Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

skoda 105 L


bocko

Recommended Posts

Разглобих двигателя исчистих всичко смених черупковите лагери , смених сегментите минах всяка част с дрелката с телена четка.Сега искам да попитам има ли някакво значение как ще се сложи разпределителния вал и делкото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм сглобявал вал, но си мисля, че вала само го монтираш, и после като му сложиш веригата по книгата и я направиш там на двадесет и кусур звена колкото пише на 0градуса клапаните на 1 ви цилиндър трябва да са затворени. После делкото само се слага и се нагажда със сглобката която задвижва маслената помпа

 

двигатя не знам доколко е било добра идея да го стържеш с четка отвътре, те ги карат на пароструика. За по - натам по- добре направи така ;)

 

Какво направи със скоростите, смени ли ги? Успя ли най накрая да завършиш даскало?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя четка не е кой знай какво глатко стана всичко пък за скоростите ще ми подарят едни на леля и шефа имал много части и сега го чакам да се освободи,че да ми ги даде.За даскало има още доста време :oops: :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат... знай от мен ако чакаш някой да ти подари нещо здраво без да се познавате, ще си отчакаш чакалото. Това относно шкодата помня да ми се е случило веднъж, може и да е било повече и да не помня, но със сигурност се брой на пръстите на едната ръка и е било нещо малко, но готино, 'щото е 4 free 8)

 

По - добре питай колко пари иска :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем чакам щот не ми се дават пари пък и той каза , че ще ми даде каквото искам.

Просто той е шеф на медицинския университет във Варна и баща му сега е в болница и няма време просто човека пък и аз не бързам :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпределителния вал се зацепва на ангренажа по правилата с белезите, а делкото преди да се пъхне на мястото си му се сваля капачката и палеца се завърта към кабела на 1 ви цилиндър. В този момент буталото на 1-ви цил. трябва да е в ГМТ след такт компресия.

За практическо изпълнение- книгите или колегите. От мен само теория. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.