Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Карбуратор фаворит 94 въпрос


iiiliev

Recommended Posts

Здравейте колеги

Ще опитам да обясня ясно, смених мембраната на ускорителната помпа, не съм губил нищо мисля, но ми се струва, че преди да сваля капачето, лостчето на помпата постоянно допираше долу до кривошипа, а след смяната стои отдалечено от него на 3-4 мм и го допира чак след 4000 оборота. Трябва ли да се регулира да опира до въпросния кривошип или да си стои така

Иначе работи нармално, освен ако при тръгване не ми се замисля малко, но може и да си внушавам сега

Благодаря Ви предварително

:?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там е, даже поразвих леко след като затегнах първия път за да се убедя, защото и аз така се усъмних

Или да е отслабнала самата пружинка, защото новото платно е доста стегнато в сравнение с поразпъналото се старо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другия вариант е да си взел платно за VW - те са с по - късо стебло на платното , инак на вид са еднакви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.