Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Octavia '99 20V Turbo Laurin&Klement - Masterone


masterOne

Recommended Posts

Днес не остана много време за работа след срещата, но пак свърших нещо.

 

Охлаждането на кулера, ще се включва от този бутон:post-4130-138453309742_thumb.jpg.jpg]

Даже и знака му отива, само ще му бодна син диод. :mrgreen: post-4130-138453309763_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453309765_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453309773_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453309775_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453309779_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 414
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • masterOne

    206

  • bega4kata

    37

  • BlackPearl

    12

  • The Best Forman

    12

Най-много писали в темата

би било добре да сложиш пръскалки от нещо друго ,като за капково напояване например ,които да пръскат на мъгла и така ще са по-икономични,не е необходимо да пръскат много вода и водата да е студена за да охлажда добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:D

Това е демо версия и ще подлежи на промени във времето. Засега не мога да измисля друго а и нямам много време за колата.

 

 

Утре трябва да съм я събрал и ще пусна снимки на крайният резултат.

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво,опасен си :) Добре се получава,важно е че казанчето е далече от двигателния отсек.Замисли нещо е да отведеш студен въздух към него от бронята.

 

 

Точно пред казанчето е отвора в бронята ама капачето му е плътно :-k . ще пробвам да го разменя с другото което е предназанчено за охлаждане на старият кулер или ще търся отворено.

 

 

esto,

Тя системата няма да работи постоянно а само когато усетя че нямам сила. Идеята е само да мокря кулера за 3-4 секунди а той от въздушната стуя ще истива по-бързо /пробвахме го на Междене и работи :D /

 

smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е готово, остава и да пробвам тези дни в жегите.

 

Ися, глей к'во нещо...............вече няма да тичам с шишето да я мокря smile168

post-4130-138453310337_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453310374_thumb.jpg.jpg]post-4130-13845331038_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Добре де и кога усещаш или по-точно как усещаш че няма сила колата, която сила да се възвърне после с охладения кулер :-k Аз имам такава система по дефоулт в колата и го натискам от време на време копчето, ама да ти призная не усещам да има някаква промяна. Може и аз да не го правя както трябва, затова питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де и кога усещаш или по-точно как усещаш че няма сила колата, която сила да се възвърне после с охладения кулер :-k Аз имам такава система по дефоулт в колата и го натискам от време на време копчето, ама да ти призная не усещам да има някаква промяна. Може и аз да не го правя както трябва, затова питам.

 

 

Сега в жегите при продължително интензивно каране, колите се спъват и не вървят както при ниските температури. Примерно както днес се прибрах от Варна, през деня беше 32 градуса и при някои изпреварвания не набираше толкова плътно, тогава разбирам че кулера не смогва да охлажда добре и ги включвам за 3-4 сек. и разбира се връщам малко газта за 10-15 сек за да охлади и след това продължавам. Разликата не е чак толкова голяма но помага когато се наложи. В жегите и горещият кулер, водата отвън се изпарява за секунди, особенно на градско когато автомобила няма нужният поток за да се охлажда постоянно!

Все пак не го ползвам постоянно а само гогато я настъпвам много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Днес си взех задни разпънки от RS :mrgreen:

 

post-4130-138453315138_thumb.jpg.jpg]

 

Ще застанат точно така: :mrgreen:

 

post-4130-138453315152_thumb.jpg.jpg]

 

Взех си и RS капачета за педалите: :mrgreen:

 

post-4130-138453315157_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...
Сами,

Такива спирачки стават ли за вграждане? smile021

 

[attachment=0]IMAG0802 [HDTV (720)].jpg[/attachment]

 

А някой има ли идея как може да стане от какво Porsсhe ? Гледам, че има много Cayene-и по моргите на части! Главините стават ли, съпорти, шенкели и т.н.

Това разбира се ще е свързано и със смяна на джантите от 17" на мин. 18" и на 5х130 мм :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ще тежат тези дискове и апарати :smt018 ,ще ти умре колата...

търси си 312 ки и си готов

п.п.разликата между 288 дискове и 312 е 1.5 кг.!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина ще са много по-тежки от сегашните! Сега едни 312-ки ще ми стигнат, но като се замисля след година може да са пак малки ;)

Искам да направя спирачки един път и да не давам пари пак за тях после. Разбира се не съм казал че трябва да са задължително oт Porsсhe, но трябва да са много яки! Да ми стигат и за над 300 кс

smile056

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали си чел тази тема - http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?f=30&t=4956

Страхотен проект, последно с дискове 345х32mm от Cayenne...

Тези са прекалено брутални :D

 

 

 

Ходих да гледам едни от Porsche boxter! Дисковете са към 300 и малко мм, но апаратите са 4 бутални разбира се Brembo. /ще пусна снимки вечерта/

Значи 312 мм дискове ще застанат перфектно но трябва да ги комбинирам с по-големи апарати мин. 4 бутални. Единият вариант е да взема само апарати от Porsche, но незнам как ще се захванат!

