Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дали се губи мощостта на двигателя ми или си внушавам ????


vrminev

Recommended Posts

Колеги на последък забелязвам , че като карам шкодичката на дълго ( извън града ) и я покарам повечко ( 200 км без да сприрам) след смяна от по ниска на по висока скорост 4 към 5 или 3 към 4 при изпреварване всякаш турбината се замисля за 1-2 секунди . Малко е мудна сякаш турбината се бави малко до като се включи за секунда две примерно и след тава си ускорява нормално . Причината не е, че не я карам в обороти определено като изпреварвам съм в около 3000 оборота . Знам че турбината включва на 1800- 1900 оборота някъде . Зареждам само и единствено на ром петрол дали да не сменя малко нафтата да видя дали има резултата. Предния път когато забелязах същото ( пътувах на дълго ) бях сложил добавка на лики моли за дизелов двигател - почистване и еластичност осъмних се да не би тя да прави проблем ама вече нафтата е изгорена с тази добавка и незнам вече кво да мисля . Колата е октавия тур 2008г. 1.9 тди 101 коня ама е чипосана около 130 коня трябва да е . Съмнения да е проблема от чипосването си мисля . Някава идея . Маслото на двигателя ми е ново пак на лики моли доста съпо . 105 лв /5 л 5 W 40 мисля ,. Филтъра горивния съм го сменил есента мисля .

Или може би си внушавам. !!!! В което се съмнявам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами направи един лог файл на 4-та от 1500 об. на пълна газ-на канали 8,10 и 11

така само от поста ти ....какво очакваш да ти кажем???????????????

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами направи един лог файл на 4-та от 1500 об. на пълна газ-на канали 8,10 и 11

Някои трябва друг да го направи това защото аз не знам как и къде . Само в ЕТ съм ходил на сервиз до сега колата беше гаранционна до скоро. Препоръчай някой ( сервиз ) или колега не знам колко пари ще ми стува да ми закачат колата на компютър за да ми направят този лог фаил . От Варна съм !!!

Първо пускам темата за да проуча нещата може и друг да е имал този проблем. Не всеки има комп и кабел и софтуер да разбира от лог фаилове като теб колега. Затова първо питам за съвет а после ще действам някакси .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо време ще покарам малко с на ОМV скъпата нафта . Да видя дали ще има разлика . Ше покарам на брата пасата и той е 1.9 тди 130 коня. След като изключа факторите нафта и внушение ще я карам там . Ако някой има да добави съвет към темата ми ще съм благодарен. !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

напиши едно лично на Сами (bega4kata) и се разходи до сервиза му - той ще ти каже дали има нужда да се притесняваш от нещо... ще я покара, ще направи един лог и всичко ще се разбере... пък и много обича понавървяващи Шкоди като твоята...

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Възможно е да имате проблем с клапана, управляващ променливата геометрия на турбокомпресора. Този клапан се управлява чрез вакуум (от устройството N75). Ако клапанът се зацапа (и ръждяса вследствие на кал и сол, както е при моята Шкода, въпреки че кората на двигателя си е на мястото!), клапанът започва трудно да се движи и като резултат по трудно (респективно по-късно) отваря геометрията и обратно - по-късно се връща обратно (когато пък трябва да затвори). Резултатът е, че турбокомпресорът не създава необходимото налягане при 1850 оборота, а чак след 1-2 секунди при 2200-2300 оборота. Вторичен резултат е, че турбокомпресорът бързо се износва и освен клапан често се налага смяна на целия турбокомпресор.

 

Доколкото Вашият двигател е друг, е възможно проблемът Ви да е съвсем различен. Тъй като, обаче, симптомите са много подобни на проблема, който аз имам, написах този post. Препоръчвам Ви да направите диагностика на турбокомпресора при специалист (това става с VAG-COM в движение), където ясно ще се види дали проблемът е в турбокомпресора. Диагностиката не е скъпа - от порядъка на 15 до 30 лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е да имате проблем с клапана, управляващ променливата геометрия на турбокомпресора. Този клапан се управлява чрез вакуум (от устройството N75). Ако клапанът се зацапа (и ръждяса вследствие на кал и сол, както е при моята Шкода, въпреки че кората на двигателя си е на мястото!), клапанът започва трудно да се движи и като резултат по трудно (респективно по-късно) отваря геометрията и обратно - по-късно се връща обратно (когато пък трябва да затвори). Резултатът е, че турбокомпресорът не създава необходимото налягане при 1850 оборота, а чак след 1-2 секунди при 2200-2300 оборота. Вторичен резултат е, че турбокомпресорът бързо се износва и освен клапан често се налага смяна на целия турбокомпресор.

 

Доколкото Вашият двигател е друг, е възможно проблемът Ви да е съвсем различен. Тъй като, обаче, симптомите са много подобни на проблема, който аз имам, написах този post. Препоръчвам Ви да направите диагностика на турбокомпресора при специалист (това става с VAG-COM в движение), където ясно ще се види дали проблемът е в турбокомпресора. Диагностиката не е скъпа - от порядъка на 15 до 30 лв.

Жив и здрав да си. Тези дни ще направя една диагностика .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ,прочети пак втория и четвъртия пост от темата,ама внимателно и действай...Голям си...късметлия,ама не го осъзнаваш! smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.