Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia '99 20V Turbo Laurin&Klement - Masterone


Recommended Posts

Публикувано

Междувременно тези дни смених някои неща, които ме дразнеха!

 

 

Лайстните на тавана бяха изгорели и напукани:post-4130-138453287082_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287096_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287098_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287101_thumb.jpg.jpg]

  • Отговори 414
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    206

  • bega4kata

    37

  • BlackPearl

    12

  • The Best Forman

    12

Най-много писали в темата

Публикувано

Смених дръжките на предните врати:

post-4130-138453287103_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287114_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287116_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287119_thumb.jpg.jpg]

Уплътнението на шофьорската врата също беше сменено:

post-4130-138453287121_thumb.jpg.jpg]

Публикувано

Днес се довърши всичко, което беше останало по турбо-пътищата:post-4130-138453287579_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287581_thumb.jpg.jpg]

post-4130-138453287533_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287541_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287544_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287546_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287548_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287551_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453287553_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845328756_thumb.jpg.jpg]

Публикувано

Остава генерация да сложа преди диното, но ми се иска да е нещо един път, а не разни "пърдящи" гърнета! Замислям се за MаgnaFlwol Exhaust System, но да видим!

 

Между другото се снабдих с дюзи, към 340 куб. от Audi S2. Един познат иска да ме подхлъзне по нещо много сериозно, но и за това има време!

 

smile027

Публикувано

Eто как звучи MagnaFwol на GOLF 1.8 T

 

http://www.magnaflow.com/04sound/sportsound/vwvr6l.htm - на място

http://www.magnaflow.com/04sound/sportsound/vwvr6d.htm - при преминаване

http://www.magnaflow.com/04sound/sports ... 6incar.htm - в колата

Публикувано

Здравейте,

Благодаря ви за хубавите думи!

 

 

За изпускателната система се оказва, че MagnaFlow нямат готови системи за Шкода. Затова мисля да взема резонатор и задно гърне / непроходно, че ще ми обучи главата /. Останалото да се направи от неръждавейка включително и даун-пайп.

 

Ако някой има предложения да пише!

smile027

Публикувано

Дай повече информация за новата турбина.

Публикувано
Дай повече информация за новата турбина.

Хибрида е к03 разстърган, с ротор/топла перка/ к03S и компресорно от к04.

Публикувано

Ще чакам дино резултати, предполагам трудно ще извади повече от 220-230 к.с.....

Публикувано

с това турбо толкова наистина-толкова беше и целта,колата е ежедневка

Публикувано

Тия бьорг вьорнери са малко излишно даване на пари, не стават за сериозни коне, дори и К04 хибрид. За подобни пари има много истински решения.

Публикувано
Тия бьорг вьорнери са малко излишно даване на пари, не стават за сериозни коне, дори и К04 хибрид. За подобни пари има много истински решения.

например ...ГТ серия ли...дето развърта на 4500

китайски при това

немското качество си е немско,и аз карам с такъв ротор и на всички клиенти сме слагали такива части.....направили сме много турбини ,на хора които ги карат доста натоварени и до сега НЯМА НИТО ЕДНА СЧУПЕНА.Не мога да рискувам с нещо ефтино ,което ще се издъни.

borgwarner turbochargers е превъзходно качество за мен.....ма аз не разбирам чак толкова много

Публикувано

И аз не разбирам много но бьорга са си кекави турбини, на повече от 1.2 няма как да се карат и да държат.

За GT серията ако имаше предвид Гарет (нищо общо с Китай) почват от ГТ2560 дето се развърта от преди 3000 оборота та чак до GT40 които не са подходящи за този малък обем щото ще тръгват след 5000 оборота.

Да не говориме едно VF34 как лепва на този мотор и прави отлична мощност с невероятен спул.

Не ми отговори каква е цената на този хибрид, любопитно ми е.

Публикувано

Кекави???

Аз карам боргвъорнер ротор на 1.7 холд.

хибрида излезе 1500лв

гт 40 е от Скания...то по-добре т3 или т4 :mrgreen:

Гаретите които ги намирате в ибея са китайски....99%

тези големи камионски турбини, знаеш ли че изискват минимум 2.5л масло на минута да минава през тях,с налягане 4бара,през 4мм рестриктор.Камиончетата имат такива маслени помпи ,ама Шкодичката....после ама що се счупила турбината....излуфтила се и задрала без видими следи от прегряване smile021 Да не изброявам колко други работи по мотора трябва да се модват...

стига че пак ще трие мода

Публикувано

Колега ivo098,

Това което искам е да засиля малко мотора! Всички знаят, че от 1.8 Т стават чудеса, но аз не искам да правя кола за драг или да ходя на гонките на Бояна и да се правя на голямата работа. Всичко това го правя за собствен кеф!!!! Не искам да се виждат кулери, гърнета и накрайници, както и да бучи като "трактор".

