Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

VW ще прави „шкоди” във фабрика на GAZ


Ради

Recommended Posts

http://www.cars.bg/autonews/business/862

 

Като чета статията, оставям с впечатление че в различните часове на деня ще се произвеждат различни коли :smt032

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само това НЕ! ](*,)

Всеки клиент в магазина ще започва с въпроса - това руска сглобка ли е?

Нов удар под кръста от ФВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1996г. Обучение на специалисти от заводите ГАЗ в Автоекспорт София. Показват ни газела с двигател ЩАЕР с БЕЛИ кабели и ни обясняват начина на работа на HDI /разбирай Помпа-дюза"/ моторите и стигаме до това , какво става ако се повреди помпа-дюзата. Обяснението беше - завивате го във вестник / помпа-дюзата/ и го изхвърляте. Защо във вестник - "Ами да не го намери някой друг и да се мъчи още веднъж с него".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще се произвеждат Шкоди или каквото и да е било западни марки,нека бъдар само за вътрешния пазар на Русия.Да не ги изнасят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще се произвеждат Шкоди или каквото и да е било западни марки,нека бъдар само за вътрешния пазар на Русия.Да не ги изнасят.

Пичове то това е идеята. Когато вкарваш цяла кола в Русия освен акциза, митото и ДДС-то /по тяхному НДС/, плащаш и "глоба за ино/странная/марка" в размер на около 2 000 Евра. Така, че забележете колко асемблиращи /за сглобяване по агрегатния принцип/ заводи изникнаха в Русия за няколко години.

Защитават си хората производството и това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1996г. Обучение на специалисти от заводите ГАЗ в Автоекспорт София. Показват ни газела с двигател ЩАЕР с БЕЛИ кабели и ни обясняват начина на работа на HDI /разбирай Помпа-дюза"/ моторите и стигаме до това , какво става ако се повреди помпа-дюзата. Обяснението беше - завивате го във вестник / помпа-дюзата/ и го изхвърляте. Защо във вестник - "Ами да не го намери някой друг и да се мъчи още веднъж с него".

Можеш ли да поясниш, че не мога да те разбера. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1996г. Обучение на специалисти от заводите ГАЗ в Автоекспорт София. Показват ни газела с двигател ЩАЕР с БЕЛИ кабели и ни обясняват начина на работа на HDI /разбирай Помпа-дюза"/ моторите и стигаме до това , какво става ако се повреди помпа-дюзата. Обяснението беше - завивате го във вестник / помпа-дюзата/ и го изхвърляте. Защо във вестник - "Ами да не го намери някой друг и да се мъчи още веднъж с него".

Можеш ли да поясниш, че не мога да те разбера. :)

Какво да поясня???

Трябваше да бъдеш там да видиш окабелен с бели кабели автомобил и да ти обяснят, че това е "нулева серия". Трябваше да видиш, как се обяснява сглобяване на двигател на шраебпроектор /ще ме извинявате, ама това не мога да го обясня, шраебпроектор-а имам предвид/. Може би, някои от вас ще си спомнят, едни сиви апаратчета, с плаки от рентгенови снимки с написани на тях формули, и ги използуваха преподавателите по математика най-вече.

 

И това ще ти сглобява "Skoda". Добре, че ще е за техния си пазар, че иначе .....??????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[

Не мой така бре, колега, и децата знаят, че Волга, 12-так и жигула са най-здравите коли smile049

П.П. Забравих ЗАЗ-ката :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мой така бре, колега, и децата знаят, че Волга, 12-так и жигула са най-здравите коли smile049

П.П. Забравих ЗАЗ-ката :oops:

Бяха колега. Бяха - за съжаление. Тук можеш да видиш, с какви автомобили се занимавам, в свободното поради кризата време:http://dyankog.snimka.bg/?profile,albums

Моите уважения към соц. производството. Но демокрацията им разказа играта. Ниска технологична дисциплина, ниски заплати на нисшия персонал /разбирай работниците на конвейра/ и ето ви го резултата. Продавал съм ГАЗель - автомобила е изцяло проектиран и изработен при демокрацията. Няма друг, така лошо сглобен автомобил, или поне, аз не съм виждал. А съм виждал доста.

По темата - Тези автомобили ще бъдат само за руския пазар. Никой няма да разреши, /разбирай да издаде евросертификат/ сглобени там автомобили, да се внасят и продават на европейския пазар. Справка - РЕНО, ПЕЖО, ТОЙОТА и т.н. имат асемблиращи заводи в Русия, но те произвеждат автомобили "на ишлеме", за руския пазар. Прави се с цел избягване на налогови тежести. Така ще стане и с тези "шкоди". Правилно си ги сложил в кавички, няма да са като европейското производство, обикновено, това са стари модели или с двигатели с по-ниско "Евро", например Евро 3 /каквото май искат вече в Русия за новопроизведените автомобили/. В Европа няма да видите Шкода, произведена в Горки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи какво мислиш за Приората. Става ли автомобил от нея? До колкото си спомяням руснаците въведоха "новости" като ACC и ABS.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[

Не мой така бре, колега, и децата знаят, че Волга, 12-так и жигула са най-здравите коли smile049

П.П. Забравих ЗАЗ-ката :oops:

Руснакът може да направи здрав, но грозен автомобил/то и танка е здрав/.

За дизайна и изпипването на детайлите, както и мисълта за хората, които ще експлоатират този автомобил, хич го няма!

Не случайно едно време се носеше приказката, че Москвича е спортен модел на трактор "Беларусь" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кажи какво мислиш за Приората.

Какво да мисля??? Не съм я виждал на живо. Виждал съм Калина /продадох 5 от 11 бр. внесени в България през 2009г. от "Елва Авто" - ЕООД София/. Уникален автомобил - на 11 бр. ключове, 3 ставаха на други автомобили. Заключвам ги по метода ключ в кола /т.е. заключваш единия и слагаш ключа му в задния или предния според зависи какъв принцип на подреждане си избрал/ и после не мога да ги запаля. Оказва се, че ключовете за вратите си стават, но ключа за контакта НЕ. И стана една, не е за разправяне!!!

Иначе, на всеки комплект ключове на ЛАДА, стои една алуминиева пластинка с гравиран четирицифрен номер /смятайте какво нещо ми е минало през ръцете, щом си намерих номерата на колите на жена ми, на тъщата и на тъста/. Така и не успях за 4 години да разбера, какво означава този номер. Нито рама, нито двигател, нито модел и в един момент, ми казаха /руснаци/, че с тези 4 цифри можеш да отидеш при ключар и да ти извади копие на ключа /без оригинален ключ???/. Е наложи ми се веднъж да вадя копие на ключ, отивам при ключар и познайте какво ми каза ключаря "............................" слагам точки, защото ще ме баннат по IP.

Извадих двете ключалки, купих нови патрони и се оправих /после намерих оригиналните ключове - някой *** ги беше нахакал в багажника под тапицерията, но ми остана едно чувство на неудовлетвореност, все пак хората са се похарчили да напишат нещо /каквото и да означава/, а пък нашите ключари не го разбират.

ПРИОРА, ПРИОРА, какво да мисля - просто не ми се мисли!!!

Както и с другите марки, с всеки нов модел, нещата отиват на все по-зле!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.