Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Изгасна ...


momcheto_s_favorita

Recommended Posts

Значи преди около 2 часа паля колата (на газ) почаках я 2-3 минути да поработи на място (макар, че почти не е чакам да работи по някой път, а си е карам в бавничко до като вдигне температура) и тръгвам. Изредих скоростите до 4та и я държа в 2000 оборота. По едно време чувствам как намаля, а си държа педала на гаста на едно положение о.0 и като го натисна плавно тръгва да зацепва, ама и е трудно усещам .. и вече трябваше да свивам в една пресечка от 4та я освобождавам от скорост и гасне :| след което директно връщам 4та и на скорост я паля, обаче пресечката, в която свивам наближи, върнах 2ра (да я държа в оборот) и в момента в който спирам на СТОП-а пак изгасна. По най - бързия начин гаса плейъра, фаровете и започвам да върта да е паля .. на газ отказва, прехвърлям бензин, върти върти върти и пак не иска (тука да вметна, че, имаше и газ и бензин в нея, не е останала без гориво), акумулатора остана почти без ток ... След това се посъветвах с баща ми по телефона, каза да й сваля капака на въздушния филтър за 5 минути и да опитам пак. И не иска отново. Но после с бутане запали на бензин, изчаках я да поработи на бензин, до като не дигне температурата на нормално положение, прехвърлих на газ и няма проблеми.

 

Та от какво според вас ми направи тоя номер ? :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не ти е бил затоплен изпарителя и си я изтървал да угасне. При това положение газта ти е вкарва течна и се дави. След като си я обърнал на бензин става още по- голямо мазало. Удавил си я отвсякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все още не ти е бил затоплен изпарителя и си я изтървал да угасне. При това положение газта ти е вкарва течна и се дави. След като си я обърнал на бензин става още по- голямо мазало. Удавил си я отвсякъде.

 

 

Сигорно ще е било така. Забелязах, че задави, но не можах да си обясна защо ..

 

И доло от единия маркуч, който излиза от радиатора и влиза в едни тръби, ми сълзи по малко антифриз и май ще трябва да ходя на канал да я погледна. Нивото в казанчето ми е паднало и може да не достига до изпарителя. Друг път като е студена и я запаля, никога не ми е правила тоя номер ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се получава на газ при по- студено време. Като караш я дръж в обороти докато затопли и няма да имаш проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що си не смениш мембраните на изпарителя и не го изчистиш ... тоз по всичко ми напомня на един друг , който правеше същите номера и докато не се вкара колата в обороти работи , но като се изфорсира и директно вкарваше неизпарена газ в карбуратора (фучеше от високото директно в ниското налягане) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

И доло от единия маркуч, който излиза от радиатора и влиза в едни тръби, ми сълзи по малко антифриз и май ще трябва да ходя на канал да я погледна. Нивото в казанчето ми е паднало и може да не достига до изпарителя. Друг път като е студена и я запаля, никога не ми е правила тоя номер ...

 

Имало е теч на антифриз,направила е въздушна възглавица ,а при това положение не циркулира течност през изпарителя!

Оправи си теча и обезвъздуши системата,за да не мръзне изпарителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за мненията !

 

Ще видя утре да я закарам канал да видя да отстраня теча и да долея вода или антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имало е теч на антифриз,направила е въздушна възглавица ,а при това положение не циркулира вода през изпарителя!

Оправи си теча и обезвъздуши системата,за да не мръзне изпарителя.

Ако изпарителят не се затопля, поради въздушна възглавница, целият ще бъде в скреж и на газ няма да има грам празен ход. Това няма оправяне и няма как да не се види.

..... изчаках я да поработи на бензин, до като не дигне температурата на нормално положение, прехвърлих на газ и няма проблеми.

 

Та от какво според вас ми направи тоя номер ? :smt0344

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип хубаво е да поработва на място сутришно време да разкара маслото, да стопли водата .. аз попринцип като имам повечко гориво в колата, винаги я изчаквам да дигне малко температура и след това тръгвам, но ми беше много малко и реших да тръгвам, като се движа бавно до като загрее.

