Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Ремъчни шайби


maxrpm

Recommended Posts

Здравейте, вълнувам се от въпрос, засягащ употребата на ремъчни шайби.Интересува ме безопасно ли е ремъкът да стърчи с 2 мм, като на снимката http://img855.imageshack.us/i/sam1009.jpg/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано не е препоръчително да стърчи така,защото ако има определено несъосие с другите шайби и при високи обороти и едно рязко натоварване на алтернатора ремъка може да пробуксува в ремъчната му шайба и да излезе от нейния канал.За да се предпазиш от това трябва да обтегнеш ремъка много добре,което скоро ще доведе до виещи лагери на водната помпа и алтернатора. smile049

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и аз мисля да не я използвам.

 

Обмислям новия вариант който мисля да е това, като няма да е изкопан материал от средата Ver 2.0

post-1079-138453289204_thumb.jpg

 

При положение, че канала започва на 25мм мисля че 2мм легло за зегерката е добре, тя е 3мм и ще стърчи леко, но гайката ще се завие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реших все пак да се опитам с другата версия, тази не ми вдъхва доверие, май само за ключодържател става пък и не е с 10мм по малка ми с 4-5мм - кел файда...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, на бегачките се увеличава диаметъра на шайбата, за да не се претоварва алтернаторът при високите обороти.

Какво целиш с тая остъргана шайба?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Ай сега обясни , защо многоканалните каиши не излизат , при положение , че дълбочината на каналите и по - малка от туй надстърчане на сашковия ремък и на практика ремъка се движи по периферията на шайбата , па всички таралясници след '90 са все с такива .

Друг е въпроса , че практиката показва резултати , които нямат нищо общо с твоита теория smile001

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами защото многоканалните ремъци са с няколко канала и са по-широки,което гарантира че ремъка може по-трудно да се измести.Ато това все пак по някаква причина стане,в повечето случаи успява да се премести с 1 писта.Виждал съм как на Пежо Партнер ремъка за шайбата на хидравличната помпа и алтернатора поради несъосие е излезнал с 1 писта навън.И така колата е карана много време,т.е. съм склонен да вярвам,че при многоканалните пистови ремъци излизането на ремъка от шайбата е по-трудно.А освен това разпределението на натоварването е равномерно и като цяло поради последните две причини мисля че са се наложили вече пистовите многоканални шайби и ремъци smile021

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой ги прави тези коли без съосие на шайбите?! Или някой се е правил на майстор, а?

Тва няма да го търпя една секунда!

Камо ли пък да кача ремък на такова недомислие! :mrgreen:

 

Саше, ремъците имат номера/знам, че знаеш/. Намери си такъв, които да пасва на шайбата и да не стърчи.

Или по- точно, каналът на шайбата, трябва да е като на шайбите на кол. вал и водна помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре кажи според теб как ти изглежда версия 2,0, достатъчно дебели стени ли съм и оставил, за да не се разчекне примерно ? Диаметъра за остта е 16.8 - 17 без малко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре кажи според теб как ти изглежда версия 2,0, достатъчно дебели стени ли съм и оставил, за да не се разчекне примерно ? Диаметъра за остта е 16.8 - 17 без малко

Имаш ЛС

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сцеплението на ремъка е в стените на клина. В случая контактната площ е по-малка. Освен това ако ремъка опира с тясната си част във вътрешния диаметър ще се пързаля и къса лесно. Размерите на клина са каквито са размерите на ремъка и вътрешния диаметър е по-малък толкоз, че като се опъне ремъка отвътре да остава 1-2 мм свободно. Пистовия е подобна но друга бира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

post-1079-138453289271_thumb.jpg

Eто го я и версия 2.0RTM :lol: Още веднъж размерите

- диаметър от центъра при който започва дъното на конуса 25мм

- дълбочина на конуса 13мм (при 120 ковата е 12, но при фелициевата е 13 и така е по - добре)

-общ диаметър 51мм

- Широчина на конуса в най - широката част 10мм

-Разстояние на долната част 7мм

-легло за зегерката дълбочина 2-3 мм (при мен е 3мм и се натяга чудесно) диаметър 21 и малко (зегерката е 21, да речем, че диаметъра 21,5 е перфектно)

- необходим е ремък най - малко 10x 950, аз ще пробвам с 10x900

Версия 1.0 и 2.0 са мой

Оригинална разработка и реализация за собствени нужди - Thebestforman.

 

Уредихме майчка, сега и една за моята бъдеща фелициика, и ще съм много щастлив

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шайбата става само за вариант 55А с ремък 960, а не 850, както писах.При 70А алтернатор замяната е невъзможна, поради това, че остта е по-къса и гайката влиза в шайбата.Поради нуждата да влезе и гедоре 22, всеки вариант би бил безуспешен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шайбата става само за вариант 55А с ремък 960, а не 850, както писах. При 70А алтернатор замяната е невъзможна, поради това, че остта е по-къса и гайката влиза в шайбата.

Сложи ротор от 55А :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали ще са еднакви. Сменянето на ротор предполага сменяне на лагери, пък той не е мой, така че засега ще оставя нещата така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.