Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia '99 20V Turbo Laurin&Klement - Masterone


masterOne

Recommended Posts

  • Отговори 414
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    206

  • bega4kata

    37

  • BlackPearl

    12

  • The Best Forman

    12

Най-много писали в темата

Луд си, нямаш спирка!

 

Поздравление за новото окачване (скоро и аз покажа моето smile004 ).

След генерацията ли ще имаме удоволсвтието да видим дино графика :).

 

Поздрави и продължавай в същия дух!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Луд си, нямаш спирка!

 

Поздравление за новото окачване (скоро и аз ще покажа моето smile004 ).

След генерацията ли ще имаме удоволсвтието да видим дино графика :).

 

Поздрави и продължавай в същия дух!

 

Е окачването не е нищо особено но аз и не искам /поне засега/.......нещо дочух за някакви пружини smile021

 

Иииии даааааа....остана генерацията и хайде на дино! :smt004 направо ми се изчака чакалото....

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Най-после е готова!post-4130-138453297537_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453297573_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453297575_thumb.jpg.jpg]

 

Както каза Сами с 2-те проходни гърнета е малко шумна /много е яко ама ме изнервя/, затова след празниците ще добавим и трето!

Иначе сега се отпуши и на 1-2 предавка е мнооооого нервна smile001 /направо не си иска гумите а още не е ре-мапната/

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно,мнооого красиви и професионални снадки и заварки smile126 smile126 smile126

ЕВАЛА на майсторчетата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-после е готова![attachment=2]IMAG0495 [HDTV (720)].jpg[/attachment][attachment=1]IMAG0494 [HDTV (720)].jpg[/attachment][attachment=0]IMAG0496 [HDTV (720)].jpg[/attachment]

 

Както каза Сами с 2-те проходни гърнета е малко шумна /много е яко ама ме изнервя/, затова след празниците ще добавим и трето!

Иначе сега се отпуши и на 1-2 предавка е мнооооого нервна smile001 /направо не си иска гумите а още не е ре-мапната/

 

поздрави

Еееее, брат защо не измислихте някакъв завършек? Така е като на Кадет 1.6D??? Иначе, евала. Супер е станало като цяло smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, споко то това си е отдолу и нищо не се вижда, не ми харесват накрайници на бронята отзад smile009

 

 

Сами, наистина майстора е много ТЕГАВ! Всичко изработва с голяма прецизност, всяка снадка я пили така, че да не свети преди да я завари, за да не отслабва метала =D> . Тази снимка е специално за теб ;)post-4130-138453297578_thumb.jpg.jpg]

Иначе и той работи като теб, за себе си и много качествено! post-4130-138453297604_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Както всеки от вас знае, границата между красиво и кич е много тънка! В същият дух реших да придам индивидуалност и отвън, но немога да преценя дали е добре или прекрачих линията..... :-k

 

 

От много време ми се въртеше една идея за предната маска. Исках да я де-хромирам, но не знаех какъв цвят да я направя? Вариантите бяха два, или бяла, или черна!

 

Това махане на хрома ми Е..... М.....!!!!! голямо белене падна smile048

post-4130-138453300423_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453300633_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453300638_thumb.jpg.jpg]

Всичко хубаво ама не помислих за ЕМБЛЕМАТА! ......не можеше да остане стокова, затова змислих нещо много хитро!!!!

post-4130-138453300641_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да е по-лесно за изработка и евентуална промяна реших да направя всичко с фолио 3М. Изпратих снимка на новата емблема която исках и започна изработката:

post-4130-138453300643_thumb.jpg.jpg]

 

Крайният продукт изглежда така:post-4130-138453300659_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453300665_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453300668_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453300671_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453300673_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да съм честен, така без нищо ми харесва много! ..........и може би само емблемата да изпъква?

post-4130-138453300687_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453300714_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453300717_thumb.jpg.jpg]

 

ГЛЕДАМ Я ТАКА И НЕ ЗНАМ ДАЛИ МИ ХАРЕСВА!

post-4130-138453300729_thumb.jpg.jpg]

 

МОЖЕ БИ АКО РЕШЕТКАТА Е ЧЕРНА А ЕМБЛЕМАТА ОСТАНЕ ТАКА? :-k

post-4130-138453300687_thumb.jpg.jpg]

post-4130-138453300732_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен с гумите вече си създал правилото - черен фон с бял детайл посредата. Логично (и естетично) следва: черна решетка с бяла емблема. Убийствен е този бял кант по ръба на емблемата и според мен истински ще се види, ако направиш решетката черна. Не се отказвай от предната емблема, моля те - това е твоята индивидуалност. smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да съм честен, така без нищо ми харесва много! ..........и може би само емблемата да изпъква?

 

ГЛЕДАМ Я ТАКА И НЕ ЗНАМ ДАЛИ МИ ХАРЕСВА!