Другият вариант е направо Brembo апарати които да са съвместими към 312 мм примерно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи говорих с вносители на Brembo и ми казаха че апарати не продават и освен това са много скъпи!

 

 

Незнам дали си заслужава да се занимавам с тези апарати!post-4130-13845332231_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453322331_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453322334_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали си заслужава да се занимавам с тези апарати!

Тези ли са от Boxter? Какво всъщност те притеснява, кое ще е най - трудно за монтирането им? Изглеждат много яко, а кой знае как спират... Кефа в здравото спиране е не по - малък от здравото ускорение, но ти си знаеш.

 

:smt017

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сигурен, че с тези ще "кърти мивки". Сега проучвам как мога да ди монтирам, защото трябва да се прави адаптер за тях, няма готов съпорт който да купя и хоп!

Иначе конфигурацията ще е нови дискове 312х25 мм 5х100 + тези апарати+ нови накладки!

 

Другият вариант /много труден/ е ако се намери ударена R32-от която да взема всичко, а там е с дискове 334 мм :mrgreen:

 

След това може да мисля за ъпгрейда на задните към вентилирани 256мм + предпазните тенекии и съпортите от Голф 4, 2.3, предно предаване, 170к.с

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейй, Маджо, нямаш спирка значи! С тези спирачки, които си замислил ще ти се отлепя кожата от лицето при всяко спиране. smile035

 

Отпадат! защото става много сложно с тях а и днес разбрах, че не са и много големи и няма да има много смисъл! В смисъл че накладките им са не по-големи от моите, единствено са с 4-буталца ама и помпа ще трябва сменям /за да има ефект/ и не е ясно с разпределението на силата предни/задни как ще се промени?

Ще заложа на спирачки от RS за да съм спокоен че всичко е сметнато там /благодаря на бат Сами за консултацията :D /

 

 

Сега се занимавам с нещо което си купих преди месец и все нямам време да го почна :mrgreen:

post-4130-13845332292_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453322951_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453322955_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453322958_thumb.jpg.jpg]

 

Голямо рязане и пилене падна вече 2 дни! Ама искам да станат прибрани и стилни :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И днес отхвърлих малко работа :mrgreen:post-4130-138453323064_thumb.jpg.jpg]

Залепването на конзолите стана с POXIPOL а след това фугите запълних с BodyFiber - авто кит със стъклени нишки: post-4130-138453323086_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453323088_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453323091_thumb.jpg.jpg] След това падна голямо шкурене:post-4130-138453323093_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453323095_thumb.jpg.jpg]

 

 

Вече в завършен вид, но остава да се тапицира отново с алкантара!

post-4130-138453323098_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453323101_thumb.jpg.jpg]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като отдох във Vilner и показах произведението си, се оказа че няма как да стане като са залепени :smt0344 Най-добре е да се разглобяват, иначе ще стане много грозно ако се ляпят парчета плат отгоре!

 

Айде обратно, разлепване, напасване, шкурене и накрая станаха така:post-4130-13845332336_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453323391_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453323396_thumb.jpg.jpg]post-4130-1384533234_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453323403_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453323406_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453323412_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453323415_thumb.jpg.jpg]post-4130-138453323418_thumb.jpg.jpg]

 

Остава да направя подсветката зелена и ще направя нощна снимка :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, колега

Много добре върви, а можеш ли да споделиш колко ти взеха Вилнер горе-долу за всичко дотук, че ги оглеждам от доста време и се колебая дали изобщо да ходя...че както винаги финансите са решаващи ...Но всичко ме кефи супер много по твоята кола...Надявам се да я видя догодина в EXPO-то. smile126

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, колега

Много добре върви, а можеш ли да споделиш колко ти взеха Вилнер горе-долу за всичко дотук, че ги оглеждам от доста време и се колебая дали изобщо да ходя...че както винаги финансите са решаващи ...Но всичко ме кефи супер много по твоята кола...Надявам се да я видя догодина в EXPO-то. smile126

 

Няма конкретни цени за едно и също нещо! Просто отиди там и ги попитай каквото те интересува. както виждаш и аз правя колата си малко по малко, защото всичко е пари. Просто започни от някъде, но само ако си сигурен че колата си заслужава!

 

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Да ъп-на малко темата с едно онборд клипче от ОколоМръсното пред Бояна - сериозно се изстрелва това корабче, пък и свистенето на охлюва е доста приятно за слуха ;)

Мерси на Младен, че ме повози - наистина е много приятно пътуването в бегачка със салон на лимузина от висок клас.

http://search.data.bg/ready/569ccc52cd7 ... 5c2ba7f44c

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.