 

А теча съм го забелязал от преди 5-6 дена, преди да и сипя антифриз .. намазах го с силикон местото от където сълзи, но като отвори кръга и стопли, забелязах, че пак сълзи :(

 

И винаги след като поработи 5 минути макс на място, като пусна парното и започва да духа топло, но в последно време колата си загрява на нормалното положение температурата и духа хладко ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не ти пречи като поработи двигателя 5мин. да пипнеш изпарителя, дали е топъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново същия номер. Тоя път работи на място 10 минути !!! Тръгнах почна да ми прави същите номера и пак загасна. Изчаках я малко и я запалих на бензин .. след 200 метра отказа и на бензин .... пфффффф, аман вече

 

Заебах я в другата махала, че ми идеше да си изскарам ядЪ върху нея ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново същия номер. Тоя път работи на място 10 минути !!! Тръгнах почна да ми прави същите номера и пак загасна. Изчаках я малко и я запалих на бензин .. след 200 метра отказа и на бензин .... пфффффф, аман вече

 

Заебах я в другата махала, че ми идеше да си изскарам ядЪ върху нея ....

Е, вече със сигурност не е от изпарителя.

Търси тоците.

Можеш да започнеш от ел. клапаните газ/бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново същия номер. Тоя път работи на място 10 минути !!! Тръгнах почна да ми прави същите номера и пак загасна. Изчаках я малко и я запалих на бензин .. след 200 метра отказа и на бензин .... пфффффф, аман вече

 

Заебах я в другата махала, че ми идеше да си изскарам ядЪ върху нея ....

Е, вече със сигурност не е от изпарителя.

Търси тоците.

Можеш да започнеш от ел. клапаните газ/бензин.

 

 

Колега, не е от това. Предполагам тоя номер ми го е направила на бензин, защото е имало и газ и са са смесили ..

 

Значи сега отидох да си я пребирам, помислих, че е прехвърлена на бензин, ама запоследно съм я въртял на газ .. и кат завъртях не иска погледнах, че е на газ, цъкнах бензин, въртя въртя и акумулатора се изтощи почти напълно. Викнах 2ма и назаден ме бутнаха запали (на бензин) .

 

Това, което ми напрви впечетление след като запали е, че работи на място 5-6 минути, почна да си дига температура и тръгнах. До нас е точно на 350 метра, до като я закарам пред нас започна да загрява жестоко. Спрях пред нас отворих вратите да я вкарам поглеждам, стрелката отишла почти в червеното .. :o Стигнах до извода, че няма течност в казанчето. Сега следва да взема антифриз и да сменя маркучите за по - сигорно и да сложа антифриза .. поправете ме, ако греша.

 

ПС: Забравих да кажа, че стрелката на температурата, като отиде почти до червеното, гледам държи 1200 оборота, смисъл попринцип нали като е загряла една кола държи ниски обороти (900-1000) ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново същия номер. Тоя път работи на място 10 минути !!! Тръгнах почна да ми прави същите номера и пак загасна. Изчаках я малко и я запалих на бензин .. след 200 метра отказа и на бензин ....

.... Предполагам тоя номер ми го е направила на бензин, защото е имало и газ и са са смесили ...

[-X

 

При това положение може да изгасне само поради липса на бензин или ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бензина ми е към 2 литра .. щото аз като я запалих и се бех поядосал настъпих я стабилно 4та 5та дигнах 90 и нещо може да са е разливал из резервоара като е малко, започна да издава някъв звук, демек, че не иска повече .. дал съм и газ неще, връщам 4та, давам газ пак същото ... все едно се е намокрила, на това ми наподобяваше.

 

Но след това поседя на едно място, бутнаха ме НА БЕНЗИН запалих я, изчаках я да поработи и се пребрах. Прочети предишния ми пост и ми кажи има ли от кво да се притеснявам, след като стрелката за температурата ми е отишла почти до червеното, а тя държи 1200 оборота .. вижда ми се странно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бензина ми е към 2 литра ..

smile091

И аз какво да направя в такъв случай?! Не е зле да си заредиш бензин. Но дори и да ти е пълен резервоара догоре, това не е гаранция, че нямаш проблем в горивната с-ма по принцип.

 

....Прочети предишния ми пост и ми кажи има ли от кво да се притеснявам, след като стрелката за температурата ми е отишла почти до червеното, а тя държи 1200 оборота .. вижда ми се странно.

Предишният ти пост съм го чел 11 пъти. Ходи в сервиз да им обясниш на тях за проблема.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми бензина ми е към 2 литра .. щото аз като я запалих и се бех поядосал настъпих я стабилно 4та 5та дигнах 90 ...

 

Шегуваш ли се?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кво да се шегувам, обеснявам как стоят нещата, дали има значение това .. колата я карам само на газ и за това ..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.