прецизността ! Новата "екстра" е наистина много яка ! А в движение (след показното снощи) кърти миФки ! :champion:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нaистинa супер резултaт се е получил и в двaтa режимa нa клaпaтa, ем тихичко и елегaнтно, ем зaбaвно...aбе жестоко :) Брaво!

 

Поздрaви!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.