Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia '99 20V Turbo Laurin&Klement - Masterone


masterOne

Recommended Posts

В последно време свърших още някои неща. Сложих още едно малко гърне да смекчи шума в купето:

 

post-4130-13845333237_thumb.jpg.jpg]

Като свалихме генерацията се оказа, че в първото гърне нещо дрънчи , все едно е пълно с камъни:post-4130-138453332408_thumb.jpg.jpg]

 

Отворихме гърнето и се окаха че стъклената вата се е стопила от виската температура и направо е станала на стъклени парчета :o

ремонтирахме го и колата заспа!post-4130-138453332411_thumb.jpg.jpg]

 

Новото ми масло smile035 post-4130-138453332415_thumb.jpg.jpg]

 

А днес получих и 310 кубикови дюзи :smt004 post-4130-138453332421_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 414
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    206

  • bega4kata

    37

  • BlackPearl

    12

  • The Best Forman

    12

Най-много писали в темата

горкото ми турбо..... :( как държи още незнам ;)

 

 

Турбото още не видяло големият зор :mrgreen: но съм сигурен че ще се справи добре ;)

 

 

 

п.п. вече съм готов за донастройките ама ще мога чак след 1-2 седмици :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

И така.................тъкмо се връщам от Варна! Днес ударихме няколко греди с ъпгрейда smile049 и не успяхме да постигнеме това което трябва.

 

Вчера отидох първо до бат Сами да сложим дюзите, за което му благодаря още веднъж /когато и да отида да му се натрапвам винаги намира време за мен :D /

 

Днес в този гаден дъждовен и студен ден всичко вървеше против нас! Първо има един маркуч за картерни газове който е сцепен и от там губи налягането на турбото /за сега е запушен/. После някъв датчик за атмосферното налягане се ебава! И на края се оказа че налягането на горивото е слабо за тези дюзи! ](*,) / във високите обороти налягането на горивото пада вместо да стои стабилно!

А отгоре на всичко и датчика на коляновият вал е за смяна :smt0344 /затова не пали от време на време!!!

 

 

Тони много си игра днес и засега е закрепена да се кара докато оправя горните неща, а те са следните:

- нов маркуч за картени газове /в Еуратек искат 66 лева за него smile048 /

- нова бензинова помпа по-дебитна

- датчик на колянов вал

- датчик атм. налягане

 

 

Сега налягането на турбото стига до 1.4 бара, което е много и в следствие на което въртящият момент от 260Nm вече е 330Nm, a мощноста стана към 145kW

 

 

Въпреки горните проблеми има голяма разлика в поведението на пътя! Направо не ми дава да пипам педала, върви с лекота.....post-4130-138453337147_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

И така!

Оправих всички нередности и ходих до Варна, сменихме помпата с по-дебитна 255 л/ч. Тони отново си поигра на диното да настрои колата.............и резултата е - много стабилно поведение на мотора от началото до края на оборотите! Каза ми че колата сега имала поведение на дизелова: демек, има целият ресурс от 340 Nm още при 3200 оборота! Мощноста е около 143 Kw на гумите но не били много точни, защото нещо на диното не работело както трябва и не може да я измери на 4-та предавка!

Без значение какво измерва, аз усещам по-плътно и силно набиране от предният път. Благодаря му още веднъж за всичко което направи за мен.

 

Другото което ме втрещи беше разхода на връщане! Прибрах се за ококло 4 ч. от Варна и си правех кефа постоянно и накрая ми даде само 10.3 л/100км :lol:

 

 

 

post-4130-138453344361_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453344427_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453344432_thumb.jpg.jpg]

 

п.п. Тези дни ще сложа и графиката от диното.

 

п.п.п. Ися, напредваш ли с проекта? smile096

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-4130-138453344521_thumb.jpg.jpg]

 

 

.................и вече се сдобих със супорти за предни дискове 312 мм, че направо няма спиране сега smile012

А след 2 седмици, ще се сдобия и със задни апарати и супорти за 256 мм вентилирани дискове и направо си ставам vRS smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.................и вече се сдобих със супорти за предни дискове 312 мм, че направо няма спиране сега smile012

...

