Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Питанка за мигаща червена лампа


Cvetomir

Recommended Posts

Колата е Октавия ІІ дизел и монохромен бордкомпютър, под бордкомпютъра има индикатори (лампички), които светят червено едната е за маслото (не е тя) над нея, която е за какво е? Случай е следния колата е във Велинград в момента, аз съм в Добрич, книжката с ръководството е в къщи, аз на работа, а при запалване от баща ми сутринта всичко е било наред, всичко си е изгаснало и нищо не е светило и след 1 километър е започнала да примигва тази лампичка (описа ми я че приличала на светофар и свети червено) ако може някой спешно да ми каже за какво е ще съм му благодарен, че не мога да отида до вкъщи в момента да погледна!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нивото на охлаждащата течност,антифриза.

На дизелите не съм сигурен какъв е, но мисля розов G12 или G12+

 

Моята е 1.9TDI с G12+ по спомени, когато ми обясняваше приемчика...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си мисля, знам G12 незнам + ли е но ми се струва, че не е! Колата е 2006 година 2.0 TDI - Pd 140 к.с. за 60 000 километра съм долял обща окоо 200 милилитра антифриз винаги следя течностите и точно преди да тръгне колата за Велинград гледах антифриза и беше точно по средата между минимума и максимума поне според мен беше добре незнам за 500 километра да е паднал така че да светне лампата и тя не светва веднага при запалване примерно да е било много студено и нещо да е замръзнал, а след движение от около 1 километър, както и да е има антифриз такъв в колата и съм се обадил да се провери и долее!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........ (описа ми я че приличала на светофар и свети червено) ....

 

Имаме такава екстра една червена лампичка свети когато има изгоряла крушка някъде по колата . Фар , габарит или др.подобно... Да не би за нея да става дума - да си огледа всички светлини , мигачи и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не е тя, нея баща ми я знае много добре, тая лампичка за изгорели крушки и дори сменя сам но си купува само оригиналните крушки от Еуратек, които не мъждукат, а светят силно! Ти ми описваш светлина, която светва и се намира на оборотомера кръгчето и свети жълто, а тая лампа свети червено и се намира на тази за маслото и точно под монохромния бордкомпютър за която се интересувам, но довечера като се прибера от работа ще взема книжката и ще разгледам подробно за да съм 100% сигурен за какво е!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е лампата за износени накладки?

http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... ensor5.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата може да е видял вече... Но да пусна тези снимки... Никъде не виждам светофарчета.

 

147129038812716086091299081219T8odjtYWhn8AdjAhCBdY.PNG

 

798355688171893071299081214uiS0pFiaiPYaauATSuKG.PNG

 

114764996712761570611299081215JELlOn9pOG2Pni1GT8GS.PNG

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги прибрах се лампата за антифриза е, странно обаче на стр. 30 от ръководството за експлоатация пише един път, че е спирачната течнонст (ниско ниво или висока темперартура) и един път на 39 стр. (ниско ниво на антифриза или висока температура на антифриза) и понеже имаме антифриз от тоя G12 в колата разреден и готов за наливане е долято до максимума точно, като преди това е бил малко под минимума и след това колата е работила и се е движила 10 минути без да има никакви светлинни индикации за някакъв проблем!

Самата червена лампа ще се опитам да я опиша - моренце вълнички с термометър по средата!

Ако по нататък пак присветне при вече зареден до максимума антифриз ще пиша пак!

 

Най-лявата над маслото е това е описано в бързината от баща ми сори така го препредадох и аз се зачудих не ми мяза на такова(светофар хахха)!

Coolant temperature/Coolant level

И забравих да ви благодаря за бързата реакция и помощ!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в датчика, по някога се оплаква, ако не е пълно до горе.

+1

При мен е същото, колега - от датчика е. Да не те притеснява толкова - дреболия. smile175 Има писано по темата в този форум. Потърси с търсачката. :smt034 Едни препоръчват доливане на антифриз (при мен не помогна). Други твърдят, че положението се закрепва временно с почистване на контактните повърхности. Трети направо препоръчват смяна на датчика с казанчето (това е за най-чувствителните към сигнализацията). Обикновено (, но не винаги) светва при отрицателни температури или по-голяма температурна амплитуда. И при мен светна тази сутрин, но вече не му обръщам много внимание. Даже не съм разбрал кога е угаснала лампичката. smile021 Можеш да продължиш да караш със светнал датчик и след време той си угасва или пък след като загрее колата я рестартирай и сигналът ще изчезне. Разбира се задължителен е поне визуален контрол за нивото на антифриза. :!:

viewtopic.php?f=46&t=12988&hilit=%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE+%D0%BD%D0%B0+%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B0

viewtopic.php?f=46&t=17102&hilit=%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%BE+%D0%BD%D0%B0+%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%84%D1%80%D0%B8%D0%B7%D0%B0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее, хубаво че всичко е наред и само си долял антифриз. Аз също следя нивото на течностите и досега не ми е светвала точно тази лампа, ама за 30к километра откакто е нова съм доливал общо 400-500мл. концентрат G12+ на два пъти и 1 път 150-200мл. вода и нивото е на макса. А иначе на няколко пъти досега ми е светвала жълтата лампа за доливане на масло. Например преди 2 седмици ми се наложи да пътувам спешно до Испания и не си долях масло, защото няколко дни преди това го бях проверявал и беше малко над средата на щеката м/у мин. и макса. Като тръгнах на път единия ден следобяд та без да спираме почти, само за по цигара, за хапване нещо открак или до тоалетна на някоя бензиностанция, та така 2850 км./около 40часа/. На по следващия ден преди да тръгнем обратно без да проверявам маслото долях 0,5л които си карах в багажника и така още около 3000км и 36часа до бг. Когато изгасих колата в Монтана да си сваля багажа при последващото подаване на контакт ми светна жълтата лейка и на другия ден пак долях 0,5л. Та за тези 5 дни километрите станаха май точно 6000, защото на връщане си удължихме малко пътя, а и в Испания имахме градски и междуградски км. единия ден. Колицата се представи чудесно иначе, да чукна на дърво и даде 5,3 среден р-д на отиване и 5,5на връщане, което е досто прилично според мен, като е карана в диапазона 100-140км/ч и чат пат през нощта и 150 на моменти по магистралата, а и с 3 души и пълен багажник.

Поздрави и само приятни моменти с шкодилаците! 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно е че за 60 000 километра аз никога не съм доливал масло и лампата за маслото никога не е светвала, за ниско ниво на маслото! Никога съм нямал проблем с колата и когато е влизала и излизала всяка година от сервиза на Еуратек, казват колата е пушка, да не дигам щеката, а да следя бордкомпютъра имам винаги в багажника нужното масло, ако реши случайно някого да светне и антифриз! Единственото сменяно по колата са задните тампони, като колата никога не е била товарена айде 3 пъти за толкова километри да са сядали 3 човека с багаж отзад , EGR клапана с нов е сменен ,една крушка с две светлини изгоря и един комплект летни гуми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.