Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Бърз въпрос Felicia/Favorit


maxrpm

Recommended Posts

Tъй като нямам разглобен алтернатор, ще ме улесните доста с информация за номера на лагерите преден и заден. По специално на 70А модела, ако има значение.

 

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://magneton.cz/en/katalog/vyrobek.asp?id=9516662

http://magneton.cz/en/katalog/vyrobekR.asp?id=9516662

 

На първия линк е описанието с техн.параметри - това е алтернатора с малката шайба 70А за клиновиден ремък - предвиден за Фаворит.В последствие го монтират на някои карбураторни фелиции,но не е упоменато в сайта - просто вътрешнозаводско решение на завода за Шкода.

На втория линк са дадени каталожните номера на частите на алтернатора.Лагери - "Bearing"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама мен не ми трябват каталожните номера, а номера на лагера примерно "629Z" Mисля да ги взема от магазин на SKF

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пич, не разбирам. Разясни моля smile126

Саше,за тебе няма ли празници? Какви са тези бързи въпроси в 23ч.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От цялата работа излиза,че каталожния номер на оригиналните лагери - ако ги поръчваш от PAL MAGNETON е 324 162 025.Стават за един куп подобни алтернатори : http://magneton.cz/en/katalog/dilA.asp? ... 0162%20025

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясене, не кат.№, а номер на лагера, напр.6302

Сашо, иди в маг. на Шкода. Там знаят какви са.

Ай на здраве! smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eми ще разглобя моята 55ца и ще напиша за database a ама няма да е сега, че трябва да чукам да избия предния, пък е късно :) Празник ... може. Уважавам българия, но не ми е празнично. Пия си Pepsi, гледам филм с БГ аудио " Nothing to lose", пуша карелия менте и си мисля за шкодички ;)

 

@joro120L - идея е но на магазина в Овча купел нямам вяра за абсолютно точни данни, а сточна гара ми е далече и нямам път :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, като махнеш капаците на твоя алтернатор, на лагерите пише кой номер са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорето предложи да звънне в магазин шкода в Пловдив, много се кефя на подобен ентусиазъм у някого, още веднъж едно огромно благодаря, Жоре!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жорето предложи да звънне в магазин шкода в Пловдив, много се кефя на подобен ентусиазъм у някого, още веднъж едно огромно благодаря, Жоре!

:smt017 smile027

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една подробност - единият от лагерите (в зависимост от модела алтернатор) може да е занитен с 3 нита в капачката на алтернатора. Това прави подмяната му леко неудобна. Другия се избива от ротора, след като се махне една клиновидна втулка, която му пречи да излезе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 месеци по-късно...

Такаам, взех лагерите без да погледна темата и в резултат обърках предния, но проблема е че ротора има луфт навътре - навън. Дали под задния лагер нямаше гумена подложка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и плантка с нитове но жоро120L казва, че кара без нея, както и аз правех. Не вярвам нитовете да държат ротора да не отива назад.

 

алтернатора е от Фаво 135 94' 55, Magneti Marelli - то за което онзи ден говорехме го излекувах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия нитове се сменят с винтове 5Х16 или 20 ( не помня ) ... на единия от двата модела мисля , че съм виждал да слагат дистанционни шайби , но като цяло трябва да изчезне луфта след като монтираш перката и шайбата ... ако смяташ да караш без нитове сложи лепило за лагери по периферията , защото таз ламарина притиска външната черупка към корпуса и не позволява да превърта лагера .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ако е за ламаринката ще я занитя имам алуминиеви нитове за там.

Според мен оригинално отзад е имало нещо, но не мога да го намеря.

Много много силно си мисля че там имаше подложка.

 

Яд ме е защото съм виждал тоя алтернатор да работи ок, а сега неккав луфт :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, по спомен няма никакви шайби.

Как ще има луфт в ротора? Нали лагерите влизат с набиване./или ги вкара на ръка/?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Саше, по спомен няма никакви шайби.

Как ще има луфт в ротора? Нали лагерите влизат с набиване./или ги вкара на ръка/?

Тоя луфт се появява с 6203 който е широк 12мм, ще взема днес 6303, който е 14мм и пак ще пробвам, но ротора ще си играе и най - накрая ще се ядосам, взема от кранкенщайн 70тката и ще я разгледам. Кофти е че май май нямаше как да се види положението на четките през дупката, (няма реле, подарих го) иначе слагам ги по средата на колектора и това е вярното положение

 

Лагерите с набиване влязоха, но ролята на тази ламаринка не е да държи ротора, тя е някаква там декоративна :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,но най-добре ходи взимай един такъв експонат и го разгледай подробно!Иначе не си заслужава да се занимаваш да нагаждаш нещо,дето после пак няма да е както трябва.Не си позволявай да затвориш алтернатора с хлабини,щото после ще стане мармалад и конфитюр в едно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Лагерите с набиване влязоха, но ролята на тази ламаринка не е да държи ротора, тя е някаква там декоративна :lol:

А някъде да съм писал, че държи ротора?!

Айде сега кажи, откъде има луфт в ротора, след като е спънат отвсякъде, откъде ще мръдне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам,но най-добре ходи взимай един такъв експонат и го разгледай подробно!Иначе не си заслужава да се занимаваш да нагаждаш нещо,дето после пак няма да е както трябва.
Преден 6303

заден 6201

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.