 

Сегашните колко са ти ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.................и вече се сдобих със супорти за предни дискове 312 мм, че направо няма спиране сега smile012

...

 

Сегашните колко са ти ?

 

Сега е с 288 мм

 

 

Димоне, т'ва е по-голямата горивна помпа и дава криле....

 

Това че помпата има силата да засмуче 255 л/ч гориво и да го праща с налягане 4 бара, не значи че толкова гори мотора бе :lol:

То това гориво постоянно минава през горивната рейка и се връща в резервоара /демек прави бай пас/ а вече от дюзите зависи колко гориво ще пропуснат според времето за което се отварят и позицията на педала на газта!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

На връщане от есенната сбирка във Вонеща вода засяках разхода. В Габрово напълних до горе и изминах 240 км до София. Нямах нерви да се влача в колона и настъпвах здваво а брат ми ме догонваше отзад! Вчера заредих пак до горе и забележете само 21 л.!!!

Това означава разход 9л/100 км, който за това каране направо ме втрещява!

 

Маджо, така като гледам ти останаха спирачките .. ами после ?!? :)

 

 

После я пускам за продаване, пък да видим! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...
  • 2 седмици по-късно...

Продължавам с монтажа :mrgreen:

 

 

Така изглеждаха старите задни спирачки: post-4130-138453370332_thumb.jpg.jpg]

Нови предпазни щитове:post-4130-13845337035_thumb.jpg.jpg]

Нови лагери: post-4130-138453370352_thumb.jpg.jpg] медна грес да не залепват дисковете: post-4130-138453370355_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453370357_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845337036_thumb.jpg.jpg]

Оказва се, че има разлика в задният шенкел между моята и на RS. Остава 6мм луфт между ушите и супорта!post-4130-138453370362_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453370367_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453370369_thumb.jpg.jpg]

post-4130-138453370365_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предните дискове - нов/стар. post-4130-138453370378_thumb.jpg.jpg] Както се вижда тук, новият диск има отворени вентилационни канали отвътре за по-доброто му охлаждане. Нарезите по работната повърхност на диска помагат за почистване на накладката и отвеждането на газовете които се образуват от голямата температура. Така нареченият "аквапланинг от газове" между диска и накладката. post-4130-138453370405_thumb.jpg.jpg] Нови предни щитове:post-4130-138453370407_thumb.jpg.jpg] Всичко си застана точно, само трябва да боядисам и предните апарати:post-4130-13845337041_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453370413_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453370416_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453370418_thumb.jpg.jpg]

 

За сега толкова! Като я наглася и измия, ще пусна завършени снимки :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В ралижийските книги пише: 1 килограм товар на главината/включва се гума ,джанта,болтове,диск.../ на двигателно колело,отговаря на 15 килограма живо тегло в колата.

Аз го смятам 1 към 10 обаче,щото ми се струва прекалено 1 към 15.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е интересна информация!

По-натък като стигна до джантите, ще сложа нещо много леко и красиво :mrgreen: пък и тези спирачки се слагат серийно на RS, колко да са тежки толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пък и тези спирачки се слагат серийно на RS, колко да са тежки толкова.

Че той RS-а не олекотяван по какъвто и да е начин, даже напротив според мен, с всичките неща по него. Не го мисли, става въпрос по принцип да се знае smile027

За това са темите, да се научаваме на нови неща. :D

 

 

 

Айдеее, стана тежка! Тя не може да отлепи, ти искаш да спира!

 

Мишка, гледай какви снимки на Спарко имам аз :mrgreen:

post-4130-138453372302_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ги премерих заедно с монтирана гума. Белите са 23.5 кг., Спарко-то 19.5 кг.! така като се замисля 4кг. на колело не е малко но още не съм сигурен дали точно това са моите джанти.

post-4130-138453372614_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453372635_thumb.jpg.jpg]

Явно съм свикнал да си я гледам с белите и сега каквото и да сложа, не ми харесва.

post-4130-138453372638_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Спарко-то ми се въжда по-добре. А размера е ?

