Jump to content

skoda-club-nulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с перките.


ogy76

Recommended Posts

Здравейте колеги,

отскоро имам следния проблем:При запален двигател , след като вдигне температура и датчика сработи се включват и двете перки-тази на радиатора и другата на радиатора на климатика. Не съм обръщал внимание на това , май не беше така до скоро :-k . Сега ми направи впечатление защото се включват със сълен щум :smt033 сякаш някъде опират и тракат.

Ако някой е имал подобен проблем да дава решение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв климатик си оригинален или слаган допълнително да речем в италия?Би било добре да кажеш и с какъв двигател си?На моята фелиция 1.3 МПИ климатика е слаган допълнително и датчика на радиатора ми беше едноскоростен както и прката и като сръботи се включваха и двете перки.Аз направих малки корекции и поставих двускоростен датчик и перка,като на първа скорост се включва само перката която е за водното охлаждане на ниска скорост да кажем на половина от скороста и а на високата скорост и двте на пълна мощност,градусите са 92-103.За това питам дали ти е оригинален климатика,ако е така би трябвало да ти е с две скорости.А дали ти опира някаде перката това можеш и сам да разбереш.Ще се радвам да помогна само даи малко повече подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако погледнеш отляво на текста се вижда с какъв мотор съм. 1,3 MPI 50kV,климатика е допълнително слаган в Италия , но това е без значение защото близо 2 години откакто я имам такъв проблем не съществуваше. Дори лятото в задръстване си се включваше само перката на радиатора. Другата-на климатика работеше само на пуснат климатик.

Това с датчика нещо май не е за моя случай,освен ако от самосебеси не стане като този дето описваш.

Това се появи като проблем от 4-5 дена , преди това го нямаше. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,да ти кажа при мен как беше.Климатика ми когато е слаган са оставили едноскоростен датчик и перка,това се разбира по изводите които са 2 и на перката и на датчика.Значи когато колата ми загрее се включват и двете перки на макс,също и когато пусна климатика.При теб както описваш е било по различно.Провери датчика ти с колко извода е и ако е с 3 значи проблема ти може да е в него ако не ти сръботва първата степен.Обърни внимание и на градусите кога ти е включвала преди и сега,защото силната степен е много шумна.За сега само провери колко кабела излизат от датчика и перката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.