Даже се замислям да си върна старата кутия и въздушен филтър, защото с този филтър сега ми е малко шумна smile049

Сега като направя изпускателната система, отивам до Варна при Тони и колкото толкова!

 

smile027

Публикувано

Напълно те разбирам и аз не се кефя на бучене, стойкаджиство и т.н. и мойта кола също е доста стелт така да се каже :)

Въпроса е че има как да е доста по-силна без да бучи и да изглежда зле. Аз сток съм с К03S, и в момента в който останат малко излишни пари ще мина на по истинска турбина. Успех с твойта красавица :)

Публикувано

Между другото забравих да кажа, че сега по-празниците дето минаха пътувах и при нормално каране 90-120 км/ч ми даде разход към 7,3-7,5 л/100. Макар че колата още не е ремапната, сега с новото турбо и другите подобрения колата се кара мнгого по-леко и при ускорение след 120 км/ч се усеща по-силна!

200+ сигурни коне да постигнем, ще съм доволен! Трябва и да се поработи по окачване и спирачки непременно.

 

smile027

Публикувано

ivo098-Неговото турбо беше повредено и колегата искаше ново.Да се сложи без преправяне.После е получил сигнал да прави генерация и т.н.Предложих му това защото така и така ще го сменя,да сложи малко по-мощно.К04 ката беше към 2200лв и той си взе ко3S дефакто,но малко по-добро.И това е ,не ги дразни повече в темата ;)Все пак заводското му турбо има с 40-50 коня по-малки възможности от това с което е.А в стоково състояние,мощноста на автомобила ще се увеличи с 70-80 коня,което не е малко.

Не е казвал че ще сменя дюзи,интейк и т.н.ТОВА В ПОСЛЕДСТВИЕ ГО Е РЕШИЛ.С това турбо 230 коня ще са реални.

Аз също си смених интейка,но поради голямото бучене ,веднага се отказах.Дори съм си сложил решетката,която бях махнал под филтъра,която много спъва въздуха,но поне не бръмчи :D Има си тънка граница между комфорт и мощност,която не трябва да се прекрачва ,ако няма да ходиш по гонки!!!!

ivo098-ти хубаво си надъхан ,но дали колегата иска такава кола каквато и ти....аз никога не бих карал бръмчаща и много горяща кола.При смяна на дюзи разхода отива в космоса ,на и без това лакомото 1.8 т

Публикувано
A в стоково състояние,мощноста на автомобила ще се увеличи с 70-80 коня,което не е малко.

Не е казвал че ще сменя дюзи,интейк и т.н.ТОВА В ПОСЛЕДСТВИЕ ГО Е РЕШИЛ.С това турбо 230 коня ще са реални.

 

Сами, ако постигнем към 230 к.с. smile126 много имам да те черпя значи! Аз съм сигурен, че турбината е перфектна, а и все пак АЗ ИСКАХ ДА НАПРАВИМ ТАКАВА, умишлено не исках да слагаме по голяма! Все пак когато имам добра периферия: генерация, интейк и т.н. винаги можем да измислим друга турбина ;)

 

Нека така да поставим начолото... smile027

 

Колега ivo098,

Заповядай на срещите пред НИМ, всяка 1-ва и 3-та Неделя от месеца от 14:00

 

smile056

Публикувано
Има ли решение за генерацията вече?

 

Още не съм решил. Като останат малко пари ще го реша бързо smile049

  • 2 седмици по-късно...
Публикувано

smile152 Днес се сдобих с окачване от Octavia RS. Предпочетох да заложа на класиката!

 

 

post-4130-138453291392_thumb.jpg.jpg]post-4130-1384532914_thumb.jpg.jpg]

Публикувано

И така смяната започна:

post-4130-138453291521_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453291543_thumb.jpg.jpg]

След свалянето на предните амиртисъори, се оказа че едната пружина е била счупена:post-4130-138453291546_thumb.jpg.jpg]Старата стабилизараща щанга и биалетките вече не трябват:post-4130-138453291548_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453291566_thumb.jpg.jpg]

Задните пружини и амортисъори са очевидно доста по-къси:post-4130-138453291551_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453291554_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453291557_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453291559_thumb.jpg.jpg]Проверка на стенда преди проба:post-4130-138453291564_thumb.jpg.jpg]

Публикувано

Преди:post-4130-138453291569_thumb.jpg.jpg]След:post-4130-138453291595_thumb.jpg.jpg]Преди:post-4130-138453291597_thumb.jpg.jpg]След:post-4130-138453291602_thumb.jpg.jpg]

 

Мога да кажа, че сега вози много по-добре и най-важно при рязко потегляне не се вдига в небето! Като я изкарам извън София, ще кажа повече.

Другата седмица започва изработката на поръчкови гърнета и тръби от неръждавейка. smile152

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.