 

МОЖЕ БИ АКО РЕШЕТКАТА Е ЧЕРНА А ЕМБЛЕМАТА ОСТАНЕ ТАКА? :-k

Решетка с бял кант, в този вид, в никакъв случай!

Може да се допусне, като леко загатване, вариант с един, не натрапващ се, много тънък бял кант с ширина напр. до 5мм. - със сигурност ще е по- добре. Тогава и емблемата ще се върже.

Същото мисля и за емблемата в/у чисто черна решетка. Не пасва. Много е голям контраста.

Може би вариант с оригиналната емблема на чисто черна решетка.... :-k

И аз се чудя вече....Все си мисля, че проблемът идва от бялото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде на събора като я видите наживо ще я коментираме на по smile027 пък след това ще му мисля!

 

Сега ще имам ходене до Варна при Тони за настройките :smt004 smile035

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ися,не стой във форума,ами бягай да слагаш турбото,защото вчера колегата идва в гаража да му сложим дюзите/които са малки,но за сега такива има :roll: / и вече е 210 коня-след посещение и при Тони.Купил си е чисто нови сликове,щял да изхвърли всичко от вътре,седалки,музика,резервна гума и да те ОТКИНЕ на Междене.Все пак е гумажия....със слика как тръгва...не е истина.Волана едвам се върти от сцепление -смятай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доооообрееее.

 

Чакаме снимков матрИал значи. s_flag

 

Браво, радвам се за постигнатите резултати!

На такава красива кола и прилягат повечко кончета!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ися,не стой във форума,ами бягай да слагаш турбото,защото вчера колегата идва в гаража да му сложим дюзите/които са малки,но за сега такива има :roll: / и вече е 210 коня-след посещение и при Тони.Купил си е чисто нови сликове,щял да изхвърли всичко от вътре,седалки,музика,резервна гума и да те ОТКИНЕ на Междене.Все пак е гумажия....със слика как тръгва...не е истина.Волана едвам се върти от сцепление -смятай.

 

smile091 smile091 smile091..... не го плаши така, че няма да спи до събора!!!!

 

Ися, споко брат няма как да се меря с теб! Твоята ме превъзхожда по много неща, но това не пречи да ги сверим де smile004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да изкажа благодарности на двама души които помогнаха много за да постигна това а и занапред ще помагат още МНОГО!!!!!

 

Първо благодаря на бат Сами /bega4kata/, за перфектната турбина която направи за мен, както и за голямата помощ която ми оказва.

Също така благодаря на Тони /келеша/, който впрегна много усилия за да настрои електрониката и колата да тръгне както трябва!

 

С други думи казано, ако някой иска да прави нещо - това са хората на които може да разчита smile126

 

 

Сега относно колата. Оказва се, че тези дюзи които сложихме са малки :!: и съответно неможахме да извлечем максимума на този етап. Следва да сложим по-дебитна горивна помпа на 4 бара и смяна на вакумният регулатор за да станат дюзите по-дебитни а от там повече коне! Също така трябва да сменя блоу-оф клапана, защото моят не работи добре. Разбира се, ще се монтират и прибори за следене налягането на турбото, маслото и гориво/въздушна смес.

 

 

На този етап мощноста нарасна до 136 Kw или 185 кс. на гумите или към 210 кс. на мотора! Въртящият момент на гумите е 260 Nm при 4000 оборота! Налягането на турбото е 1 бар. и прави пик до 1.2 бара! Ето я и графиката от Дино-стенда.

 

post-4130-138453303401_thumb.jpgpost-4130-138453303502_thumb.jpgpost-4130-138453303505_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 3 седмици по-късно...

По време на събора си говорихме със Сами и Искрен за охлаждането на интеркулерите през лятото! Доста време мислех как да си направя допълнително водно охлаждане и взех да пристъпвам в действие. Първоначално мислех да ползвам основното казанче за чистачките и да му сложа допълнителна помпичка, но размислих и си взех друго казанче от Audi. Намерих и пръскалки за прозорец които са със струя "ветрило" и започнах проби на "сухо".post-4130-138453309524_thumb.jpg.jpg]

Първият проблем който изникна е това че пръскалките ще стоят по-ниско от казанчето и водата ще изтича свободно! За да реша този проблем, взех електомагнитен клапан който е постоянно затворен и само при подаване на сигнала ще отваря.post-4130-138453309451_thumb.jpg.jpg]Свалих бронята и започнах да търся място за всичко:post-4130-138453309528_thumb.jpg.jpg]За казанчето намерих идеално място:post-4130-138453309531_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453309534_thumb.jpg.jpg]

 

Остава утре да пусна управляващият кабел от купето, да прекарам водната магистрала и да наредя пръскалките така че да не пречат на бронята.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.