 

8Jx17" ET 35 - тегло 9 кг.

 

Младене , имам решение за проблема ти ... докарваш я пред нас да я гледам (обещавам , че ще я гледам всеки ден) , от време на време след баня ще ти пращам по една снимка за десктопа и като свикнеш ще дойдеш да си я вземеш :mrgreen:

Лично моито мнение е , че и тичат тез джанти , пък и с по-малкото им тегло може да си покажеш задния номер на оназ черната Фабия smile049

 

Аз на десктопа си я имам отдавна ама отвътре :lol: а битката с черната перла, ще е оспорвана!

 

И аз мисля, че и стоят по- добре от белите.

Вече ми намазахте ските, остава само някой да ме бутне :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, каталясал ще си останеш!

 

Защо не я снима в профил по от далеч бе!

 

Иначе, аз ти казах по телефона днеска. 5лъчката нещо не е точно за тази (тип) кола. Но иначе, не стоят въобще лошо!

Ако беше 6-7лъча.... е тогава - лудница!

Нещо от сорта на Алегеритата.

 

Но и тези определено биват: http://autoreview2009.com/2009/10/09/la ... s-605-h-p/

 

П.С: Мойте не са 9кг, а са 10 кг........смени си поленовия филтър, че от стоене зад мен...може да се задръсти от саждите ми !

 

П.С: Сега се сетих и ще едитна! Според мен (лично мнение) , спаркотата ще стоят уникално , ако сложиш спойлер отзад, но не от малките. Минимум РС-ов, максимум ВРЦ пейка! С такива джанти, а без заден спойлер е като незавършена кола с подарени джанти! (пак казвам, лично мнение)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лъвчо, това не са твоите джанти според мен. Изглеждат прекалено спортни. Далеч съм от мисълта.че не са хубави или нещо от сорта, но не са за L&K. Едни от RS-ка ще й отиват като на цигане-шамар, но пък тогава много ще се доближи до "Ярослав" и ще се загуби индивидуалността й. Търси други варианти според мен. Утре ще те навестя :* smile049

 

А баталясалия "black smoke" да не се обажда много много smile117

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мега по-добре стоят от белите.Белите са си доста грозни и груби според мен.

Тези спаркота са красиви олекотени джанти.Стоят маниашки.Харесват ми и как стоят на колата,нищо че не си я снимал отстрани.Това са джанти ,които като ги видиш на даден автомобил ,ти ГОВОРЯТ че собственика е ценител автоперформънса.

Не са някакви тунинг джанти просто....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ! Може да са Сапарко... ама хич не ми харесват как стоят! Може и да е щото няма хубави снимки! Но в крайна сметка е важно на теб да ти харесват ти ще си ги караш. Няма как на всички да им харесат! НО според мен можеш да намериш нещо по-добро.

 

Примерно тези според мен ще застанат СКАНДАЛНО и ще си я гледаш както си свикнал и пак ще са по-леки и са на същите пари....

post-6199-138453372643_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D благодаря ви за мненията! Днес ще я сложа пак и ще я изкарам навън да я снимам. А тази дето я предлага Станчо наистина ще избие рибата, само дето едва ли някой вносител я има на склад, но определено ще я потърся!

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тази дето я предлага Станчо наистина ще избие рибата, само дето едва ли някой вносител я има на склад, но определено ще я потърся!

 

smile027

 

Брат, гледах я в Ebay на 183 евро бройката но сега не намирам обявата.

 

Това е точното наименование на модела SPARCO RALLY White Blue Lip

 

Има я и графитен цвят и пак не е лоша но на мен бялата много ми харесва!

post-6199-13845337265_thumb.jpg

post-6199-138453372651_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.